Gå til innhold

Milian vs Maximilian?

AnonymBruker

Milian vs. Maximilian?  

16 stemmer

1. 1. Milian vs. Maximilian

• Milian
      9
    • Maximilian
      7

Anbefalte innlegg

Uttales med trykk på første «i» ikke trykk på «a». Altså Miilian, ikke Miliaan. 
Trenger ikke kommentarer på at begge er stygg. Blir uansett oppkalt etter sin tyske bestefar, men tenkte om det var bedre å korte ned til Milian. 

Anonymkode: 6124d...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trenger ikke kommentarer på at begge er stygg. Blir uansett oppkalt etter sin tyske bestefar, men tenkte om det var bedre å korte ned til Milian. 

Milian glatt fremfor Maximilian. Liker ikke noen av navnene, men om jeg måtte ha valgt måtte det ha blitt det første. Maximilian blir for pompøst og voldsomt etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Max

Anonymkode: 94336...e1e

Max er fint!

Anonymkode: 5e2df...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg syns Maximilian var veldig fint! Men det er kanskje litt langt og «tungt» navn og uttale? 

Anonymkode: f61a3...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her. Kan nevne at det blir mellomnavn. 

Regner med at du mener to fornavn. Etter min mening er det tullete å gi barnet et navn som ikke brukes til daglig. For jeg antar du ikke har tenkt å bruke Maximilian og et navn til. Både tungvint og veldig pompøst. 
Når det gjelder navnet, må du nesten velge om du synes første eller siste del av navnet er finest. Kaller du han Maximilian, blir det garantert Max. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Maximilian er finest. Syns man det blir langt kan man bruke Max eller Maxi som kallenavn. Milian minner om Emilian, som gjør at jeg syns det mangler noe med kun Milian. 

Langt navn kanskje, men syns ikke det er pompøst som andre skriver. Har møtt på flere barn som heter det her i Norge, så har vel begynt å bli vanligere. 

Anonymkode: 087ef...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ingen av dem, synes Milian er for jålete, feminint og barnslig, mens Maximilian er for pompøst. Måtte jeg velge, hadde jeg valgt det siste. Maximilian er i alle fall et navn, Milian høres ut som noe man har funnet på. Og jeg kan vel ikke være den eneste som er drittlei sukkersøte navn på gutter?

Anonymkode: 58688...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...