Gå til innhold

Noen som vet hav dette heter?


Anca

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en form for "kontaktpapir" som kan settes på baderomsvinduer etc for å hindre innsyn. Den er av gjennomsiktig plast(med lim på baksiden) og har et mønster på forsiden slik at man slipper lys inn, men ikke får 100 % innsyn.

Noen som vet hva jeg prøver å forklare? Hva heter dette og hvor får jeg tak i det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sjekket Select, men fant det ikke der.

Amorf på IKEA ser ut som er en hit!

Tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte slikt i "metervis" i en fargehandel.

60 cm bredde...

Brukte det til vinduet i ytterdøren.

Supersmart, og kostet nesten ingenting.

(ca 20 kr for den biten jeg trengte :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Amorf frost fra IKEA på badet, den er veldig fin. Vær veldig nøye med tilklippingen, for den er sinnsykt vanskelig å klippe i når papiret er tatt av! :roll:

Den skal bare festes med såpevann, veldig enkel å legge på. Pass bare på å dynke vinduet skikkelig, jo mer såpevann, jo bedre resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKEA har den varianten som er uten lim, man bare fester den ved hjelp av såpevann. Fargehandel (Jernia, tapetbutikker osv) har den typen som er som kontaktpapir, altså med lim på baksiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA har den varianten som er uten lim, man bare fester den ved hjelp av såpevann. Fargehandel (Jernia, tapetbutikker osv) har den typen som er som kontaktpapir, altså med lim på baksiden.

Er ikke sånn med lim veldig vanskelig å få pen? Vi brukte såpevarianten, og det fulgte med en gummidings til å dra over for å få ut luftbobler og ujevnheter. Blir ikke håpløst med lim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...