Gå til innhold

Folk på dater'n med småbarn, gjerne under 5 år.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men hvis du hadde pappaperm i fjor, så har du jo vært i en stor livsomveltning ganske nylig, med tanke på at du har fått barn? Og i tillegg brudd og deling av barn, hjem osv? For meg er det veldig ferskt, hadde aldri blitt kjæreste med en mann som hadde pappaperm i fjor, men så er jeg kanskje i overkant prippen. 

Jeg sier ikke at det ikke er lov å trenge voksenkontakt og sex når barnet er hos den andre, men lurer på den stemor/stefar-greia som enkelte begynner med veldig kjapt. 

Anonymkode: 0ce11...ec8

Ingen deling av hjem e.l., og jeg har hatt barnet alene hele veien. Kan ikke huske hvordan det var å ikke ha barn, så det føles på ingen måte nytt for meg lenger. Det har vært to år med fullt fokus på barnet og ingenting annet. Med hjemmekontor og det som er må jeg nesten date litt nå for å ikke miste all sosial kompetanse og bli en særing.

Her i gården er barnevakt greia naturligvis, ettersom jeg ikke har barnefri i utgangspunktet. Hvorvidt det kommer inn ei stemor etterhvert kommer helt an på, men det er jo det naturlige all den tid jeg ikke er interessert i forhold kun pga. sex. Det vil jo uansett ikke være aktuelt før etter en god stund.

Anonymkode: 37cdd...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leser jo om det her inne og ser det ellers. Folk med kjempesmå barn (gjerne flere) i barnehagealder eller yngre, som får seg nye kjærester kjapt etter bruddet med barnas far/mor.

Sitter her med en ettåring og kan ikke forestille meg å ha "plass" til en ny kjæreste nå. Eller å introdusere nye voksenpersoner i livet til så bittesmå unger som gjerne sliter etter brudd mellom foreldrene, blir forvirret og overbelastet. 

For den nye kjæresten må det da være rart å gå inn i et forhold med noen som for fem minutter siden laget barn og familie med en annen...?

Bare jeg som ikke skjønner helt?

Anonymkode: 0ce11...ec8

Det gikk kjempe fint for både meg og eksen å finne ny partner før barnet var 3 år. 

Anonymkode: 649ca...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller gått inn over forhold med noen med små barn enn store barn. 

Anonymkode: 5d2b2...209

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få kjæreste fort om man vil, men å introdusere barna før det er har gått ett år er idiotisk og vitner om egoistiske foreldre

Anonymkode: cc9bf...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...