Gå til innhold

Hvor mange terrorister huser egentelig dette landet?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Til Terje: Det er 2,385 916 terrorister huser Norge idag. Ikke alle som har blitt det enda, og ikke alle er født enda, men så mange er og blir det siden vi lar muslimer vandre inn i Norge. Så iallefall til neste år vil tallet stemme. Det stod det i VG eller i Frpavisen (eller noe sånt tror jeg) Men siden det stod der, så det jo da være sant.

Du har nok rett i din analyse av FrPargumentering(?) Doctor Ian; men det ser jo dessverre ut som at det ikke er så mange som ser det. Oppslutningen blir jo større og større. :o Synes Viking kom med en spennende vinkling på hvorfor det er slik:

Så til Frp, enig med Lasse der og jeg (veldig mye glup å komme med den gutten du  :wink:  ) Løsningene i Frp`s politikk er ofte veldig enkle. Det faktum at oppslutningen deres øker, vil jeg påstå er en konsekvens av at nordmenn blir enklere og latere. Vi søker det enkle, ofte kortsiktige, og gidder ikke sette oss inn i konsekvensene av dette. Vi gidder ikke følge så nøye med, og sluker heller enkle overskrifter i VG og på TV2 nyhetene. Kanskje vi skal se med litt kritiske øyne både på det ene og det andre???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...