Gå til innhold

Hvor mange terrorister huser egentelig dette landet?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4170032

Fy faen - dette kan man takke venstresiden for. Med en restriktiv FrP politikk så hadde ingen av disse noengang vært i nærheten av Norge.

Ble truet av 2 torpedoer fra eks-jugoslavisk miljø:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/ar...rticleID=404873

Regner med at dere kan lese - nå bør dere begynne å tenke også!

Det er helt utrolig hvor naive vi egentlig er. Dette landet er et fristed for kriminelle utlendinger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor flytter du ikke til et annet land da?????

Dessuten, istedet for å syte og klage som en liten unge, så kan du jo gjøre noe med det vet du.............. *gjezp*

Morticia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra stemmer får de uansett om jeg sutrer eller ei.

Trolig ser vi 40% ved neste valg. Dette til tross for at masseinnvandringen fortsetter. Det er jo litt rart - ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta er:

Noen utlendinger er kriminelle, det stemmer!

Mange utlendinger hadde blitt drept eller hadde hatt et forfedrelig liv dersom de ikke kunnen komme til oss..

Mange nordmenn er:

Barnedrapsmenn

Torpedoer

Voldtektsmenn

Brannstiftere

Yrkeskriminelle

etc

etc

etc

Det er da flest nordmenn som sitter inne for bestiale drap?

Hva med dem da? Fengslene blir ikke tomme av å ha en mer restriktig asylpilitikk?!...

Er argumentet ditt at ingen skal få asyl fordi en brøkdel av dem er kriminelle?

Så lenge det er langt flere kriminelle nordmenn tror jeg vi skal gå stille i dørene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg Lasse........

Men....

Kriminelle utlendinger bør ikke få mer enn en sjangse.....

Hvorfor skal vi ta "vare på" kriminelle utlendinger når vi har mer enn nok med å ta "vare på" kriminelle nordmenn.....

Vi trenger ikke både kriminelle utlendinger og kriminelle nordmenn, det er landet alt for lite til........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært så enkelt...

Problemeter jo at de ofte ikke har noe sted å dra... De får ikke lov til å komme "hjem" eller de står i stor fare for å bli drept der...

Poenget er at dersom de først får asyl her, er det er veldig god grunn til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse...... SO WHAT???????

Dersom en innvandrer/asylsøker begår en kriminell handling - så bør de etter min mening deporteres fra Norge umiddelbart, og det uavhengig av om de får lov til å reise "hjem" eller står i fare for å miste livet.

Har noen av dere forresten gjort dere opp en tanke på hvordan vi nordmenn ville blitt tatt i mot/blitt behandlet dersom VI søkte asyl i f.eks. Pakistan????

..... vi hadde garantert IKKE fått undervisning på norsk for barna våre. Vi hadde garantert IKKE fått fortrinnsrett i barnehagekøer. Vi hadde garantert IKKE fått 25.000,- pr. mnd i sosialhjelp. Vi hadde garantert IKKE fått bli i landet dersom vi begikk en kriminell handling....... bare for å nevne noe.

Morticia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poenget MEN:

Nå skal vi liksom bo i et i-land da...Der levevilkårene er ganske så mye bedre enn i pakistan...

Hadde ikke tatt lang tid før vi hadde alle menneskerettsorganisasjonene på nakken dersom vi bare heiv folk ut uten noe sted å dra til... For ikke å snakke om landene rundt oss, de hadde vel ikk elyst til å ha dem heller, og hadde vel sakt fort ifra...

Vi er et oppegående lang, som fungerer bra, da er det en god del retnigslinjer som må følges. Hadde livet vært så enkelt som en kan tro hadde det ikke vært noe problem, men det er en del retningslinjer for alt, og da må en jo følge dem?

Når barnemorderne fra kristiansand hadde krav på forsvar og hjelp har vel alle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd, det faktum at innvandrerfamilier mottar 25.000,- pr.mnd, ble fortalt i TV2 nyhetene forrige uke. Til sammenligning mottar en norsk familie 8.000,-

Morticia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner fortsatt ikke hva dette er, Morticia. Farlig å ta til seg sånne utsagn uten å kunne begrunne nærmere. Sosialstønaden er bestemt den, det finnes regler for dette, og er behovsprøvet.

Samme med boligtilskudd etc. Barnetrygd gjelder pr. barn - så jeg skjønner ikke hva som er forskjellen.

Og hva mottar en norsk familie for? Barnetrygd? Denne familien mottar ikke noenting.

*rister på hodet over TV2 som nok en gang slenger ut overskrifter uten å forklare nærmere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hege! Er det slik du avgjør hvilket parti du skal stemme på :o ?

Herregud Lasse! selvfølgelig er det flere nordmenn i norske fengsel,men det tar ikke fra oss retten til å avvise eller utvise kriminelle utlendinger!

Vi har verken plass eller råd til å ta vare på kriminelle utlendinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver om kriminelle normdenn fordi det ofte høres ut som om det kun er utl. som er kriminelle...

Og det er da ikke bare å hive dem ut som sakt! De må ha et trygd sted å dra til, det er festet i flere konvensjoner vi må forholde seg til.

problemet med frp er etter min mening at de har enkle løsninger på ting som er mer kompliserte når en graver i dybden... For de glimrenede enkle løsningene fungerer da ikke i praksis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hege! Er det slik du avgjør hvilket parti du skal stemme på  ?

Jepp! Jeg vil ikke være med og støtte et parti med slike holdninger.

Med det mener jeg dette intense fremmedhatet som skinner igjennom her.

End of story..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lasse, og hva gjør man når en ikke engang vet hvor dem kommer fra? Sender dem til Sverige?

De færreste ønsker vel kriminalitet, men det er faktisk en umulighet og unngå kriminelle handlinger, utført både av nordmenn og utlendinger. Kriminalitet er et onde som har vært i alle år, og som bare øker i velferdssamfunn.

Så til Frp, enig med Lasse der og jeg (veldig mye glup å komme med den gutten du :wink: ) Løsningene i Frp`s politikk er ofte veldig enkle. Det faktum at oppslutningen deres øker, vil jeg påstå er en konsekvens av at nordmenn blir enklere og latere. Vi søker det enkle, ofte kortsiktige, og gidder ikke sette oss inn i konsekvensene av dette. Vi gidder ikke følge så nøye med, og sluker heller enkle overskrifter i VG og på TV2 nyhetene. Kanskje vi skal se med litt kritiske øyne både på det ene og det andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange terroristerdette landet huser?

Vel, foreløpig ser det ut som om det er hele to!! Vel og merke hvis du regner mulla Krekar -som er terrormistenkt, og en skuespiller fra Drammen som er mistenkt for å ha utført finansielle operasjoner for sin terrormistenkte ektemann. I følge norsk lov, som du virker opptatt av å følge, er man uskyldig inntil det motsatte er bevist. Disse personene er mistenkte, og ikke dømt.

To av de *hvor-mange-det-nå-enn-er* asylanter og flyktninger som bor i Norge. Det gir deg jo full rett til å dømme alle... *sukk*

Regner med at dere kan lese - nå bør dere begynne å tenke også!

Jepp, jeg kan lese.. jeg leser i aftenposten at en nordmann (det sto ihvertfall ikke at han var noe annet, hvilket de pleier å være flinke til å presisere i motsatt tilfelle) med spillegjeld har dratt over grensen, kjøpt ulovlig sprit, smuglet den over grensen, og solgt den videre til fem seks personer. At han sier at han ble truet til det av to torpedoer fra et eks-jugoslavisk miljø synes ikke jeg forsvarer hans handlinger.

Jeg forsvarer ikke kriminelle personer -uansett statsborgerskap- men synes det er unødvendig å overdrive ....

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har allerede en dømt terrorist her; Andrawes, eller hva hun heter, deltok i en terroraksjon i Munchen i 72 hvor hun drepte flere israelske idrettsutøvere. Senere fikk hun opphold i humane ( og naive) Norge.

Noen år etter ble hun utlevert til Tyskland og fikk dom. Så ble hun overflyttet til et norsk fengsel, fordi det var mye behagligere for henne.

(men ikke for skattebetalerne)

Kikk på dissen linkene:

http://www.aftenposten.no/bakgr/961120/m_leder2.htm

http://www.dagbladet.no/kronikker/951104-kro-1.html

Kan noen svare meg på:

1. hvorfor reiser enkelte innvandrer på ferie til hjemlandet ( som de engang flyktet fra).

2. Hvorfor er det opprettet en non-stop rute til Pakistan fra Gardermoen?

3. Hvorfor er de fleste innsatte i Oslo-fengselene innvandrere (over 70% faktisk)

og til slutt:

Hørte akkurat på nyhetene at det er en kommune i Norge som ikke har råd til å betale ut lønninger til sine ansatte denne måneden.

Det er selvfølgelig mye viktigere å betale advokatene til en terrorist som helt syre på barn og kvinner og som senere ble fengslet i Nederland.

Selvfølgelig!

Enkelte benevnelser er fjernet fra innlegget.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...