Gå til innhold

Anal-sex....???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:ler::ler: bare hyggelig...... gjest :ler::ler:

Kan du fortelle meg HVILKE FORDOMMER jeg har utvist her da? Bortsett fra at jeg ikke liker uttrykket "tarmsex"???

Morticia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bjarne, jeg har IKKE sagt at jeg IKKE anser dette som et problem. Jeg spurte bare etter dokumentasjon, som er en naturlig ting i kjølvannet av enhver offentlig debatt.

Nei, jeg tror ikke at forskjellene mellom Norge og Sverige er store på dette området.

Som tidligere nevnt, jeg reagerer kun på ordbruken - that's it and that's that!!!!

Mortica :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i ordbruken er feil, Morticia?

Forklar det til en som ikke ser/skjønner hva som er sagt feil!

Jeg misliker uttrykk som "2'ern", "rävsex" osv, da syns jeg tarmsex er et veldig godt uttrykk for hva dette er for slags aktivitet.

Nå KREVER jeg at du konkretiserer hva som er feil, siden du terper oppatt og oppatt om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mater Bjarne med te-skje* :hoho:

Det er som sagt ordbruken - t.d. TARMsex JEG reagerer på. I mine øyne er dette et nedsettende ord, punktum finale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morticia:

En smule retorisk kan vi da altså konkludere med at du syns at navnet ENDETARM er et nedsettende ord på den helt naturlige delen av kroppen der avføringen kommer ut.

Hvordan skal du oppnå troderdighet i en debatt, med et slikt syn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så retorisk du vil Bjarne - og misforstå for all del så myyye du bare vil.

Hvorvidt jeg er troverdig eller ei, få du bedømme - uten at DET bryr meg nevneverdig. Dessuten........ det blir et paradoks å kalle dette en debatt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt ikke verden bare består av kverrulanter som Bjarne som tydeligvis later som de ikke forstår motpartens argumenter. Dette er en gammel herske-/debatteknikk og gjør hele debatten til kverrulering. Så langt jeg har oppfattet så brukes begrepene vaginal-, oral,- og analsex blant annet av leger, sexologer og annet fagpersonell og kan ikke helt se nødvendigheten av å lage nye begreper. Hvis du Bjarne vil bruke dine egne begreper (i den hensikt å uttrykke din mening om denne formen for sex) kan du gjerne det, men synes du er usakelig når du mener det ikke er noe galt i begrepet tarmsex. For å bruke analoge medisinske begrep som sammenligning så bruker vi ikke ord som skjedesex eller munnhulesex (munnen er jo strengt talt kun leppeområdet) når gutten suges. I tillegg vil du da måtte lage tekniske medisinske begreper for de tilfeller der jenta slikkes (tungesex?) og strengt talt også der jenta klarer å få hele p***en til gutten inn i munnhule/halsen (halssex??).

Foreslår at vi bruker vaginal,- oral,- og analsex så skjønner alle hva man mener og ingen føler seg støtt av begrepene.

Du får ikke noe flere svar av meg, men hvis du gidder så kan du gjerne skrive så motargumenter du orker...

Beachsex - som synes analsex er greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare takke Morticia og Bjarne for at de "fucka" opp tråden her.. :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  

Jeg håpte de som ikke har sånne sinnsyke fordommer kunne svare her. Iallefall ikke la dette bli en debatt.

Det er tydelig at denne tråden har sporet kraftig av fra det opprinnelige temaet.

Gjest, om du ønsker det, start en ny tråd og prøv igjen, så lukker jeg denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...