Teardrop Skrevet 11. desember 2020 #1 Del Skrevet 11. desember 2020 Noen som har tips til varm løpetights til både dame og herre? Helst med høyt liv. Vi startet å jogge i år så har aldri jogget i kaldt vær, merker nå at de tynne vi har er utrolig kjølige. Noen som kan tipse om noe varmere? Det er ikke plass til ullundertøy på de vi har pr i dag. Tips om merker og linker tas i mot med løpeglede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 11. desember 2020 #2 Del Skrevet 11. desember 2020 Swix tror jeg det er et merke som heter. Brukes visst av skiløpere. Hadde det på vinteren, da jeg gikk på fitness linje for noen år siden. Finnes til både mann og dame. 3/4 og full lengde. finnes også tynne ullstilongs man kan ha under tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Del Skrevet 11. desember 2020 Kjøp større tights og ta på ullongs under. Anonymkode: 20bda...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 11. desember 2020 #4 Del Skrevet 11. desember 2020 Ikke helt det du spør om, men jeg bruker en langrennsbukse, bare pass på at det er en modell som sitter tett rundt anklene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Del Skrevet 11. desember 2020 Jeg kjøpte en tights fra Johaug i høst, den er foret på innsiden. Flash warm tights heter den, de har også en med ullmix(aerial woolmix). Den er helt fantastisk å løpe i nå som det er kaldt. Høyt liv har den også, og sitter godt gjennom økta. Longs under tights er ubehagelig synes jeg. Anonymkode: a09ab...378 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Del Skrevet 12. desember 2020 Tiuren skrev (17 timer siden): Ikke helt det du spør om, men jeg bruker en langrennsbukse, bare pass på at det er en modell som sitter tett rundt anklene. Hvilken type bruker du? Anonymkode: 6bb15...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 12. desember 2020 #7 Del Skrevet 12. desember 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvilken type bruker du? Anonymkode: 6bb15...ad5 Jeg bruker en fra Swix, men tror ikke den er det beste (var enkleste løsning når jeg skulle kjøpe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #8 Del Skrevet 12. desember 2020 Har flere fra Swix, og har alltid vært veldig fornøyd med dem. Anonymkode: e9926...f52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huffda Skrevet 12. desember 2020 #9 Del Skrevet 12. desember 2020 Teardrop skrev (22 timer siden): Noen som har tips til varm løpetights til både dame og herre? Helst med høyt liv. Vi startet å jogge i år så har aldri jogget i kaldt vær, merker nå at de tynne vi har er utrolig kjølige. Noen som kan tipse om noe varmere? Det er ikke plass til ullundertøy på de vi har pr i dag. Tips om merker og linker tas i mot med løpeglede BARA lanserte vinterkolleksjon i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #10 Del Skrevet 12. desember 2020 Jeg har også Swix og er veldig fornøyd. Men jeg er fornøyd fordi den ikke har så høyt liv som mange tights har nå, så mulig du ikke liker den like godt. 😊 Anonymkode: a61aa...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #11 Del Skrevet 13. desember 2020 Devold har veldig gode løpetights i ull. Anonymkode: ebd96...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #12 Del Skrevet 13. desember 2020 Kjøpte denne på Sport 1 denne høsten. Er superfornøyd! God pris også😊 https://www.loepeshop.no/elite-lab-women-s-run-elite-x1-winter-tights.html?gs_color=EL201319-1001&gclid=CjwKCAiAlNf-BRB_EiwA2osbxbfnGY_XkSphkfMqse8sijnv3l2b5YOF0GbuU3dhergt4vFyIzLxpBoCLB8QAvD_BwE Anonymkode: 48c94...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå