Gå til innhold

Romavdeler


Løvinna

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en romavdeler og ser for meg en hylle på hjul med 4x4 hyller, som er kvadratiske. Hyllene skal kunne brukes fra en side. Har sett en del, men de aller fleste har ikke rygg, noe som jeg skulle ville ha, og hvis da har det er de veldig dyre. Jeg har tenkt å evt. kjøpe en uten rygg og sette på en plate til rygg selv, men er redd for at dette ikke blir fint. Ønsker tips til hvordan jeg skal løse dette og tips om fine hyller til dette formålet. Skeidar ( se under) har en som er slik som jeg har tenkt bortsett fra at det bare er noen få av hyllene som har rygg. Jeg har undersøkt om det er mulig å få denne med rygg i alle hyllene, men det er det ikke.

http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Jeg har akkurat bestilt den samme romdeleren for å dele av et barnerom. Jeg ville også hatt tette hyller men tenkte at jeg skulle løse det med å feste på stoff rett og slett. Vi tenkte først på å sette på en plate men det tviler jeg blir noe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Hva med å spikre panel på baksiden og eventuelt male det i samme farge som veggen (dersom den skal stå inntil en vegg med kortsiden)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...