Gå til innhold

Znowie prøver igjen... ❄️

Znowie

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (På 3.6.2021 den 9.05):

Åå Znowie!! Så magisk!!! :nordvesta: Da blir det samme terminklubb på oss! Det gjør meg såååå glad!

Takk ❤️ så artig! hvor finner jeg denne terminklubben? 😅🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

#16 dpo / uke 5 eller 4+2, usikker på hva man bruker.. Ihvertfall det preggers - appen sier 😅🎉

Har ikke helt gått opp for meg enda, helt merkelig.. Spesielt når jeg ikke har noen symptomer 😅Tør ikke tenke fremover eller planlegge noe som helst.. Sånn blir det når man har mistet x antall ganger, ikke vits i å glede seg liksom😐 plutselig er det over.. 

Vi tar en dag av gangen, så får vi se om det går helt ut denne gangen 🤞❤️ 

Legen har fikset tidlig ultralyd, så den 16'ende mai får man kanskje sett noe ihvertfall 😍

IMG_20210607_085908__01.thumb.jpg.48897d97638cd81eca76ba8566a5f2b5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine testen!! Er deilig å få bekreftet at hcg øker og det går riktig vei så langt i alle fall. Vi får telle ned til TUL sammen! Jeg skal den 14....

Her er forresten termintråden vår 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med økning på testen 😊 Håper veldig at dere slipper ny skuffelse og at hestekuren har gjort jobben sin 🤞

Blir fint med tidlig ultralyd da, få sjekket at det står greit til der inne 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

5+4 

Var på ultralyd i dag, men de kunne bare se plommesekk som tilsvarer 5uker, ikke noe foster 🤔 

Ble hcg blodprøve og skal ta en ny fredag, satser på at den øker ihvertfall 😳ny ul etter helgen. De mente at det er normalt å ikke se noe så tidlig.. Men om de sa det for å være snill?.. 

Reagerte litt på at jeg fikk tidlig ul såå tidlig men mange sier jo at hjertet begynner å banke i denne tiden.. Så ville jo tro at man normalt sett ser et foster også.... 

Ikke annet å gjøre enn å vente 😑 

Har sykt ubehag i lysk /korsrygg, så forundrer meg ikke om dette går feil vei.

Tok en digital for å se om det er økning fra sist uke.. Og heldigvis viste den 3+ ihvertfall 🤞👍😊

IMG_20210616_131203__01.thumb.jpg.6a42303f8bcd339fd81fa6b73c591228.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på UL 5+4 en gang, og så akkurat det samme som deg - kun plommesekk. En uke senere var det en pitteliten spire der ❤️ Så det er nok bare tidlig! Veldig bra at testen har gjort den økningen den skal :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...