Znowie Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #201 Del Skrevet 7. juni 2021 Amatariel skrev (På 3.6.2021 den 9.05): Åå Znowie!! Så magisk!!! Da blir det samme terminklubb på oss! Det gjør meg såååå glad! Takk ❤️ så artig! hvor finner jeg denne terminklubben? 😅🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #202 Del Skrevet 7. juni 2021 #16 dpo / uke 5 eller 4+2, usikker på hva man bruker.. Ihvertfall det preggers - appen sier 😅🎉 Har ikke helt gått opp for meg enda, helt merkelig.. Spesielt når jeg ikke har noen symptomer 😅Tør ikke tenke fremover eller planlegge noe som helst.. Sånn blir det når man har mistet x antall ganger, ikke vits i å glede seg liksom😐 plutselig er det over.. Vi tar en dag av gangen, så får vi se om det går helt ut denne gangen 🤞❤️ Legen har fikset tidlig ultralyd, så den 16'ende mai får man kanskje sett noe ihvertfall 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. juni 2021 #203 Del Skrevet 7. juni 2021 Fine testen!! Er deilig å få bekreftet at hcg øker og det går riktig vei så langt i alle fall. Vi får telle ned til TUL sammen! Jeg skal den 14.... Her er forresten termintråden vår 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 7. juni 2021 #204 Del Skrevet 7. juni 2021 Fint med økning på testen 😊 Håper veldig at dere slipper ny skuffelse og at hestekuren har gjort jobben sin 🤞 Blir fint med tidlig ultralyd da, få sjekket at det står greit til der inne 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #205 Del Skrevet 16. juni 2021 5+4 Var på ultralyd i dag, men de kunne bare se plommesekk som tilsvarer 5uker, ikke noe foster 🤔 Ble hcg blodprøve og skal ta en ny fredag, satser på at den øker ihvertfall 😳ny ul etter helgen. De mente at det er normalt å ikke se noe så tidlig.. Men om de sa det for å være snill?.. Reagerte litt på at jeg fikk tidlig ul såå tidlig men mange sier jo at hjertet begynner å banke i denne tiden.. Så ville jo tro at man normalt sett ser et foster også.... Ikke annet å gjøre enn å vente 😑 Har sykt ubehag i lysk /korsrygg, så forundrer meg ikke om dette går feil vei. Tok en digital for å se om det er økning fra sist uke.. Og heldigvis viste den 3+ ihvertfall 🤞👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. juni 2021 #206 Del Skrevet 16. juni 2021 Jeg har også vært på UL 5+4 en gang, og så akkurat det samme som deg - kun plommesekk. En uke senere var det en pitteliten spire der ❤️ Så det er nok bare tidlig! Veldig bra at testen har gjort den økningen den skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå