Gå til innhold

Znowie prøver igjen... ❄️

Znowie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

#6dpo 😁

Snaaaart testetid🎉😅 

I går hadde jeg nok en festblødning, veldig tidlig 5dpo though 🤔 lyyyyyselyse rosa, ikke til å ta feil av. Har opplevd det nesten hver gang, men som regel rundt 7dpo. Blir spennende om et par dager.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, så spennende! 

Håper dere får en ny sjanse nå, hadde vært fantastisk om dere fikk det så kjapt etter kuren 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#8 dpo 

Blendatest i dag, blødde litt i går, et par lyse dråper 😐 litt for mye for å være slik festblødning jeg bruker å ha.. Men vi får se i morgen. 

Kan slike lette spottinger være tegn på kort lutealfase? Har ikke forundret meg om det er det neste jeg skal bli plaget med 😅 

Ellers har jeg startet med lavkarbo, trenger å gå ned endel coronakilo😁 går overraskende bra, faster mellom 20-12, men føler ikke sult engang 😅 skal sies at man havnet i ketose på dag 2 , ikke planlagt men nå er jeg nå der uansett så skal teste det litt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er med kostholdet! Det var lavkarbo jeg gikk på i hele april, og det gjorde iallefall susen her 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#8dpo

Tar det tilbake, ikke blendahvit test 😁 (babyplan vanlig).. bruker å ha mørkere urin senere på dagen så måtte teste 😅😊

Da blir det ekstra spennende i morgen 🙈

IMG_20210530_142535__01__01.thumb.jpg.6c86e8854e09e405cf475c6fb9c66255.jpg

IMG_20210530_143115__01__01.thumb.jpg.0be7545feb353e5a57c375e3b2ae00dc.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Flink du er med kostholdet! Det var lavkarbo jeg gikk på i hele april, og det gjorde iallefall susen her 😊

Takk, gått ned 1 kg på et par, men det er vann 😅 men artig å prøve når man faktisk ikke sulter ihjel 😅 ååh.. 👍

Holder du på enda? Så artig 😄 gjør ikke annet enn å planlegge deilige middager nå 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whiii det ER jo en tydelig strek der!! Jeg hadde også mer suksess med dagens senere urin. Ser veldig lovende ut dette :yvonne:

Jeg turte ikke være i ketose etter at jeg fikk positiv test, men jeg spiser ganske så lavkarbo likevel. Holder meg unna alle de raske karbohydratene, men tillater meg en frukt, yoghurt o.l innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#9dpo, test fra tisserunde nr 2...holy moly😅🎉🎉 får jeg utslag på digital mon tro? 🙈😅 Tenkte å ringe legen og be om progesteron støtte, det ble nevnt sist, selv om de ikke liker det 😑

IMG_20210531_103741__01.thumb.jpg.989c4a5f12398ac7a257ae970d584bcd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi 😱 Så tydelig test og så tidlig 😁🤞 Håper Du kan få progesteronstøtte. Blir spennende framover dette 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende - gratulerer så masse! Veldig tydelig og fin test til å være så tidlig😍 Krysser fingrene for at hestekuren og forhåpentligvis progesteronstøtte gjør susen for spiren🌱🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiin test ja!! Om du går på do igjen om noen timer og drikker minimalt i mellomtiden så tror jeg du vil få utslag på en digital test altså!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååhh må jo gratulere igjen her, og håpe at kuren din nå gjør at spiren sitter og holder seg der ut året 😍❤️🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk alle sammen 🤗🤗 

Progesteron-støtte i boks.. Endelig 😅 👍Legen sendte søknad om tidlig ul men en gang også, føler på meg at jeg blir mere hørt denne gangen 😅 

Det ble forsåvidt ikke utslag på digital, men ikke så mørk urin uansett... Klarte ikke la være å teste 🙈 

Ny sjanse i morgen om testen blir sterkere /mørkere urin😁🤞

Har også spist litt meir karbo i dag, havnet jo selvfølgelig i ketose nesten med en gang jeg begynte på lavkarbo 😅 så nå må jeg øke litt for å komme ut av ketose, men samtidig ikke mer enn nødvendig siden jeg har plan om å holde meg til lavkarbo enn så lenge 😊 ned 4 kg på en uke, dog sikkert mesteparten vann... Men artig å se at det fungerer, så har jeg en plan i 2022 eventuelt 🙈😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig fine tester! Venter du med å ta en digital til du kan få 2-3, eller har du lyst til å se nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 1.6.2021 den 12.25):

Skikkelig fine tester! Venter du med å ta en digital til du kan få 2-3, eller har du lyst til å se nå?

Det ble en digital på kvelden 😁🎉🎉

IMG_20210601_143220__01.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå Znowie!! Så magisk!!! :nordvesta: Da blir det samme terminklubb på oss! Det gjør meg såååå glad!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...