Gå til innhold

Forslag til kles butikker i Oslo ?!?

L@dy

Anbefalte innlegg

Jeg skal i 30 års dag til helgen, og har derfor tenkt å kjøpe noe nye klær...Vet ikke helt hva... Jeg vet det når jeg serprøver det. :wink: Er det noen som har forslag til kles butikker i Oslo(sentrum)? Det skal ikke være altfor pyntet, sånn "på byn klær". Jeg liker forøvrig lange skjørt eventuelt en stilig kjole....Eller bukse...kanskje en stilig dress jakke bukse. Som ikke koster flere tusen da... :) Sukk....ikke enkelt det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

som de andre har nevnt, ellers pleier jeg å rusle rundt i butikkene inne på byporten når jeg skal ha noe, det hender ganske ofte at jeg finner noe rundt om der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med aline som never Byporten. I 2.etg har de ganske mange butikker, og der vil du sikkert finne noe du liker. Hvis du liker stilen da. Mye klassiske klær, - billigkjeder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Sand og Lene V har pene klassiske klær som ikke koster så altfor mye, jeg pleier nesten alltid å finne noe der når jeg er en tur innom. Oasis har mange fine bomullstopper som jeg aldri får nok av, kjøper gjerne 3-4 i slengen :-).

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei! Takk for mange svar. Da blir det shopping :D ... Men siden jeg ikke er så veldig kjent i Oslo, så lurer jeg på hvor Mango er. Har hørt om den butikken...Oasis er på Byporten !?

L@dy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt Skattkammer i Trondheimsveien har masse fint synes jeg.

Der får du ting som ikke alle andre har.

Prisene varierer mye, men det r verd en liten kikk.

Ellers finner jeg ofte greie klær på Lene V, Vero Moda og Voice og Europe. Topper og sånt finner jeg helst på H&M eller noe sånt. Da betaler jeg gjerne litt mer for bukse, skjørt og jakke og sparer inn på tilbehøret.

Har aldri likt Byportens butikker jeg, men det er en smaksak.

Neste Stopp og B-young har også mye fint når jeg tenker meg om. Finnes på Oslo City og Gunerius (Neste Stopp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Det ligger også en Mangobutikk i forbindelse med Steen & Strøm, i første etage ut mot gata. Det er også en Oasis i Hegdehaugsveien (eller tar jeg feil?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...