Gå til innhold

Hvilket navn ønsker du at du het selv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes mange pene navn. 
Jentenavn er enklest å ramse opp. 

Feks. Vanessa, Cornelia, Mina, Miriam, Hannah, Sofie, Johanna, Signe, Sara, Aurora, Ariana, Emilie, Tiril, Vilde, Olivia, Victoria, Emeline, Juliane, Linda, Ida, Emma, Celine, Louise, Solveig, Julia, Synnøve, Eline, Michelle, Marie, Sandra, Ada, Henriette, Amalie, Carina, Ina, Fredrika, Linnea,  Josefine, og Andrea. 

Trykk liker hvis du har ett av disse navnene😃

Endret av Jente-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleide å mislike fornavnet mitt, men det vokste på meg da jeg nærmet meg voksen alder. Hadde lenge tenkt til å endre det, men ombestemte meg heldigvis. Valgte heller å legge på et andre fornavn (ikke helt tilfeldig navn da, det ligger i familien). 

Om jeg av en eller annen grunn måtte bytte, så hadde jeg nok tatt Iris, eller noe i den duren. Enkelt og internasjonalt. 

Anonymkode: 9b43d...11d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes alltid navnet Inger var så pent da jeg var yngre så den gang var jeg litt sur på mine foreldre for at de ikke hadde kalt meg det :fnise: . Etterhvert som jeg er blitt voksen så er jeg greit fornøyd med navnet jeg har. 

Anonymkode: 9a76e...0e4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes navnet mitt er helt OK, men kunne ha tenkt meg å hete enten Frøya/Freja, Tyra, Embla, Vilja eller Cornelia 😛

Anonymkode: 0d41a...492

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odd Simen

For det klinger så bra når man hilser på folk i engelsktalende land.

Anonymkode: c9e68...6e7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria, Alexandra, Kristin, Victoria eller Isabel. Syns egentlig ikke noen andre jentenavn er fine.

Anonymkode: c163c...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 15.20):

AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 14.31):

Noe søtt, typ Maja, Othilie, Sienna eller Aleah. Jeg heter et typisk hardt bondenavn, typ Ragnhild. Synes ikke navnet kler en jente i ung alder. 

Anonymkode: 16dfa...10a

Æsj. Synes typ Ragnhild er mye finere navn enn de «unge mødre» navnene du nevner.

Anonymkode: 3dddd...41e

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 18.57):

Heter Hanna og er fornøyd med det. Synes derimot at det er penere med H på slutten😊

Anonymkode: c1761...cac

Det kan du jo helt fint bare legge til :)

Anonymkode: 4a25a...595

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ida, Ingrid, Tomine, Cornelia. 

Jeg vil ikke si hva jeg heter, men har nå levd med navnet mitt siden jeg ble født, men klarer ikke bli vandt med det. Syns ikke det kler meg. 

Anonymkode: 4a25a...595

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet til det fornavnet jeg ville ha. Det er jo så enkelt i Norge. Og så bare sto jeg i reaksjonene når jeg fortalte det til slekt og venner. De fleste reagerte helt fint, mye bedre enn jeg hadde forventet. 

Nå bruker alle det nye navnet, men jeg kan jo ikke si her hva det er, det er lett å identifisere meg da.

Men bare endre navnet ditt om du virkelig vil! 

Anonymkode: 38a38...661

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...