Gå til innhold

Savne date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig å savne en man har datet før? En man datet over en sommer fks. men at det ikke ble noe av. Er det vanlig å bli glad i vedkommende og savne denne personen likevel, selv om det ikke ble noe romantiske følelser eller sex? Hvordan er dette for kvinner? Er det noe annerledes her, er dere kanskje litt kaldere på denne fronten?

Anonymkode: 5c5c5...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det 🙂 Blir lett glad i folk. Savner venner også, og er lei meg for flere gode personer som har forsvunnet ut av livet mitt.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det vanlig å savne en man har datet før? En man datet over en sommer fks. men at det ikke ble noe av. Er det vanlig å bli glad i vedkommende og savne denne personen likevel, selv om det ikke ble noe romantiske følelser eller sex? Hvordan er dette for kvinner? Er det noe annerledes her, er dere kanskje litt kaldere på denne fronten?

Det kommer jo litt an på omstendighetene. Hvorfor det ikke gikk og sånt.

Anonymkode: 92c3f...99f

Skrevet

Teit tråd, følelser er individuelt..

Skrevet

Savner ingen. Bare husk at det ikke er du savner noen , det er din nevrotiske psyke prøver å finne noe for å lide.

Anonymkode: d1b90...456

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tror det er ganske vanlig å savne noen man har datet som man ble glad i. Jeg datet en fyr i sommer. Ble glad i han, og begynte å få følelser. Men så ville han avslutte. Jeg ble sint (egentlig lei meg). Men savner han fortsatt selvom vi datet bare noen mnd, og skulle ønske han tok kontakt igjen.
Tror det er ganske vanlig følelse og sitte igjen med for både kvinner og menn etter at man har avsluttet en date med en man ble glad i .

Anonymkode: 16d5c...ec8

Skrevet

Savner en. Jeg fikk følelser for han. Og det var den beste sexen ever.

Anonymkode: 2bd23...873

Skrevet

Det er klart. Hvis jeg er avvisende part, kan det være jeg ikke tenker på folk i ettertid, men alle som har avvist meg savner jeg alltid. Skikkelig kjipt, for sannsynligheten for at de ikke savner meg er jo stor. 

Anonymkode: f7634...db1

Skrevet

Jeg savner én. Tror ikke han har ofret meg en tanke siden vi sist møttes, synes hele situasjonen er absurd og det har gjort meg helt loco.

Anonymkode: d7282...6c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...