AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Del Skrevet 9. desember 2020 Jeg trener hele kroppen min, men har lagt ekstra fokus på bein og rumpe. Jeg tar nå knebøy, hip thrust og markløft. Men jeg føler jeg trenger noen rumpe øvelser til. Har dere noen favorittøvelser dere gjerne liker, så må dere gjerne dele det med meg. Jeg har fått veldig bra resultater av knebøy og hip thrust, hadde bare vært fint om jeg hadde hatt noen få øvelser til. 🥰 Anonymkode: ec62d...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Del Skrevet 9. desember 2020 Utfall ned på kasse foran deg,med stang på nakken. Da kommer du dypt uten å bøye ryggen og få knærne i gulvet.Evnt baklengs, starte oppå kassa. Anonymkode: 2a77f...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Del Skrevet 9. desember 2020 Tusen millioner takk. ❤️❤️ Anonymkode: ec62d...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Utfall ned på kasse foran deg,med stang på nakken. Da kommer du dypt uten å bøye ryggen og få knærne i gulvet.Evnt baklengs, starte oppå kassa. Anonymkode: 2a77f...2c0 Skal sette dette inn i programmet å følge det opp en periode. Har ingenting å tape på det ❤️ Anonymkode: ec62d...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #5 Del Skrevet 15. desember 2020 Strakmark er fin, bulgarske utfall, rygghev hvor du klemmer skikkelig til med rumpa på toppen (rolig og kontrollerte bevegelser), pull-through, kickbacks med kabler 😊 Anonymkode: 1f0f4...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Strakmark er fin, bulgarske utfall, rygghev hvor du klemmer skikkelig til med rumpa på toppen (rolig og kontrollerte bevegelser), pull-through, kickbacks med kabler 😊 Anonymkode: 1f0f4...eff Jeg tar allerede kickback med kabler❤️ Men tuusen takk Anonymkode: ec62d...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå