Gå til innhold

Rideskole i Oslo med hyggelig miljø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips om hvor det er bra å ri (voksen) i Oslo. Har ridd litt på et sted der tidligere, men syntes ikke det var så hyggelig miljø, det ble litt for mye himling med øynene og småsure svar. Jeg er til en viss grad innforstått med at hestemiljøet kan være sånn, men det er litt kjipt å føle seg uvelkommen også. 

Anonymkode: 8c2cd...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 8.45):

Jeg trenger tips om hvor det er bra å ri (voksen) i Oslo. Har ridd litt på et sted der tidligere, men syntes ikke det var så hyggelig miljø, det ble litt for mye himling med øynene og småsure svar. Jeg er til en viss grad innforstått med at hestemiljøet kan være sånn, men det er litt kjipt å føle seg uvelkommen også. 

Anonymkode: 8c2cd...c3c

Jeg har ridd både på Alna og på Øvre Fossum gård (Stovner), syns det var hyggelige folk og godt miljø begge deler, men det kan kanskje avhenge av hvilken gruppe du havner på. Jeg var på gruppe med lett øvede/øvede voksne, og vi hadde et godt miljø og en hyggelig tone. Jeg byttet gruppe en gang, det var rett og slett fordi nivået ble for variert på gruppa, det skaper gnisninger når noen ikke kan kontrollere hesten i galopp på bane innendørs med ganske mange store hester. 

Anonymkode: 89132...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden nå, men flere staller oppi Sørkedalen som det var veldig trivelig å være i. Ellers... Trosterud og Fossum var greie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...