Gå til innhold

vask/rens av dundyne.


Adonia

Anbefalte innlegg

katta vi passer på har tissa på dundyna vår :kjempesinna: står på dyna at den kan vaskes på 40 grader, men står også at den bør renses. kan jeg ta sjansen på å vaske den? redd for at den skal bli ødelagt... noen som vet hvor mye en rens evt koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kan vaskes, men må da tørkes i trommel for å ikke falle helt sammen og bli ekkel. Og du bør ha med en joggesko eller noen tennisballer både under vasking og tørking for å beholde fluffen i dyna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Betalte drøye 200,- for ikke lenge siden, nesten så man kan kjøpe ny..!

Da har du billig dyne......

Vi leverer dyne og overmadrass til rens hver sommer, vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det sto på dyna at den kostet 1100 kroner jeg.. så er derfor litt redd for å vaske den..

sa til hun som eier katten at jeg synes hun burde betale rens. men hun var veldig påståelig om at det ikke var noe problem å vaske den.. uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesten
sa til hun som eier katten at jeg synes hun burde betale rens. men hun var veldig påståelig om at det ikke var noe problem å vaske den.. uff

Jeg hadde renset og ikke vasket og jeg hadde tenk at shit happens og latt det bli med det. Hadde jeg derimot fått vite at en bekjent hadde hatt en slik utgift så hadde jeg selvfølgelig betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...