Gå til innhold

Kleint med kollega

Fremhevede innlegg

Skrevet
_Martine skrev (12 timer siden):

Dette mine damer og herrer er hvorfor vi ikke skal gå etter folk vi jobber med, fungerer ikke ting blir det bare tull og kleint

Huff ja...jeg gikk i denne fella. Vi datet et halvt års tid og så avsluttet jeg det. Det var kleint og ubehagelig lenge etterpå siden han ville at vi skulle fortsette 😑

Anonymkode: 9f300...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sånn ble kollegaen min også etter at jeg avsluttet det vennskapet vi hadde. (avsluttet i hovedsak fordi jeg fikk rykte på meg som ei løs hore som hadde sex med kollegaene mine på jobb.... Og han gjorde eller sa ingenting for å ta meg i forsvar.. Vi gikk tur på fritiden innimellom og kunne ta en kaffe på senteret, that's it) 

Gikk fra daglig kontakt til at han brått ignorerte meg helt, gav meg mindre vakter på jobb etc. 

Nei, skal aldri involvere meg med kollegaer igjen, annet enn kun vennskapelig.

Anonymkode: 67204...285

Du bør også revurdere vennskap også, kan skjære seg fullstendig når du ser helt andre sider av en kollega. De kan være helt annerledes privat. Ei jeg ble bedre kjent med brukte stoff og andre ting i helgene, helt tragisk. Mistet all respekt for henne.

En mann jeg tok kaffe og til prøvde seg plutselig.

Så summen av dette er: Jobb er ei arbeidstiden, etterpå slår man av jobben 100%. Null kontakt.

Anonymkode: 7d431...3cc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Wow, dette er akkurat det jeg er igjennom akkurat nå, bare at jeg var dum nok til å si ja til å være pulevenner...

Anonymkode: 1a779...259

Altså, jeg føler med deg. Har vært igjennom det samme tidligere og det er vel derfor jeg greide å sette klare grenser denne gangen. Forelskelse gjør blind!

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Mannen har følelser. La han få ha det, uten å dømme eller å søke forståelse for din side. Ta ansvar for ditt og la han få ta ansvar for sitt. 

Ett hint er at en del menn i adhd/add spekteret får ekstreme emosjonelle reaksjoner på brudd/avvisning. Noe som de trolig helst vil skjerme seg selv for. 

Anonymkode: be850...31a

Det kan jeg ikke uttale meg om, men han skulle kanskje ikke ha ført meg bak lyset i første omgang? Min samvittighet er i alle fall ren.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Men hvis han fortsatt sender deg meldinger, kan du vel ta opp dette med ham? Spørre hva som er greia med at han ikke vil snakke med deg, og ikke hilser på deg når dere er på jobb? Merkelig at han likevel sender meldinger, svarer du på disse meldingene, eller ignorerer du dem, og det er derfor han er sur?

Anonymkode: fde67...e72

Nei, jeg har ingen interesse av det. Har jeg gått videre så har jeg gått videre. Jeg ignorerte dem i starten, så sendte han igjen en kveld jeg var med gode venninner og da de spurte meg hvorfor jeg ikke hadde slettet han enda, så gjorde jeg det. Kanskje han er pissed, men det er ikke mitt problem.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han ville vel at TS skulle kjempe for han, men når hun da bare avsluttet så fikk han enda dårligere selvtillit. Buhu.

Anonymkode: 21287...f54

Tror helt ærlig du påpeker noe vesentlig der.

TS

Anonymkode: 2603d...d4b

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Tror jeg hadde valgt å hilse med et smil selv om han ikke hilser tilbake. 

Å ta igjen med samme mynt er lite voksent og da kan han i hvert fall ikke si at du oppfører deg umodent om det skulle bli et tema. 

Skrevet
_Martine skrev (21 timer siden):

Dette mine damer og herrer er hvorfor vi ikke skal gå etter folk vi jobber med, fungerer ikke ting blir det bare tull og kleint

Dette bare viser at det og ha forhold på jobben kan bli veldig vanskelig om det skjærer seg. Har selv gjort dette og kommer til og tenke meg om mange  ganger før det skjer igjen. Mest sannsynlig vil jeg aldri mer gjøre det. For det første vil den spenningen alltid ligge der, og man kan jo like hverandre godt selv om man ikke passer sammen i et forhold. Da er det lett for at i en gitt situasjon kan gå galt når man er i et forhold med noen andre. Uansett så må man være profesjonelle i jobbsammenheng. Hilse med og si hei og prate litt bør alltid gå fint, som med alle andre kollegaer man ikke nødvendigvis har noe godt forhold til. Klarer man ikke dette? Da bør vedkommende som ikke klarer det faktisk bare finne seg en ny jobb. Forsure miljøet på jobben kommer aldri til og gå, da vil en leder før eller senere sette foten ned.

Anonymkode: af15d...8d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 22.21):

Det høres rart ut at en med dårlig selvbilde foreslår å være pulevenn?

Anonymkode: 02963...8c5

Neida, har opplevd akkurat det samme selv. Han var deprimert, hadde dårlig selvbilde, mange dårlige erfaringer fra tidligere osv.  Jeg forsøkte å være tålmodig og forståelsesfull lenge, men endte opp med at han bare ønsket noe uforpliktende. Fikk til og med tilbake: «jeg kan ikke en gang forestille meg oss to som kjærester», da jeg etter lengre tid tok opp hvor det gikk hen. Mens han i månedene før hadde skylt på personlige problemer og ørten andre unnskyldinger... Vet han er ensom og har det enda kjipere på grunn av korona nå. Han kan jo ha det så godt.

Vi jenter må ikke gå med på det uforpliktende tullballet til disse fyrene. Da tror de at de kan holde på sånn, og slippe å gjøre noen innsats selv. Det er vel ikke det vi egentlig vil ha vel? Å bare bli brukt som uforpliktende moro, oppmerksomhet og sex? Vi fortjener bedre enn det! 

Anonymkode: 103e9...f43

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville bare oppført meg som normalt. Si hei når du møter på han i gangen osv. Men jeg ville kanskje prøvd å holde meg mest mulig unna hvis han oppfører seg så barnslig

Anonymkode: 97edb...8ab

Skrevet

Han er nok såret,

merk: såret stolthet.

Eneste måten visse menn har å komme over det på, er å ignorere motpart. En form for silent treatment, «du er bare luft for meg!»

Dette å håp om at motpart skal bli usikker og kanskje såret igjen.

Ville bare oversett ham totalt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...