AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #21 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå vokser nå hår naturlig på kvinnekroppen, da er det vel ikke maskulint? Hadde vel kun vært maskulint om det kun var på mannekroppen? Selv om noen syns hår er ekkelt liksom. Anonymkode: da718...bd3 Enig. Å kalle det «maskulint» når kvinner velger å ikke fjerne hår som vokser på kroppen deres blir feil. Hår på kroppen er faktisk like mye feminint som maskulint. Hilsen kvinne som stort sett velger å fjerne håret. Anonymkode: ebad7...c5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #22 Del Skrevet 9. desember 2020 Hvorfor ansees det som vilt at kvinner også trener og får muskler? Å føle seg fysisk sterk er ikke forbeholdt at man er mann, heldigvis. Anonymkode: 20315...8ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #23 Del Skrevet 9. desember 2020 derfor bør jenter drive med styrketrening: https://evolution.evofitness.no/2018/3/4/9-grunner-til-at-alle-jenter-br-trene-styrke/ Anonymkode: 30aff...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #24 Del Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 16.44): Strong is the new skinny. Anonymkode: 2daba...f5f Enig. Mye bedre å være i form. Anonymkode: ab42c...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #25 Del Skrevet 12. desember 2020 Fordomsfullt innlegg. Kvinner kan også være veldig fysisk sterke. Kvinner kan doble eller triple styrken sin etter bare noen mnd med baseøvelser. En kvinne som har trent over år kan matche en utrent mann, lett. Anonymkode: e511d...8b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimmeren Skrevet 13. desember 2020 #26 Del Skrevet 13. desember 2020 Fremtiden blir bare bra😁 sunnere og sterkere kropper, og vi får færre sykmeldte i framtiden. Men skjønner at deg også blir mere press og andre utfordringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #27 Del Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 16.44): Strong is the new skinny. Anonymkode: 2daba...f5f Det er vel dette - mote. Mange synes nok det er enklere å trene styrke enn å spise lite. Anonymkode: 46e09...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #28 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 15.35): Da jeg var ung var det ikke vanlig i det hele tatt. Og mange av disse damene har store tatoveringer. Har ingenting imot det, men det er jo litt vilt hvordan det har utviklet seg på kort tid. Før skulle ikke kvinner ha synlige muskler, nå er det status med ganske store muskler. Lurer på hvordan det blir om 10 år. Sosiale medier har definitivt vært med på å gjøre folk mer kroppsfikserte. Folk har tilgang til både god og dårlig informasjon om trening, kosthold på en helt annen måte enn tidligere. Hva tror du om fremtiden? Kommer alle til å bli narsissistiske wannabe toppidrettsutøvere eller? Anonymkode: 0b701...c05 Jeg lurer veldig på hva du regner som ganske store muskler. Jeg ser mange damer i sosiale medier som er godt trente og åpenbart trener tung styrke, men det er ytterst få av disse jeg ville sagt at har "ganske store muskler". Jeg er forsåvidt ikke nødvendigvis enig i at sosiale medier har gjort folk mer kroppsfikserte. Folk har alltid vært kroppsfikserte, det er bare idealet som endrer seg. Bare tenk på den tidligere ekstreme bruken av korsett, eller den tidligere tradisjonen i Kina om å knyte på alt for små sko til den grad at føttende ble alvorlig misdannet. Dette handlet også om å nå et gitt idealet for kropp og utsendet. Anonymkode: dbb92...0b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #29 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer veldig på hva du regner som ganske store muskler. Jeg ser mange damer i sosiale medier som er godt trente og åpenbart trener tung styrke, men det er ytterst få av disse jeg ville sagt at har "ganske store muskler". Jeg er forsåvidt ikke nødvendigvis enig i at sosiale medier har gjort folk mer kroppsfikserte. Folk har alltid vært kroppsfikserte, det er bare idealet som endrer seg. Bare tenk på den tidligere ekstreme bruken av korsett, eller den tidligere tradisjonen i Kina om å knyte på alt for små sko til den grad at føttende ble alvorlig misdannet. Dette handlet også om å nå et gitt idealet for kropp og utsendet. Anonymkode: dbb92...0b4 Ja Du har rett i det, samtidig så har grensene flyttet seg. Damer med ganske store muskler betyr noe annet nå enn for 15 år siden. Men jeg ser mange damer som ser ut som Marit Bjørgen f eks( på ingen måte flertallet av kvinner) men på ingen måte unormalt. Anonymkode: 0b701...c05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #30 Del Skrevet 15. desember 2020 Fantastisk utvikling med tanke på at kvinner har stor forekomst av benskjørhet, og denne kan forebygges ved tung styrketrening! Stå på, løft tungt! Anonymkode: 2cfd9...aef 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #31 Del Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 15.12.2020 den 13.03): Fantastisk utvikling med tanke på at kvinner har stor forekomst av benskjørhet, og denne kan forebygges ved tung styrketrening! Stå på, løft tungt! Anonymkode: 2cfd9...aef I tillegg er styrketrening en treningsform som lett lar seg tilpasse etter ferdighetsnivå og styrkenivå slik at alle fra helt utrente til topptrente kan få utbytte av treningen. Det er også en treningsform som man kan ha mye glede av selv om man gjør den alene og man kan også trene sammen med venner. Det er også enkelt å måle progresjon, noe som mange finner motiverende. Anonymkode: e6271...459 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #32 Del Skrevet 20. desember 2020 Har ikke dette vært en greie i sånn 8-10 år da? Etter at xfit senter begynte å poppe opp som paddehatter? Og Kardashiansbølgen, der alle skal ha sinnsykt store rumper? Hip trust ftw, liksom. Anonymkode: c26e4...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #33 Del Skrevet 20. desember 2020 Ikke rart menn ser seg om etter dame fra asia. I vesten vil jo kvinner bli menn. Menn vil ha små og feminine damer i kjoler. Ikke brautende sleggekastere i shorts. Anonymkode: 12603...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #34 Del Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke rart menn ser seg om etter dame fra asia. I vesten vil jo kvinner bli menn. Menn vil ha små og feminine damer i kjoler. Ikke brautende sleggekastere i shorts. Anonymkode: 12603...fab Dummeste jeg har lest. Kvinner har for lite testosteron til å være i nærheten sv å se ut som menn om de trener styrke. Men du vil kanskje at de skal være svake for å føle deg sterkere selv? Anonymkode: 30aff...96d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 20. desember 2020 #35 Del Skrevet 20. desember 2020 Det er bra at kvinner har muskler. Det forebygger benskjørhet, kan hjelpe mot plager i klimakteriet, hjelper mot smerter og både fysiske og psykiske plager kan reduseres. Økt muskelmasse er bra for forbrenningen (vektstabiliserende) og regulerer insulinproduksjonen. En sterk kropp har bedre balanse og blander man inn fleksibilitet, så er man godt rustet mot sykdom og plager! 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #36 Del Skrevet 20. desember 2020 Kvinner og jenter med muskler er veldig bra på alle måter. For det første er det helsemessig sunt. For det andre er det estetisk og attraktivt med en sterk og veltrent kropp. Og for det tredje er jo det flott at kvinner også kan ta i et tak og ikke er avhengig av gutta til å gjøre tunge løft. På den måten blir jenter med selvstendige og mindre avhengig av mannen. At det innimellom betyr at gutta blir utfordret litt på "den sterke kjønn" stereotypien, er heller ikke meg imot! Anonymkode: 1f16c...896 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #37 Del Skrevet 20. desember 2020 Synes muskeldamene i dag er like uapetittlige som bolemenna var på nittitallet. Anonymkode: 06842...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #38 Del Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes muskeldamene i dag er like uapetittlige som bolemenna var på nittitallet. Anonymkode: 06842...55c Vis en sånn muskeldame da. Anonymkode: 30aff...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå