Gå til innhold

Powerpuff Jentene anime fra 2006

Gloan9

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen har sett den. Men var Japan sin versjon på sin Cartoon Network i 2006. Anbefaler Japansk fordi bakgrunnsmusikken i Engelsk dub er ikke så like bra etter min mening. Kan finne episodene på Animekisa nettsiden hvis noen lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ichiko skrev (48 minutter siden):

Den har jeg ikke sett, nei. Kjenner bare til den fra rundt 2000 med helt annet utseende:

index.jpg.959d935aadc05b59ee9cb00b1ee33f43.jpg

Den jeg er vandt til også da den var på Cartoon Network!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gloan9 said:

Den jeg er vandt til også da den var på Cartoon Network!

En av de som arbeidet med serien, Genndy Tartakovsky, har også lagd serier som Dexter's Laboratory, Samurai Jack og Star Wars: The Clone Wars. Jeg liker den særegne tegnestilen i alle disse, men skal teste ut anime-versjonen av Powerpuff Girls. Takk for tips!

Kom på en gammel favoritt fra tidlig 2000-tall som gikk på Nickelodeon: Invader Zim. Hvis du ikke har sett den fra før, anbefaler jeg den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ichiko skrev (1 minutt siden):

En av de som arbeidet med serien, Genndy Tartakovsky, har også lagd serier som Dexter's Laboratory, Samurai Jack og Star Wars: The Clone Wars. Jeg liker den særegne tegnestilen i alle disse, men skal teste ut anime-versjonen av Powerpuff Girls. Takk for tips!

Kom på en gammel favoritt fra tidlig 2000-tall som gikk på Nickelodeon: Invader Zim. Hvis du ikke har sett den fra før, anbefaler jeg den.

Ah nice! Var god tegnefilmer det! Var sykt random men morsomt å se de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gloan9 said:

Ah nice! Var god tegnefilmer det! Var sykt random men morsomt å se de

Veldig morsomt! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett Invader Zim pga. tegnestilen og den syke humoren; tror forresten jeg må lete fram Samurai Jack igjen. Kan ikke leve godt uten tegnefilm uansett hvor gammel jeg blir, jeg er nok født sånn. Eneste problemet er å rekke over alt jeg har lyst å se, det er så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ichiko skrev (1 minutt siden):

Veldig morsomt! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett Invader Zim pga. tegnestilen og den syke humoren; tror forresten jeg må lete fram Samurai Jack igjen. Kan ikke leve godt uten tegnefilm uansett hvor gammel jeg blir, jeg er nok født sånn. Eneste problemet er å rekke over alt jeg har lyst å se, det er så mye!

Aldri hørt om Invader Zim, men såg Samurai Jack og slikt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Gloan9 said:

Aldri hørt om Invader Zim, men såg Samurai Jack og slikt

Ok, Invader Zim er en veldig spesiell serie som sikkert noen ikke liker - rar og mørk humor - men den fikk mye god respons  da den gikk og regnes som en kult-klassiker. Fins bare to sesonger og en film.

https://kisscartoon.nz/Cartoon/Invader-ZIM.93550/

Endret av Ichiko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Power Puff jentene husker jeg godt fra den tiden sønnen min var liten og satt og glante på Cartoon Network hver dag :)  Men animevarianten har jeg ikke sett før.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...