AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Del Skrevet 7. desember 2020 Og hvor mange ganger i uken trener dere og hvilke øvelser? Trener dere for eksempel armer og bryst en dag og så rumpe og bein en annen dag, eller kjører dere fullkroppsøkter? Anonymkode: 2f826...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg kjører helkropp to dager i uken. Har begynt for ikke så lenge siden, kommer til å øke til tre ganger etter en stund. Jeg jeg trener en del utholdenhet ved siden av, så jeg må finne en balanse så det ikke blir for mye. Anonymkode: 50669...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Del Skrevet 7. desember 2020 Trener fullkropp med fokus på baseøvelser. 1a knebøy 1b pull ups 2a Markløft 2b Skulderpress 3a hip thrust 3b Foroverlent roing 4 Kjerne i en eller annen variant. Med andre ord helt basic, men grunnleggende øvelser som funker. Supplerer av og til med litt push ups eller supplerende isolasjonsøvelser.Øker vektene jevnlig for progresjon. Kan også kjøres i treningsrommet hjemme uten noe problemer. Anonymkode: d5d4b...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Del Skrevet 8. desember 2020 Kjører full kropp 3 dager i uka. Ellers tar det for lang tid. og cardio og core 3 andre dager i uka. Trener aldri lenger enn 20 min, men jobber når jeg trener. Har hatt mer effekt av dette hjemme, enn å sløse 2 timer på senter x5 - 6 ganger i uka, pluss veien til og fra. Nå går jeg også rett i dusjen etter en kjapp strekk i ro og mak, og fortsetter med dagen min. Anonymkode: 178e5...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 8. desember 2020 #5 Del Skrevet 8. desember 2020 Etter å ha trent splitt over flere år sa kroppen nei og skadene bare datt over meg. Nå trener jeg fullkropp to ganger i uken og en-to cardio økter. Baserer det mye på kroppsvekt, med innslag av vekter. En typisk økt kan se slik ut: - Utfall bakover med kettlebells/stang - Chins med nøytralt grep - Brystpress med hantler (sløyfes ved skuldersmerter) - Gående utfall med kettlebells - Bryststøttet roing - Push ups Hender jeg også kun trener kroppsvekt: - Knebøy med strikk og sidespark - Chins - Push ups - Hoppende knebøy i supersett med statiske utfall / thrusters - Rygghev - Mageøvelser Anbefaler flere å teste litt kroppsvekt- og strikkøvelser. Da får du virkelig testet hvor utholdende musklene egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå