Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #1 Del Skrevet 23. september 2002 Vil bare ha noen tilbakemeldinger, og velger å være anonym akkurat nå :-) Forrige helg var jeg på fest sammen med mine kolleger, uten min kjære mann. Jeg har alltid sagt at det er lov til å bli betatt av andre, flørte og ha det gøy, så lenge man ikke gjør noe mer utav det, og drar hjem til sitt. Etter mange pils, tequila og gud vet ikke hva, presterte jeg å gi en av mine kolleger en suss på munnen - og angret meg med en gang.. Noe så unødvendig! Det skjedde ikke noe mer "uanstendig" den kvelden, og jeg aner ikke om de rundt oss la merke til noe, for det skjedde så fort, etter en dans. Senere på kvelden kom vi bort fra de andre, så vi tok oss litt kjappmat, og fant en taxi hjem sammen (men gikk selvfølgelig hver til vårt)... Når jeg skriver dette så ser det ikke så ille ut, men hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 23. september 2002 #2 Del Skrevet 23. september 2002 Syns dette var ganske så uskyldig jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 23. september 2002 #3 Del Skrevet 23. september 2002 Hvis det var en vennesuss er det helt uproblematisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. september 2002 #4 Del Skrevet 23. september 2002 Synes heller ikke dette var noe som kan kalles for utroskap hvis det var det du siktet til. Nå vet ikke jeg hva slags forhold du har til denne kollegaen din, om dere er gode venner eller bare "vanlige" kolleger. Hvis dere ikke er egentlig sånn veldig gode venner, tror jeg at jeg i din situasjon kanskje heller ville "bekymret" meg for hvordan kollegaen vil oppføre seg på jobb over helgen enn om jeg hadde gått for langt i forhold til mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #5 Del Skrevet 23. september 2002 Sier meg enig med de andre: Dette høres helt harmløst ut for meg! Jeg kunne sikkert ha gjort det samme selv; og det vet jeg at mannen min kunne gjort også Og ja - en så uskyldig situasjon ville vi bare ledd av begge to! Ikke plag deg selv med dette - gjort er gjort; og ingen fare har skjedd! Klem fra Carine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #6 Del Skrevet 23. september 2002 Godt å høre at flere enn meg synes det var ganske så uskyldig. Kollegaen jobber på et annet kontor, så jeg har kun snakket med ham pr epost og tlf siden - alt virker helt normalt. :-) Synes fortsatt at det var en idiotisk ting å gjøre - men gjort er gjort og spist er spist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå