AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Del Skrevet 7. desember 2020 Tok ut hormonspiralen i sept. Har siden da hatt litt merkelig syklus, men hatt heller litt korte sykluser. Men jeg kjenner som regel alltid eggeløsning, å den kjente jeg virkelig forrige gang (lørdag for 16 dager siden). Dagen før hadde vi tilfeldig ubeskyttet samleie. Nå har det altså gått 16 dager siden en eggeløsning . Når kan jeg regne med å vente mens? Den skulle vel ha kommet nå? Anonymkode: e298c...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Del Skrevet 7. desember 2020 Vet fra venninner at det tok lang tid å få mensen tilbake, en 6 mnd, en annen mer Anonymkode: c71a1...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg har ikke mensen på hormonspiral. Anonymkode: 6aa1c...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet fra venninner at det tok lang tid å få mensen tilbake, en 6 mnd, en annen mer Anonymkode: c71a1...20a Sorry, leste ikke innlegget til ts skikkelig Er kanskje gravid da? Anonymkode: c71a1...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sorry, leste ikke innlegget til ts skikkelig Er kanskje gravid da? Anonymkode: c71a1...20a Jeg fikk mensen som normalt etterpå. Men et lite opphold nå. Gått 16 dager fra eggeløsning og til nå. Ikke fulgt så mye med tidligere, enda jeg har 2 ban fra før da har jeg bare plutselig blitt gravid. Anonymkode: e298c...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Del Skrevet 7. desember 2020 Du får ta en graviditetstest da. Anonymkode: 55bbd...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du får ta en graviditetstest da. Anonymkode: 55bbd...3e8 Litt tidlig enda? Skal det gå 14 dager fra eggeløsning til mens kommer? Anonymkode: e298c...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Litt tidlig enda? Skal det gå 14 dager fra eggeløsning til mens kommer? Anonymkode: e298c...266 16 dager etter eggløsning er ikke tidlig, da vil du antakelig få et tydelig resultat. Noen tester allerede fra 9-10 dager etter eggløsning. Det er forskjellig hvor lang lutealfase man har (tid fra EL til mensen). Alt mellom 12-17 dager er normalt har jeg hørt. Hos en kvinne hvor det ikke er noe kluss med hormonene, vil fasen være like lang hver gang. 14 dager er bare et gjennomsnitt. Det er forresten mange som har kluss med mensen opptil et år etter at de slutter med hormonell prevensjon. Så det er sikkert ikke noe galt om du ikke får mensen nå. Men du vet at du har hatt eggløsning? Anonymkode: 55bbd...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #9 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): 16 dager etter eggløsning er ikke tidlig, da vil du antakelig få et tydelig resultat. Noen tester allerede fra 9-10 dager etter eggløsning. Det er forskjellig hvor lang lutealfase man har (tid fra EL til mensen). Alt mellom 12-17 dager er normalt har jeg hørt. Hos en kvinne hvor det ikke er noe kluss med hormonene, vil fasen være like lang hver gang. 14 dager er bare et gjennomsnitt. Det er forresten mange som har kluss med mensen opptil et år etter at de slutter med hormonell prevensjon. Så det er sikkert ikke noe galt om du ikke får mensen nå. Men du vet at du har hatt eggløsning? Anonymkode: 55bbd...3e8 Må vente litt før jeg kan juble. Kan være et tullete mens også. Ja, jeg vet at jeg hadde eggeløsningen for 16 dager siden. Natt til søndag. Det var så store mens-smerter både foran nederst i magen, helt til bak i ryggen. Måtte hente to paracetter fordi murringene var så intense. Varte litt utover neste dag, så ga det seg. Hva i alle dager kumne det ellers ha vært? Anonymkode: e298c...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #10 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg ble gravid 3 uker etter jeg tok ut hormonspiralen . Rakk aldri å få noen mens 🤫 Anonymkode: be80a...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #11 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Må vente litt før jeg kan juble. Kan være et tullete mens også. Ja, jeg vet at jeg hadde eggeløsningen for 16 dager siden. Natt til søndag. Det var så store mens-smerter både foran nederst i magen, helt til bak i ryggen. Måtte hente to paracetter fordi murringene var så intense. Varte litt utover neste dag, så ga det seg. Hva i alle dager kumne det ellers ha vært? Anonymkode: e298c...266 Du får vel svar på om det var egg løsning når du får mensen eller positiv test. Jeg har murringer og av og til smerter i eggstokk/livmorområdet ulike faser i syklusen. Personlig ville jeg ikke stolt på kun eggløsningssmerter, men man kjenner jo sin egen kropp best. Hvis du ikke får mensen, og ikke er gravid, ville jeg tenkt at du ikke hadde EL på den dagen. Jeg bruker eggløsningstest,observerer utfloden og temper for å finne ut og bekrefte når jeg har hatt eggløsning. Anonymkode: 55bbd...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #12 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du får vel svar på om det var egg løsning når du får mensen eller positiv test. Jeg har murringer og av og til smerter i eggstokk/livmorområdet ulike faser i syklusen. Personlig ville jeg ikke stolt på kun eggløsningssmerter, men man kjenner jo sin egen kropp best. Hvis du ikke får mensen, og ikke er gravid, ville jeg tenkt at du ikke hadde EL på den dagen. Jeg bruker eggløsningstest,observerer utfloden og temper for å finne ut og bekrefte når jeg har hatt eggløsning. Anonymkode: 55bbd...3e8 Det var jo ca 9 dager etter første mens dag. Så i utgangspunktet var det i riktig tid. Jeg har aldri brukt temp måler, har bare antatt eggløsning mtp smertene/klypene jeg får helt nede i sidene, pluss murring og sviende følelse bak i ryggen. Jeg får det også før mensdagen. Disse her var bare nesten uutholdelige. Ingen TR er kommet, så nå er jeg litt spent. 24 dager siden forrige mens nå. Og jeg har aldri en 28 dagers syklus. Anonymkode: e298c...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #13 Del Skrevet 8. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det var jo ca 9 dager etter første mens dag. Så i utgangspunktet var det i riktig tid. Jeg har aldri brukt temp måler, har bare antatt eggløsning mtp smertene/klypene jeg får helt nede i sidene, pluss murring og sviende følelse bak i ryggen. Jeg får det også før mensdagen. Disse her var bare nesten uutholdelige. Ingen TR er kommet, så nå er jeg litt spent. 24 dager siden forrige mens nå. Og jeg har aldri en 28 dagers syklus. Anonymkode: e298c...266 Det er ikke uvanlig å ha irregulære sykluser opptil ett år etter å ha sluttet på hormonell prevensjon. Anonymkode: 66416...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #14 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det var jo ca 9 dager etter første mens dag. Så i utgangspunktet var det i riktig tid. Jeg har aldri brukt temp måler, har bare antatt eggløsning mtp smertene/klypene jeg får helt nede i sidene, pluss murring og sviende følelse bak i ryggen. Jeg får det også før mensdagen. Disse her var bare nesten uutholdelige. Ingen TR er kommet, så nå er jeg litt spent. 24 dager siden forrige mens nå. Og jeg har aldri en 28 dagers syklus. Anonymkode: e298c...266 Nå ble jeg utrolig spent på dine vegne - skjønner ikke hvordan du klarer å la være å teste😀😀😍 Anonymkode: 55bbd...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #15 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er ikke uvanlig å ha irregulære sykluser opptil ett år etter å ha sluttet på hormonell prevensjon. Anonymkode: 66416...75f Ja, det er nå én ting. Men jeg har hatt mensen flere ganger etter at jeg tok den ut. Fikk normal mens mnd etter, så gikk det ca 22 dager til neste, så 22-23 dager neste etter der igjen. Derfor er det jo litt merkelig at den opphører nå etter så mange relativt normale sykluser. Anonymkode: e298c...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #16 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nå ble jeg utrolig spent på dine vegne - skjønner ikke hvordan du klarer å la være å teste😀😀😍 Anonymkode: 55bbd...3e8 Er akkurat det jeg klarer😅 Is i magen har jeg. Tålmodighet når det gjelder dette. Styrer jeg unna både alkohol og ibux imellomtiden. Holder deg oppdatert. (Er ganske sikker nå😛) Anonymkode: e298c...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå