Gå til innhold

Skjønner ikke dette med progesteron

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er prøver, har pcos og har noen pp bak meg. Har endelig kommet til hos en god gynekolog med peiling på sitt felt. Gynekologen mener at jeg blant annet har for lavt progesteron og at det er en av grunnene til at jeg sliter med å bli gravid selv med letrozol og metformin. 
Men det jeg ikke skjønner(dette med Lavt progesteron er nytt meg, så jeg har ikke forstått alt), at burde jeg ikke hatt en kjemisk graviditet da? Eller kan progesteronen ødelegge slik at man ikke får en kjemisk en gang? Trodde progesteron var essensielt for å beholde barnet, ikke det å bli gravid. Og det mtp at jeg ikke har hatt en kjemisk, virker det ikke som et egg har blitt befrukta i det hele tatt..? 😔

Anonymkode: 8e9e0...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egget kan ha blitt befruktet men om det aldri fester seg så vil det jo ikke vises som kjemisk eller graviditet. 

du trenger nok progrestron for at det skal feste seg og være der

Anonymkode: 3c25a...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Egget kan ha blitt befruktet men om det aldri fester seg så vil det jo ikke vises som kjemisk eller graviditet. 

du trenger nok progrestron for at det skal feste seg og være der

Ok, hjertelig takk for svar :)  da kan det ha blitt befrukta, men ikke festa, og det kan progesteron hjelpe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2020 den 20.27):

Ok, hjertelig takk for svar :)  da kan det ha blitt befrukta, men ikke festa, og det kan progesteron hjelpe med?

Stemmer , de mener det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...