AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #21 Del Skrevet 7. mai 2021 Kjenner jeg er litt spent på hvilken sang dette er nå haha, ts du må oppdatere når du finner ut hva den heter! Anonymkode: 39c5f...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #22 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sjekk her hvis du husker dag og ca tidspunkt https://onlineradiobox.com/no/tnsberg/playlist/?cs=no.tnsberg Anonymkode: 90a7d...d91 Knall! Har lett etter den. Skal pløye lista😁 Anonymkode: 9bbed...109 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #23 Del Skrevet 7. mai 2021 Da får jeg sove i natt😂😂Tusen takk til deg med spillelista. Fant den ila 2 sek: Anonymkode: 9bbed...109 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanseløs Skrevet 7. mai 2021 #24 Del Skrevet 7. mai 2021 Kan det være at du blander "splitter pine" (og hører litt feil også) med låta "vill, vakker og våt" av cc cowboys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #25 Del Skrevet 7. mai 2021 Skikkelig dyp tekst der😁. Ts. Anonymkode: 9bbed...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanseløs Skrevet 7. mai 2021 #26 Del Skrevet 7. mai 2021 Sanseløs skrev (1 minutt siden): Kan det være at du blander "splitter pine" (og hører litt feil også) med låta "vill, vakker og våt" av cc cowboys? Glem det, ser atbfu fant ut av det. Kunne minne om cc sin ut i fra ditt første innlegg. Hater når man har deler av en låt fast i hodet og ikke finner ut av det! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #27 Del Skrevet 7. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Skikkelig dyp tekst der😁. Ts. Anonymkode: 9bbed...109 Haha, virkelig og. "Hit" kalte du det? Jeg er glad jeg ikke følger med på hva som er hits nå om dagen kjenner jeg, basert på det drøye halvminuttet jeg orket 😄 Artig du fant sangen! Anonymkode: 4ef9c...f9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #28 Del Skrevet 7. mai 2021 1 minutt siden, Sanseløs said: Glem det, ser atbfu fant ut av det. Kunne minne om cc sin ut i fra ditt første innlegg. Hater når man har deler av en låt fast i hodet og ikke finner ut av det! 😅 Tror du mener dumdum. Anonymkode: 4ef9c...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #29 Del Skrevet 7. mai 2021 Sanseløs skrev (2 minutter siden): Kan det være at du blander "splitter pine" (og hører litt feil også) med låta "vill, vakker og våt" av cc cowboys? Nei he, he. Se over. Men Dum dum og cc cowboys er geniale, da👌 Anonymkode: 9bbed...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #30 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da får jeg sove i natt😂😂Tusen takk til deg med spillelista. Fant den ila 2 sek: Anonymkode: 9bbed...109 Haha, bare hyggelig. 😅 Anonymkode: 90a7d...d91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #31 Del Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, virkelig og. "Hit" kalte du det? Jeg er glad jeg ikke følger med på hva som er hits nå om dagen kjenner jeg, basert på det drøye halvminuttet jeg orket 😄 Artig du fant sangen! Anonymkode: 4ef9c...f9b Ja, hva skal jeg kalle det, da?😁. Hit (norske hits) er vel det mest korrekte, og da mener jeg det ikke som et kvalitetsstempel he, he. Men nå har jeg fått sjelefred og kan legge meg, til denne: Anonymkode: 9bbed...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #32 Del Skrevet 8. mai 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, hva skal jeg kalle det, da?😁. Hit (norske hits) er vel det mest korrekte, og da mener jeg det ikke som et kvalitetsstempel he, he. Men nå har jeg fått sjelefred og kan legge meg, til denne: Anonymkode: 9bbed...109 Hit betyr vel at den blir spilt mye. Det kan godt være den er en hit! Misforstå meg rett, jeg styrer godt unna både radio og annet om dagen, så ingen "tvinger" på meg hits. Anonymkode: 4ef9c...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavande81 Skrevet 11. januar 2022 #33 Del Skrevet 11. januar 2022 Adrina - Meludo, Chris Baco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå