AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #21 Del Skrevet 7. desember 2020 Trener hjernen min, gjør det kun pga det mentale utbyttet. 💪 😀 Anonymkode: 93f25...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 7. desember 2020 #22 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg trener for å holde kroppen i form. Ikke for å se bra ut, men for å fungere bra. Merket at både rygg, knær og skuldre hadde behov for trening etter jeg ble 30, og vet at muskler og ledd ikke akkurat blir yngre og sprekere jo eldre jeg blir. Så jeg trener for at kroppen skal fungere fint med minst mulig belastningsskader og vondter i årene som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjetil + hagbart<3 Skrevet 7. desember 2020 #23 Del Skrevet 7. desember 2020 “du skal ikke løpe fordi du hater kroppen din. du skal løpe fordi du elsker den.” 🤸♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 7. desember 2020 #24 Del Skrevet 7. desember 2020 kjetil + hagbart<3 skrev (Akkurat nå): “du skal ikke løpe fordi du hater kroppen din. du skal løpe fordi du elsker den.” 🤸♀️ Bra sagt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjetil + hagbart<3 Skrevet 7. desember 2020 #25 Del Skrevet 7. desember 2020 kjetil + hagbart<3 skrev (2 minutter siden): “du skal ikke løpe fordi du hater kroppen din. du skal løpe fordi du elsker den.” 🤸♀️ «Kroppen er din mest verdifulle eiendel, så du er nødt til å ta vare på den!» – Fitnessguruen Jack LaLanne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #26 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Haha, kvinner altså...😄 Anonymkode: 30164...756 Haha, troll altså... Anonymkode: ae1da...ad9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #27 Del Skrevet 7. desember 2020 Man trener vanligvis for helse, overskudd, bli raskere, sterkere osv, ikke for å bli sett... Anonymkode: cbe77...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #28 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Man trener vanligvis for helse, overskudd, bli raskere, sterkere osv, ikke for å bli sett... Anonymkode: cbe77...85b Trådstarter troller selvsagt. Anonymkode: ae1da...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #29 Del Skrevet 7. desember 2020 Nei...Klart ingen vits i da!!! 🙄🙄 Anonymkode: 9f3d8...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #30 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dette høres sikkert absurd ut for noen, men for meg er det reelt. Jeg sliter noe hinsides med motivasjonen mtp trening. Jeg flyttet fra en stor by til et mindre sted for to år siden, og har plutselig fått det for meg at det er ikke noe vits i å trene når ingen ser meg uansett. Før trente jeg 6 dager i uken, og var i knallform. Nå trener jeg aldri nesten. Fler som har det slik? Jeg ønsker å få disse tankene vekk😩 -dame 32. Anonymkode: 3642e...33f Hva mener du med at ingen ser deg? Jeg trener for min del, men også for å se bra ut. Kanskje du ble lei? Start opp litt roligere? Anonymkode: 65979...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #31 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg trenger at prioritet nummer en bør være å finne annen motivasjon enn utseendet. Hvis du ikke klarer det kan du jo starte en Instagram-profil hvor du dokumenterer progresjonen din. Anonymkode: 08685...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #32 Del Skrevet 8. desember 2020 I så fall har du feil innstilling. Jeg hadde den også før. Det resulterte i nesten 9 år som sofagris, og gikk ut over helsa. Vil anbefale deg å skifte fokus. Nå er jeg slankere enn jeg har vært på mange år, og føler meg friskere enn på lenge. Likevel har jeg ikke behovet for å bli sett av andre lenger. Faktisk dekker jeg meg mer til enn noen gang, og nyter resultatene med å sove bedre, orke mer, føle meg mer opplagt, og er friskere. Det er mye mer verdt enn hva andre som kler av deg med øynene synes. Jeg har ikke lyst å være deilig i griste mannfolks øyne uansett. Vil bare ha en mann, og driter i hva resten av verden syns. Anonymkode: 85a8e...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #33 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg er 33 og trener kun for meg selv. Løper 5 ganger i uken, utendørs. Løpeklærne mine er ikke pene. Trener fordi jeg kan, fordi jeg vil, og fordi det er bra for helsa. Anonymkode: b158e...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gloan9 Skrevet 8. desember 2020 #34 Del Skrevet 8. desember 2020 Man trener for å ikke bli for feit, og dermed ha problemer å bevege seg. Å trene er ganske fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå