Gå til innhold

Hva er vitsen med å trene når ingen ser en likevel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette høres sikkert absurd ut for noen, men for meg er det reelt.

Jeg sliter noe hinsides med motivasjonen mtp trening. Jeg flyttet fra en stor by til et mindre sted for to år siden, og har plutselig fått det for meg at det er ikke noe vits i å trene når ingen ser meg uansett. Før trente jeg 6 dager i uken, og var i knallform. Nå trener jeg aldri nesten. Fler som har det slik? Jeg ønsker å få disse tankene vekk😩

-dame 32.

Anonymkode: 3642e...33f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er det som er motivasjonen så er det jo flere som vil se deg jo større du er, og for å nå det målet gjelder det jo å trene minst mulig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser deg. Og du kan trene for din egen skyld, for å være så frisk og sterk som mulig. Senere i livet vil du virkelig være glad for alt du har gjort av aktivitet.

Anonymkode: 5ea6b...708

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Haha, kvinner altså...😄

Anonymkode: 30164...756

🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid trent for meg selv og for å få en kropp som fungerer, så jeg kan ikke relatere. Prøv å endre fokus til det i stedet for rent utseende :)

Anonymkode: eeb0f...4ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Haha, kvinner altså...😄

Anonymkode: 30164...756

Akkurat som menn ikke vil bli sett.

Anonymkode: 5ea6b...708

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaptein Klein skrev (7 minutter siden):

Hvis det er det som er motivasjonen så er det jo flere som vil se deg jo større du er, og for å nå det målet gjelder det jo å trene minst mulig.

Dette 😂😂😂😂

Anonymkode: 94ea4...84b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at i storbyer så florerer det av slike topptrente og modellpene damer (og menn). Så dersom du er topptrent og pen i en mindre by vil du skille deg ut, kontra hvis du bor i en storby og bare glir inn i mengden

Anonymkode: 33b9c...134

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener da for meg selv. Tror ikke du er blitt usynlig selv om du har sluttet å trene altså :)

Anonymkode: d5067...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg trener for meg selv, for at jeg ikke er fornøyd med kroppen jeg har. jeg vil bli fornøyd med meg selv. det er min motivasjon, du bør tenke sånn du også ts.

Anonymkode: 4627a...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette høres sikkert absurd ut for noen, men for meg er det reelt.

Jeg sliter noe hinsides med motivasjonen mtp trening. Jeg flyttet fra en stor by til et mindre sted for to år siden, og har plutselig fått det for meg at det er ikke noe vits i å trene når ingen ser meg uansett. Før trente jeg 6 dager i uken, og var i knallform. Nå trener jeg aldri nesten. Fler som har det slik? Jeg ønsker å få disse tankene vekk😩

-dame 32.

Når du blir eldre så kommer du til å  forstå at du må trene for å opprettholde   helsa, noe du slipper å jobbe for nå i din unge alder.😊

Anonymkode: a49a8...156

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bra å trene for helsens del. Men man trenger ikke trene 6 dager i uken for å få god helse. Så du kan jo eventuelt trene færre dager i stedet for å kutte ut treningen helt?

I tillegg kan du jo prøve å finne en treningsform som du synes er gøy og gir deg mer energi? 

Anonymkode: 519ea...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viss ein berre trener for at andre skal sjå at ein er bra form, så er det jo ikkje noko poeng om ingen ser deg. Så sant du ikkje bryr deg om kva du sjølv ser i speilet, då. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut mange bilder av deg selv på instagram, facebook e.l. Gjerne i forbindelse med at du trener.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

jeg trener for meg selv, for at jeg ikke er fornøyd med kroppen jeg har. jeg vil bli fornøyd med meg selv. det er min motivasjon, du bør tenke sånn du også ts.

Anonymkode: 4627a...588

TS bør ikke tenke sånn. Jeg synes ikke du bør tenke sånn engang. Tren fordi du er fornøyd med kroppen din. Å være fornøyd betyr ikke at du ikke kan forbedre eller ønske å forbedre.

Anonymkode: 9ced5...97c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...