Gå til innhold

Livmorslimhinnen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er denne tynnere en uke for El? Fikk en kommentar under UL om at Livmorslimhinnen min var tynn..dette var ca 6 dager for EL.

Anonymkode: cbe96...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er denne tynnere en uke for El? Fikk en kommentar under UL om at Livmorslimhinnen min var tynn..dette var ca 6 dager for EL.

Ja den er tynnere før el og blir tykkere frem mot el. Hvor tynn var hinnen din? Er sikkert en grunn til at gynekologen sa den var tynn. De vet vel sånn ca hva den bør være på til hvilken tid. 

Men da bør du få noe hormoner for å få den tykkere. Rart om du fikk den beskjeden og ingen medisiner eller plan videre?

Anonymkode: cbe26...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja den er tynnere før el og blir tykkere frem mot el. Hvor tynn var hinnen din? Er sikkert en grunn til at gynekologen sa den var tynn. De vet vel sånn ca hva den bør være på til hvilken tid. 

Men da bør du få noe hormoner for å få den tykkere. Rart om du fikk den beskjeden og ingen medisiner eller plan videre?

Anonymkode: cbe26...b40

Var en assistent, jeg spurte men hun sa det var vanskelig å forklare. Ble litt bekymret der og da, har tlf tid med legen om 6 uker (!!!). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...