AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Del Skrevet 6. desember 2020 Er denne tynnere en uke for El? Fikk en kommentar under UL om at Livmorslimhinnen min var tynn..dette var ca 6 dager for EL. Anonymkode: cbe96...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er denne tynnere en uke for El? Fikk en kommentar under UL om at Livmorslimhinnen min var tynn..dette var ca 6 dager for EL. Anonymkode: cbe96...a76 Ja den er tynnere før el og blir tykkere frem mot el. Hvor tynn var hinnen din? Er sikkert en grunn til at gynekologen sa den var tynn. De vet vel sånn ca hva den bør være på til hvilken tid. Men da bør du få noe hormoner for å få den tykkere. Rart om du fikk den beskjeden og ingen medisiner eller plan videre? Anonymkode: cbe26...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Del Skrevet 6. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja den er tynnere før el og blir tykkere frem mot el. Hvor tynn var hinnen din? Er sikkert en grunn til at gynekologen sa den var tynn. De vet vel sånn ca hva den bør være på til hvilken tid. Men da bør du få noe hormoner for å få den tykkere. Rart om du fikk den beskjeden og ingen medisiner eller plan videre? Anonymkode: cbe26...b40 Var en assistent, jeg spurte men hun sa det var vanskelig å forklare. Ble litt bekymret der og da, har tlf tid med legen om 6 uker (!!!). Anonymkode: cbe96...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå