Gå til innhold

Favorittnavn du aldri fikk brukt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Luna. Men like greit. Nå er det navnet så oppbrukt og forbinder det ikke med noe vakkert lengre. For femten år siden var det veldig fint. Nå kaller folk ungen sin det navnet uten mening, og uten å ha spansk tilknytning. 

Anonymkode: 986da...56f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Sunniva, Ellinor, Alva, Kristine. Fikk bare sønner. 
Hadde mange guttenavn på lista, og angrer litt på navnevalg til yngstemann, men nå er det for seint. Han er ikke spesielt fornøyd med navnet sitt selv heller, men tror neppe han kommer til å bytte.

Anonymkode: b8f35...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vårin og Sunniva💕 Fikk bare gutter, gitt 😉

Anonymkode: 147fa...2f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Viktor og Valeria. Fikk både gutt og jente, men disse navn ble ikke godkjent av samboeren. Navn er til besteforeldrene mine. :) 

Anonymkode: 035fc...e0c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 12/22/2020 at 2:47 PM, AnonymBruker said:

Luna. Men like greit. Nå er det navnet så oppbrukt og forbinder det ikke med noe vakkert lengre. For femten år siden var det veldig fint. Nå kaller folk ungen sin det navnet uten mening, og uten å ha spansk tilknytning. 

Anonymkode: 986da...56f

navnet har også russisk tilknyting, da Luna er måne på russisk. Kjenner mange russere som kaller barn det. :) 

Anonymkode: 035fc...e0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

August, fordi jeg er så glad i Augusttrilogien til Hamsun. Jeg måtte fjerne livmor som barnløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sunniva, Ellinor, Alva, Kristine. Fikk bare sønner. 
Hadde mange guttenavn på lista, og angrer litt på navnevalg til yngstemann, men nå er det for seint. Han er ikke spesielt fornøyd med navnet sitt selv heller, men tror neppe han kommer til å bytte.

Anonymkode: b8f35...9bb

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva yngstemann ble hetende :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ellinor. Fikk ikke jente, men om vi får ei i framtiden blir hun kalt det - etter min mormor.

alltid likt Odin, men fikk meg ikke selv til å kalle han det.. ser for meg man må være høy, solbrun med tykt blondt/rødt hår og se ut som en gud for å bære det navnet.. sikkelig tåpelig, men jeg ville ikke ha den forventningen og eventuelt bli «skuffet» om han blir kort og får tynt hår. Han fikk navnet Teodor, og det passer han utmerket og han får være akkurat som han er. ❤️  

Anonymkode: 96082...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Borgar, Arne og Embrik 

Sigrid og Kari

Fikk ikke nok barn, og de tre jeg fikk har flotte navn.

Anonymkode: 21c7c...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Marley. ❤️

Anonymkode: b92df...f15

Det har vi på vår liste❤️

Anonymkode: 3c2e3...ce6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ellinor. Fikk ikke jente, men om vi får ei i framtiden blir hun kalt det - etter min mormor.

alltid likt Odin, men fikk meg ikke selv til å kalle han det.. ser for meg man må være høy, solbrun med tykt blondt/rødt hår og se ut som en gud for å bære det navnet.. sikkelig tåpelig, men jeg ville ikke ha den forventningen og eventuelt bli «skuffet» om han blir kort og får tynt hår. Han fikk navnet Teodor, og det passer han utmerket og han får være akkurat som han er. ❤️  

Anonymkode: 96082...8d4

Kjenner et søskenpar som heter Ellinor og Teodor  🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...