AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Del Skrevet 5. desember 2020 Noen her som har kjent på symptomer på et eller annet? Evt kjent på det og likevel fått mensen? Er 8 dpo nå, og har kjent mye små stikkinger i livmor-området, fiser hele tiden, har vondt i ryggen, tunge bryst, urolige bein og når jeg kjenner jeg må tisse (som jeg gjør overraskende ofte), så må jeg gå med en gang for å ikke tisse på meg. Ekstremt akutt tissing.. Anonymkode: 922f2...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. desember 2020 #2 Del Skrevet 5. desember 2020 Det er hcg som gir fysiske symptomer, så om dine fysiske symptomer er pga graviditet så vil det vises på en test. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Del Skrevet 5. desember 2020 1 hour ago, Neutral90 said: Det er hcg som gir fysiske symptomer, så om dine fysiske symptomer er pga graviditet så vil det vises på en test. Er en lik traad her inne Anonymkode: 4d488...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Del Skrevet 6. desember 2020 Om det du har er graviditetssymptomer så hadde du hatt en positiv test i hånda. Anonymkode: 85095...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå