Gå til innhold

Hvorfor dør alle rundt meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor dør alle rundt meg? Alle forsvinner. 2 dødsfall på under 3 mnd. De sto meg nære. Er det min feil?

Anonymkode: c17e9...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babbla skrev (13 minutter siden):

Med mindre du har tatt livet av dem er det neppe din feil...

Dette. 
 

Leit å høre at du har mistet så mange. 🤍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vokst opp med at når det er dødsfall blant de nærmeste så sier de eldre at  det følger med flere, ofte 3 til sammen. Det er bare ren overtro at det er 3 . Den eldre generasjonen dør og det er naturlig.  Dødsfall mellom de enkelte kan ta  flere år eller kun kort tid men summen blir 3 for de som virkelig vil at overtro skal ha rett. 
det er trist å miste noe , du skal sørge og etterhvert vil de gode minnene komme og trøster i tunge stunder. 

Anonymkode: 70d55...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er vokst opp med at når det er dødsfall blant de nærmeste så sier de eldre at  det følger med flere, ofte 3 til sammen. Det er bare ren overtro at det er 3 . Den eldre generasjonen dør og det er naturlig.  Dødsfall mellom de enkelte kan ta  flere år eller kun kort tid men summen blir 3 for de som virkelig vil at overtro skal ha rett. 
det er trist å miste noe , du skal sørge og etterhvert vil de gode minnene komme og trøster i tunge stunder. 

Anonymkode: 70d55...ddb

Men det døde 3 til kjapt etter den første som vi visste navn på. TS så da kommer det to til da som skal dø

Anonymkode: c17e9...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det døde 3 til kjapt etter den første som vi visste navn på. TS så da kommer det to til da som skal dø

Anonymkode: c17e9...4c1

Ts

Anonymkode: c17e9...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor dør alle rundt meg? Alle forsvinner. 2 dødsfall på under 3 mnd. De sto meg nære. Er det min feil?

Anonymkode: c17e9...4c1

Hva får deg til å tro at det er din feil?

Anonymkode: fc3c5...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. Jeg kan forestille meg at du har det vondt og at du er veldig lei deg nå.  Å miste ett nærstående menneske er trist og vondt nok, men når det skjer igjen etter kort tid føles det sikkert skremmende.

Og når ting er skremmende, prøver man å finne ut hvorfor det ble sånn og om man kunne unngått det som skjedde. Men ingen av oss kan styre og kontrollere alt det som skjer med andre mennesker. Ofte må vi prøve å akseptere det som skjer, selv om det kan være vanskelig.

Kanskje du sliter med skyldfølelse, og tenker at du skulle hindret at de to døde. Vet du noe om hvorfor du tenker slik, skjedde det f.eks. noe spesielt mens de levde?

Anonymkode: 98f9c...45e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv mistet 2 familiemedlemmer dette året så vet hva du går gjennom❤️ Virkelig ikke lett men jeg prøver å holde hodet oppe selvom det er tungt i denne vanskelige tiden og spesielt nå som det nærmer seg jul.. klem fra meg :klemmer:

🌹🌹

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...