Gå til innhold

Hva er din hobby?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utenom barn og hus, så har jeg bare tid til  å gå turer og å hekle akkurat nå 

Anonymkode: d2bb8...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men gjør du absolutt ingenting? Ligger du og ser i taket hele din ledige tid? 😜

Jeg trodde lenge at jeg ikke hadde noen hobby, fordi jeg ikke bedrev noe jeg ble totalt oppslukt i, brukte alle sparepenger på, osv. Men når jeg tenkte meg om gjør jeg mye forskjellig. Leser litt bøker, baker når det er noen å bake til, leser teite tråder på Kvinneguiden 😅 (ikke din altså) eller ser filmer/serier. Ja, det er også en hobby. Gode filmer med budskap, eller som får en til å tenke over livet, tilværelsen, medmennesker, kan være vel så viktig som å bære belest. 

Så jeg tror nok egentlig du har hobby, du har bare ikke satt noen merkelapp på det? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å gå turer sammen med hunden min på fjellet. Liker også å se på filmer på Netflix og å være her på dette forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrapping (kort), strikking og lesing/skriving er det som jeg sysler med utenom jobb nå for tiden, men har andre hobbyer som jeg veksler med som f.eks. hardangersøm og trening (håper å komme i gang med det siste igjen etterhvert) . 

Dessuten liker jeg å gå tur og kunne godt tenkt meg å lære å padle. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mange hobbyer opp gjennom årene, men de jeg har landet på er fotografering (når jeg husker å ta med kamera), litt maling, yoga & meditasjon. Hekler litt, har en vev som mest står stille, leser mye, matlaging (ingen ekspert, men trives på kjøkkenet), sanke sopp og bær, sportsfiske. Liker også spill av ulik art, kortspill, backgammon, quiz. 

Har drevet med alt fra hundekjøring, orientering til amatør-teater. 

Endret av Jytte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...