Gå til innhold

Hva er din hobby?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt noen hobby. Tenkte ikke over dette før han jeg dater sa de uten en hobby er ganske kjedelig. Så hva er din hobby?

Jeg tenker å begynne med noe til da jeg er hjemme alene. Tenkte på baking, men må ha noen å gi bakevarene til😅 Tenkte også på tegning. Noen med forslag?

Anonymkode: ddba0...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine barn, trening, sport, biler, motorsykler, fjellturer sommer og vinter og verkstedarbeide når jeg vil være rolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Male, høre på musikk og synge med, gå turer, reise, trene, lese, studere, stjernekikking m.m. Noen av mine hobbyer :)

Anonymkode: 41864...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotografi er hovedhobby, men også glad i sang, dans og baking. 

Anonymkode: 95403...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser TV-serier, strikker, leser bøker, hører på lydbøker, jakter, spiller i korps, går på kunstutstillinger og mye annet. Alt man driver med av interesse, som ikke er direkte forbundet med å overleve eller å utføre plikter (som f.eks å sove, spise, drive med husarbeid eller å jobbe) kan vel kalles en hobby. 

 

Anonymkode: f3026...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortlaging, lesing, TV-serier og filmer, fotografering, turer, natur, dyr og baking.

Anonymkode: ac537...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syr en del, mest klær til meg og ungene. Ellers liker jeg fjellturer, skogsturer, soppturer osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller i korps (flere), er en del ute i skog og fjell, danser av og til, og så er jeg glad å se serier og dokumentarer.

Anonymkode: 0995f...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesing, yoga, dans, hagearbeid, stueplanter, broderi, te, reise, besøke loppemarkeder og bruktbutikker, og prøver å gå på teater, opera, ballett og diverse utstillinger når jeg har mulighet. Vurderer også å lære meg litt mer om foto. Og så synes jeg språk er interessant og kan i perioder gå inn for å pugge og/eller friske opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min hobby som jeg virkelig koser meg med er hus og hage.  Alt etter årstiden - jeg har alltid prosjekter på gang.  I huset kan det være å male, flislegge og å forandre.  Samler på ideer og planlegger hvordan jeg skal gjennomføre.  Gjøremålene i hagen legger jeg planer for allerede om vinteren.  Ett er å holde orden på hva jeg allerede har der, men jeg vil gjerne sette nye ideer ut i livet også.  Sist sommer ble jordbærlandet en realitet, og til neste sommer skal jeg lage en liten urtehage.  

Jeg er også politisk aktiv (lokalt) og interessert, og bruker en del tid på å holde meg oppdatert på hva som skjer i verden og å sette meg inn i aktuelle temaer.  

Så liker jeg også å lage mat.  Både tradisjonelle retter og å prøve nytt.  Da googler jeg på nettet og samler på oppskrifter som jeg vil prøve.  
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har aldri hatt noen hobby. Tenkte ikke over dette før han jeg dater sa de uten en hobby er ganske kjedelig. Så hva er din hobby?

Jeg tenker å begynne med noe til da jeg er hjemme alene. Tenkte på baking, men må ha noen å gi bakevarene til😅 Tenkte også på tegning. Noen med forslag?

Anonymkode: ddba0...187

Alle de morsomme telle-trådene her på Kvinneguiden:       

Telletråder og ordleker - Kvinneguiden Forum

:essen2: 

Anonymkode: 58589...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Løping, personlig utvikling, vin, kurser (tar nå i virtuell presentasjonsteknikk)

Anonymkode: d38c5...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Mine barn, trening, sport, biler, motorsykler, fjellturer sommer og vinter og verkstedarbeide når jeg vil være rolig. 

Artig at du ser på dine barn som en hobby😂.

Anonymkode: cb6c6...71c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største hobby er klatring. Bruker veldig mange timer i uka på det. 

Anonymkode: b3c5d...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...