Gjest Lama_Drama Skrevet 5. desember 2020 #21 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Jeg er like tjukk. Ingen ser på meg. Og når jeg ser meg rundt på mitt senter er jeg ikke den eneste tjukke dama heller. Jeg tenker at det er bra, vi er i endring! Vi må heie på tjukke folk på treningssenter, det betyr at de tar tak! Endret 5. desember 2020 av Lama_Drama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #22 Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg tror bare du må velge å gi faen - for blikk vil du uansett tolke negativt en lengre periode. Jeg er normalvektig, men fikk DET sjokkerte (ikke ment uhøflig) blikket når jeg strakk meg og magen min viste seg. Har helt vanlig «mammamage» uten strekkmerker - men han ble overrasket tydeligvis. Jeg velger å gi F, og tenker at jeg driter i om noen mener jeg har for mye fett eller for lite dittogdatt til å trene i vanlige klær. Om du føler tightsene er gjennomsiktige kan jeg anbefale Bara De er også gode for å holde mage på plass Anonymkode: 7f28f...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #23 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): De fleste som ser på andre gjør det ikke for å være slemme. Jeg har en tendens til å se på mennesker (ikke stirre) av nysgjerrighet og for å føle meg normal. Passer alltid på å smile da, men jeg tenker at hvis du føler noen ser på deg så kanskje det er av deres egen usikkerhet og at det ikke har noe med deg å gjøre. Anonymkode: c726c...4f0 Ja....jeg hviler ofte blikket i pauser uten å egentlig se på noe, og km ofte se på andres teknikk for å se om jeg selv skal gjøre det likt. Eller en øvelse jeg ikke kan. Aldri utseende i positiv/negativ forstand. Anonymkode: 7f28f...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #24 Del Skrevet 5. desember 2020 Det er veldig rart at folk lar seg diktere når det gjelder hva en skal ha på seg når en trener. Treningsuniformer. Når flertallet har det, så må resten ha det også, for da er det fint?!? Jeg sier nei. Kanskje godt å gå med, men fåtallet kler den typen plagg. På mitt senter går alle damene i tighte tights og tettsittende topper. Noen av de eldste har ei treningsjakke utenpå, men ellers sitter det stramt over alt. Menn går i romslig teskjorte og romslige shorts eller joggebukser. Skal en få noe endring i forholdt til kjønnsforskjeller, så må damene gjøre det opprøret selv. Fatter ikke at dere vil vise dere frem slik som dere gjør. Jo, jeg er dame selv, men kunne aldri ha fått meg til å iføre meg plagg som er "spyttet på" kroppen. Det er ingenting igjen å ha for seg selv der. Anonymkode: 3ef59...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 5. desember 2020 #25 Del Skrevet 5. desember 2020 Det er ikke så uvanlig å se folk med noen kilo ekstra som er i god form. Noen liker både kake og å trene 3 ganger i uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 9. desember 2020 #26 Del Skrevet 9. desember 2020 D slipper du nå , TS, sentrene er stengt 👍 #corona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #27 Del Skrevet 9. desember 2020 Jean-Jaques skrev (6 minutter siden): D slipper du nå , TS, sentrene er stengt 👍 #corona Du vet at det kun er i Oslo og omegn sant? Hele Norge er ikke Oslo... Anonymkode: 8e1fa...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvgæren Skrevet 9. desember 2020 #28 Del Skrevet 9. desember 2020 Kjære ts. Jeg har vært fast inventar på forskjellige treningssentre siden 2001. Det eneste jeg tenker når jeg ser folk som veier såkalt "for mye" er: herregud så sterke og modige de er som tørr dette! Virkelig en vitamininnsprøyting! Dere er virkelige forbilder. Du må ikke tro noe annet. Og ja, jeg har selv vært overvektig og vært borti dumme folk på treningssenteret som bare står å glor. Men hva sier det om de? Betaler i dyre dommer for å stå å glane på folk? 🤣 jaja, jeg får hvertfall mer valuta ut av mine timer som består av harde økter. Jeg tenkte som deg før, men har endret tankegang. Håper du klarer det også! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamse20 Skrevet 9. desember 2020 #29 Del Skrevet 9. desember 2020 Sitter du å stirrer på folk når dem trener? Ingen som bryr seg om du er overvektig eller ikke. Folk er opptatt med seg selv på trening. Tru meg, det siste folk gidder å bruke energi på når dem trener er å se på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå