AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #21 Del Skrevet 3. desember 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Må man være med på transtudie for å drikke tran? Jeg drikker vanlig tran, 2 spiseskjeer hver dag. Anonymkode: 550cb...510 Leste du noen plass i tråden her at man må det? Anonymkode: 5b1e1...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #22 Del Skrevet 3. desember 2020 Kan fortelle med en gang at høye doser ester- eller annen syrenøytral vit C hjelper, men se det er det ingen studie på? Igjen er det den animalske industrien som har penger til å investere i slikt. Anonymkode: 69bc6...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #23 Del Skrevet 16. desember 2020 Jeg er også med i transtudien. Tok første dose i dag. Har ikke tatt tran siden jeg var liten, så husker ikke helt hvordan ekte tran er. Har en følelse av at jeg har maisolje, selvom jeg ikke har noen forutsetninger for å vite det😅 Spennende å være med på synes jeg, men håper jeg har ekte vare slik jeg får noen fordeler av å være med. Anonymkode: 96797...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå