Marihønepøne Skrevet 10. desember 2020 #201 Del Skrevet 10. desember 2020 Gloan9 skrev (6 timer siden): Er for vandt til å si eskimo så kommer ikke til å endre det. Blir beste fall nye generasjonen som blir opplært til nytt ord. Sitter litt for godt i hodet bare, eskimo bare høres rett ut Ja, det tar som regel tid å få folk på 55+ til å skifte begreper. (Dog skulle man skulle tro 43 år var nok tid til å omstille seg uansett alder.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VKM Skrevet 10. desember 2020 #202 Del Skrevet 10. desember 2020 Synes det er mer morsomt hvordan de som er uenige syter om denne forandringa og truer med å boikotte Diplom-is. Logoer forandrer seg, det kan jo ha strømmet inn klager over det uten at vi selv har fått det med oss (men nå jobber jeg ikke for merket, så dette kan være feil/synsing) og at noen ikke finner det fornærmende betyr jo ikke at andre ikke gjør det. Jeg liker den nye logoen i alle fall! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 10. desember 2020 #203 Del Skrevet 10. desember 2020 11 hours ago, VKM said: Synes det er mer morsomt hvordan de som er uenige syter om denne forandringa og truer med å boikotte Diplom-is. Logoer forandrer seg, det kan jo ha strømmet inn klager over det uten at vi selv har fått det med oss (men nå jobber jeg ikke for merket, så dette kan være feil/synsing) og at noen ikke finner det fornærmende betyr jo ikke at andre ikke gjør det. Jeg liker den nye logoen i alle fall! Ja, en skikkelig pen is logo. Med en asiatisk lady-boy.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 3. august 2022 #204 Del Skrevet 3. august 2022 amz skrev (På 3.12.2020 den 8.30): Figuren i Diplom-Is' logo endrer nå bekledning fra selskinnsdress til lue og vinterjakke uten assosiasjoner til urfolk. Er vi blitt altfor sensitive? https://www.tv2.no/nyheter/11814994/ Det er en skam at hun er fjernet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 3. august 2022 #205 Del Skrevet 3. august 2022 (endret) Ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Lomvi, mod. Endret 7. august 2022 av Lomvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå