Gå til innhold

Diplom-Is fjerner urfolksinspirert drakt fra logoen

amz

Anbefalte innlegg

Gloan9 skrev (6 timer siden):

Er for vandt til å si eskimo så kommer ikke til å endre det. Blir beste fall nye generasjonen som blir opplært til nytt ord. Sitter litt for godt i hodet bare, eskimo bare høres rett ut

Ja, det tar som regel tid å få folk på 55+ til å skifte begreper.

(Dog skulle man skulle tro 43 år var nok tid til å omstille seg uansett alder.) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er mer morsomt hvordan de som er uenige syter om denne forandringa og truer med å boikotte Diplom-is. Logoer forandrer seg, det kan jo ha strømmet inn klager over det uten at vi selv har fått det med oss (men nå jobber jeg ikke for merket, så dette kan være feil/synsing) og at noen ikke finner det fornærmende betyr jo ikke at andre ikke gjør det. Jeg liker den nye logoen i alle fall!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, VKM said:

Synes det er mer morsomt hvordan de som er uenige syter om denne forandringa og truer med å boikotte Diplom-is. Logoer forandrer seg, det kan jo ha strømmet inn klager over det uten at vi selv har fått det med oss (men nå jobber jeg ikke for merket, så dette kan være feil/synsing) og at noen ikke finner det fornærmende betyr jo ikke at andre ikke gjør det. Jeg liker den nye logoen i alle fall!

Ja, en skikkelig pen is logo. Med en asiatisk lady-boy.... :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Lomvi, mod.

Endret av Lomvi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...