Jessica Jones Skrevet 2. desember 2020 #1 Del Skrevet 2. desember 2020 Ønsker litt inspirasjon til nye strikkeprosjekter, så hva strikker dere på nå? Jeg holder på med dinosaurgenser fra klompelompe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 2. desember 2020 #2 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg holder på med izzy isbjørnkofte fra klompelompe😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica Jones Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 2. desember 2020 26 minutter siden, Tuttifrutt said: Jeg holder på med izzy isbjørnkofte fra klompelompe😄 Den er kjempefin! Har strikket luen og har genseren på strikkelisten 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 2. desember 2020 #4 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg strikker sokker til en niese som ønsker seg sokker til å ha inni støvler o.l. Etterpå skal jeg strikke røde julekuler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 2. desember 2020 #5 Del Skrevet 2. desember 2020 Julehjerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg strikker Harry Potter Hogwarts-skjerf til datteren min. Det går riktignok veldig sakte, begynte i januar i år. Anonymkode: 45d57...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Del Skrevet 2. desember 2020 Alt for mye Det jeg har på pinnene akkurat nå er september sweater, novice sweater, og louisiana sweater fra petiteknit. Chunky bomberjacket og urban polargenser fra witredesign. Og ett par selbuvotter 😅 Anonymkode: 05930...f17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå