Gjest Maxwell Skrevet 5. desember 2020 #41 Del Skrevet 5. desember 2020 Den ser ikke ekte ut. Men det finnes faktisk edderkopper som kan bli så store. Synes de er kule jeg 🕷️🕸️ 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 5. desember 2020 #42 Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg setter veldig pris på bildet i startinnlegget faktisk. Plutselig blir de store hus edderkoppene som finnes i Norge ikke så store likevel, så trenger jeg ikke støkke så mye hvis jeg får øye på en. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #43 Del Skrevet 8. desember 2020 On 12/6/2020 at 2:43 AM, AnonymBruker said: Men hvor holder de til? Henger de utenfor husene til folk og lignende? Anonymkode: e050b...cd6 Utenfor hus, inne i hus, i skur og garasjer osv Anonymkode: 3d9b2...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #44 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg dreper aldri edderkopper i hjemmet mitt. De er nyttedyr, de gnager ikke på treverk og andre bygningsmaterialer. De spiser kun andre insekter. Jeg hadde en leilighet som var full av skjeggkre. Kjøpte to hunn tarantelledderkopper. Lot de gå fritt i leiligheten når jeg var på ferie. I 2 mnd. Når jeg kom hjem var leiligheten fullstendig støvsugd for skjeggkre. Var siden aldri plaget med skjeggkre. Anonymkode: 41d61...1df 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #45 Del Skrevet 9. desember 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg dreper aldri edderkopper i hjemmet mitt. De er nyttedyr, de gnager ikke på treverk og andre bygningsmaterialer. De spiser kun andre insekter. Jeg hadde en leilighet som var full av skjeggkre. Kjøpte to hunn tarantelledderkopper. Lot de gå fritt i leiligheten når jeg var på ferie. I 2 mnd. Når jeg kom hjem var leiligheten fullstendig støvsugd for skjeggkre. Var siden aldri plaget med skjeggkre. Anonymkode: 41d61...1df Litt annet i Australia hvor de har redback og funnelweb 😂 Anonymkode: 3d9b2...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #46 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 2.12.2020 den 12.15): Anonymkode: 77593...810 Har vært i Australia, så ingen edderkopper eller slanger, ikke noen skumle maneter heller eller haier. Fikk holde en koala og klappe kenguruer som hoppet rundt i en stor park, så også noen dingoer som lå og sov under noen stener i varmen. Surfet og hadde mange gode og spennende opplevelser, dykking ved great barrier reef. Det eneste jeg ikke liker med å reise til Australia er at flyreisene tar så lang tid. Men å være der er toppers, med å være oppmerksom og bruke sunn fornuft går det helst bra Anonymkode: ab859...66d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #47 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 14.29): Jeg dreper aldri edderkopper i hjemmet mitt. De er nyttedyr, de gnager ikke på treverk og andre bygningsmaterialer. De spiser kun andre insekter. Jeg hadde en leilighet som var full av skjeggkre. Kjøpte to hunn tarantelledderkopper. Lot de gå fritt i leiligheten når jeg var på ferie. I 2 mnd. Når jeg kom hjem var leiligheten fullstendig støvsugd for skjeggkre. Var siden aldri plaget med skjeggkre. Anonymkode: 41d61...1df Jøss, det var originalt, gjorde du virkelig det? Fant du tarantellene igjen, og hva gjorde du videre med dem? Anonymkode: 9ba6a...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #48 Del Skrevet 12. desember 2020 Denne edderkoppen heter Charlotte, og har visst bodd hos ei dame en god stund 😬 Anonymkode: db7ed...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #49 Del Skrevet 12. desember 2020 Da hadde jeg nok laget en damelyd. Anonymkode: 24f22...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #50 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jøss, det var originalt, gjorde du virkelig det? Fant du tarantellene igjen, og hva gjorde du videre med dem? Anonymkode: 9ba6a...ff1 Selvfølgelig. Beholdt de i noen måneder til for å være sikker på leiligheten var helt ren. Solgte de videre. Anonymkode: 41d61...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #51 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Selvfølgelig. Beholdt de i noen måneder til for å være sikker på leiligheten var helt ren. Solgte de videre. Anonymkode: 41d61...1df Koselig og smart Men jeg hadde nok ikke turt dessverre! Anonymkode: 9ba6a...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 12. desember 2020 #52 Del Skrevet 12. desember 2020 Jeg synes sånn her er ok fordi den virker lodden og søt ^^, Men ellers kan jeg ikke fordra krypdyr >_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegerikkeminskyld Skrevet 12. desember 2020 #53 Del Skrevet 12. desember 2020 Når eddisen blir så stor at du må børste ut floker i pelsen på den... 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #54 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 3.12.2020 den 22.17): Så store er ikke edderkoppene. Bildet er photoshoppet. Anonymkode: f4a3c...2db "In 2001, a team of German researchers discovered the giant huntsman spider (Heteropoda maxima) in a cave in Laos, which had a leg span of around 30 centimetres (12 inches) - roughly the size of a dinner plate - making it the largest spider by leg span on record" Anonymkode: 285e8...329 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 12. desember 2020 #55 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 2.12.2020 den 23.34): Jeg elsker Grensevakten Australia. Så strenge regler, og så mye rart folk prøver å smugle inn. Anonymkode: c65f4...660 Det er ganske strengt med hva som er lov å ta med på interkontinentale reiser. EU/Schengen er liksom en egen greie, uten de samme kontrollene, men tolldeklareringskort har jeg fylt ut hver gang jeg har reist til USA/Asia f. eks. Det aller meste av det de blir stoppet med i Grensevakten Australia, ville også en australsk passasjer som landet i Norge fått konfiskert. De kunne sikkert laget et tilsvarende program fra Gardermoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #56 Del Skrevet 12. desember 2020 Paranøtt skrev (På 5.12.2020 den 17.59): Den ser ikke ekte ut. Men det finnes faktisk edderkopper som kan bli så store. Synes de er kule jeg 🕷️🕸️ 😃 https://www.sciencealert.com/this-terrifyingly-large-spider-could-be-the-biggest-huntsman-ever-found Den er nok ekte. Denne i linken har fått et navn, og heter Charlotte Anonymkode: 285e8...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dankert Skrevet 12. desember 2020 #57 Del Skrevet 12. desember 2020 Hadde vært mer bekymret for slanger som kryper inn i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #58 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): "In 2001, a team of German researchers discovered the giant huntsman spider (Heteropoda maxima) in a cave in Laos, which had a leg span of around 30 centimetres (12 inches) - roughly the size of a dinner plate - making it the largest spider by leg span on record" Anonymkode: 285e8...329 I Laos, ikke i Australia. Anonymkode: 9ba6a...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #59 Del Skrevet 12. desember 2020 Her er et bilde til av Charlotte, hun var ganske stor ja: Anonymkode: 9ba6a...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #60 Del Skrevet 12. desember 2020 Jeg har også sånn... - lagd av metall🤪🤣 Anonymkode: f288a...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå