AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #21 Del Skrevet 2. desember 2020 tussi84 skrev (13 minutter siden): Er mye mer alvorlige grunner til å være redd for Australia. Kan jo bare nevne: - noen av verdens giftigtigste slanger finnes her. - krokodiller. Er sjelden folk blir angrepet/drept men det hender. - sjøveps (manet). Kommer du bort i trådene dør du innen et par minutter. Den er også vanskelig å se i vannet. - haier - blå ringet blekksprut - stein fisk - verdens giftigtigste fisk Osv.. Nesten rart Australia har en befolkning😂 Anonymkode: 1939e...782 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 2. desember 2020 #22 Del Skrevet 2. desember 2020 Ser ikke ekte ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #23 Del Skrevet 2. desember 2020 Australia og dyr, ass... Anonymkode: c65f4...660 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #24 Del Skrevet 2. desember 2020 De er jo litt koselige da: Anonymkode: 9ba6a...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. desember 2020 #25 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Anonymkode: 77593...810 Var der i 6 mnd i 2008. Har til gode å ha sett en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #26 Del Skrevet 2. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: jo, jeg har bodd i Southern Australia, og huntsman edderkopper kan være så store. Ikke giftige, og mange synes de er ok å ha i hus siden de spiser giftige edderkopper, men jeg freaket fullstendig ut av dem Anonymkode: e5992...4c6 Jeg har ikke edderkoppskrekk, men den der tror jeg ikke jeg ville bodd sammen med. Anonymkode: 19df0...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #27 Del Skrevet 2. desember 2020 I Queensland er disse ganske vanlige, og ja, de er så store. Så kun 4 slanger rundt om på 5 år der. En av de var en Red belly black snake som jeg holdt på å trakke på, vart litt nervøs av den! Anonymkode: 3d9b2...761 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #28 Del Skrevet 2. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er mer redd for slangene...har dere som har vært der sett mange slanger? Anonymkode: 3cc7c...2d5 Ikke sett hverken slanger eller efferkopper på det halvåret jeg bodde der. Anonymkode: 120ae...5b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 2. desember 2020 #29 Del Skrevet 2. desember 2020 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 2. desember 2020 #30 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Det finnes ganske store edderkopper i Norge også, men de er ikke å se i dagslys. De gjemmer seg i våte ekle kjellere. Hadde jeg sett den ekle på veggen på bildet, hadde jeg nok funnet frem ei hagle. 😫 Endret 2. desember 2020 av Villfisker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #31 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg har studert et år i Australia, og det er ikke tull engang. Mulig litt overdrevet bilde, men de edderkoppene de har er svære og giftige. Slanger overalt også. Og manetene der jeg bodde var også dødelige, for ikke å snakke om haiene langs kysten. Men australiernes motto er "no worry, mate", de var vant å navigere i denne jungelen, og jeg fikk gode survival skills etter hvert. Flyttet tilbake for to år siden og lo meg i hjel av nordmenns skjeggkrehysteri. Anonymkode: 81908...a5e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #32 Del Skrevet 2. desember 2020 En stor edderkopp såg jeg på hotellet på Rhodos også. Så det hadde ikke hindret meg fra å reise. Jeg blir heller litt stresset i forhold til hvor strenge australske myndigheter er ved ankomst flyplassen. Jeg hadde iallefall tolldeklarert hver minste tyggegummipakke og sjokolade. Anonymkode: c295a...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 2. desember 2020 #33 Del Skrevet 2. desember 2020 Villfisker skrev (7 minutter siden): Det finnes ganske store edderkopper i Norge også, men de er ikke å se i dagslys. De gjemmer seg i våte ekle kjellere. Hadde jeg sett den ekle på veggen på bildet, hadde jeg nok funnet frem ei hagle. 😫 Hvorfor ikke bare brenne ned hele huset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 2. desember 2020 #34 Del Skrevet 2. desember 2020 parmanoia skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke bare brenne ned hele huset? 🤣 om huset var fullt, kanskje det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #35 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En stor edderkopp såg jeg på hotellet på Rhodos også. Så det hadde ikke hindret meg fra å reise. Jeg blir heller litt stresset i forhold til hvor strenge australske myndigheter er ved ankomst flyplassen. Jeg hadde iallefall tolldeklarert hver minste tyggegummipakke og sjokolade. Anonymkode: c295a...49a Jeg elsker Grensevakten Australia. Så strenge regler, og så mye rart folk prøver å smugle inn. Anonymkode: c65f4...660 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #36 Del Skrevet 2. desember 2020 Helt enig. I tillegg til krokodiller, slanger og alligatorer. Anonymkode: 7d590...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #37 Del Skrevet 3. desember 2020 Så store er ikke edderkoppene. Bildet er photoshoppet. Anonymkode: f4a3c...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 4. desember 2020 #38 Del Skrevet 4. desember 2020 Jeg har edderkopper større enn det som kjæledyr. Jeg er også glad i slanger, men jeg liker ikke giftige dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #39 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 2.12.2020 den 21.28): jo, jeg har bodd i Southern Australia, og huntsman edderkopper kan være så store. Ikke giftige, og mange synes de er ok å ha i hus siden de spiser giftige edderkopper, men jeg freaket fullstendig ut av dem Anonymkode: e5992...4c6 Men hvor holder de til? Henger de utenfor husene til folk og lignende? Anonymkode: e050b...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 5. desember 2020 #40 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 2.12.2020 den 21.44): Jeg er mer redd for slangene...har dere som har vært der sett mange slanger? Anonymkode: 3cc7c...2d5 Var der i 3 uker, så ingen edderkopper eller slanger.. var også på krokodillesafari, men så ingen 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå