AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Del Skrevet 2. desember 2020 Anonymkode: 77593...810 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Del Skrevet 2. desember 2020 😵🕷 Anonymkode: c65f4...660 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Del Skrevet 2. desember 2020 Photoshppet bilde. Den er ikke så stor som det ser ut som på bildet. Anonymkode: 05699...c13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Del Skrevet 2. desember 2020 Store edderkopper er i det minste lette å oppdage. Det er verre med de supergiftige små, som gjemmer seg i hagehansken din... (I Australia er det rutine for folk å riste sko og å klemme på hansker før de tas på.) Anonymkode: 19df0...344 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Photoshppet bilde. Den er ikke så stor som det ser ut som på bildet. Anonymkode: 05699...c13 Ikke photoshoppet bilde nei. Dette er en Hunstman edderkopp, de kan bli like store som en hundevalp 😳 De har ikke gift i seg og er svært lite aggressive, men kan bli kjempe store. Søk på google Anonymkode: 77593...810 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Del Skrevet 2. desember 2020 Du skull sett kakerlakken jeg så da jeg var der, og den var vist bare et barn.... Vært opp og ned store deler av østkysten, slike kryp er ikke noe man ser ofte. Jeg så ingen edderkopper overhode. Anonymkode: 29961...c6a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Del Skrevet 2. desember 2020 Bodde der et år, så bare en edderkopp med litt størrelse. Anonymkode: 5c1e1...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 2. desember 2020 #8 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Photoshppet bilde. Den er ikke så stor som det ser ut som på bildet. Anonymkode: 05699...c13 Jupp. Les om rasen "Huntsman" og "Giant huntsman". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #9 Del Skrevet 2. desember 2020 Dette er photoshoppet. .... Anonymkode: c334c...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #10 Del Skrevet 2. desember 2020 Huntsmen kan bli så store, men det er ikke vanlig over hele Australia. Veldig lite vanlig i VIC i alle fall. Anonymkode: d4966...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #11 Del Skrevet 2. desember 2020 Verdens største edderkopp bor i Sør-Amerika. Anonymkode: 19df0...344 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #12 Del Skrevet 2. desember 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Store edderkopper er i det minste lette å oppdage. Det er verre med de supergiftige små, som gjemmer seg i hagehansken din... (I Australia er det rutine for folk å riste sko og å klemme på hansker før de tas på.) Anonymkode: 19df0...344 Begynner å forstå hvorfor britene i sin tid sendte straffanger dit ... Men forholdene på New Zealand er vel bedre selv om de er på samme side av jordkloden? Anonymkode: 1d427...5ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 2. desember 2020 #13 Del Skrevet 2. desember 2020 Å Lø ! 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. desember 2020 #14 Del Skrevet 2. desember 2020 Fytti faan...jeg døøøør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellomtomater67 Skrevet 2. desember 2020 #15 Del Skrevet 2. desember 2020 omg fyfaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #16 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Photoshppet bilde. Den er ikke så stor som det ser ut som på bildet. Anonymkode: 05699...c13 jo, jeg har bodd i Southern Australia, og huntsman edderkopper kan være så store. Ikke giftige, og mange synes de er ok å ha i hus siden de spiser giftige edderkopper, men jeg freaket fullstendig ut av dem Anonymkode: e5992...4c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. desember 2020 #17 Del Skrevet 2. desember 2020 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 2. desember 2020 #18 Del Skrevet 2. desember 2020 Er mye mer alvorlige grunner til å være redd for Australia. Kan jo bare nevne: - noen av verdens giftigtigste slanger finnes her. - krokodiller. Er sjelden folk blir angrepet/drept men det hender. - sjøveps (manet). Kommer du bort i trådene dør du innen et par minutter. Den er også vanskelig å se i vannet. - haier - blå ringet blekksprut - stein fisk - verdens giftigtigste fisk Osv.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 2. desember 2020 #19 Del Skrevet 2. desember 2020 tussi84 skrev (3 minutter siden): Er mye mer alvorlige grunner til å være redd for Australia. Kan jo bare nevne: - noen av verdens giftigtigste slanger finnes her. - krokodiller. Er sjelden folk blir angrepet/drept men det hender. - sjøveps (manet). Kommer du bort i trådene dør du innen et par minutter. Den er også vanskelig å se i vannet. - haier - blå ringet blekksprut - stein fisk - verdens giftigtigste fisk Osv.. Ganske sjukt! Visste ikke at det var så bananas!!! trodee bare de hadde kenguruer og søte koalabjørner der jeg 😍🥰 men neida, de er jo blitt utrydningstruet ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #20 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg er mer redd for slangene...har dere som har vært der sett mange slanger? Anonymkode: 3cc7c...2d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå