Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Isabella Moon skrev (1 minutt siden):

Det hadde vært mer fair game å velge Øde som 1. kjempe. Øde har snublet rundt i kjortelen og deklamert dikt, ikke jobbet mer enn absolutt nødvendig og heller ikke stått jevnt og trutt på kjøkkenet og bidratt til fellesskapet, slik Thomas har. Må være surt å ha stått ørkesløse økter på kjøkkenet og bli valgt til førstekjempe fremfor den bedagelig anlagte Øde som tror han er hevet over annet enn å vifte med malepenselen og drikke vin med lillefingeren pekende like stivt ut som penisen til hans far på et visst maleri.

Ja, enig. Og dette påpekte vel Lasse og Terje til Sølje også. Men Sølje valgte likevel Thomas. Hadde egentlig litt sympati for Thomas når han ble valgt, ettersom det finnes mange andre større konkurrenter der inne og flere som har bidratt mindre, men den sympatien jeg hadde for Thomas forsvant i det han åpnet kjeften og ga motsvar. 

Tror uansett at Thomas velger Øde som andrekjempe. Så sånn sett gjør det ingen forskjell. Jeg har vært mett på Øde i mange uker nå, så for min del håper jeg det ender slik. Så kan jo Farmens overklasse ta seg en tur på kjempehytten igjen, som tydeligvis ikke var noe for han. Ikke det heller. Litt sutrete holdning på Øde i det siste. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig digger jeg Øde og har sansen for refleksjonene hans. Jeg stoler mest på Terje og Lasse der inne - de virker ærlige. Når de sier med stor sikkerhet at Aune er den som gjør minst, og desidert minst, da er det han som fortjener å bli valgt.

Men da er det tydelig at Sølje hadde et annet kriterie for å velge Thomas. Fordi hun kunne valgt Øde og gitt en tydelig grunn. Når hun da velger Thomas, tilsynelatende helt uten grunnlag, så er det løgn. Hun har en grunn men våger ikke si den.

Anonymkode: f4765...0a7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Personlig digger jeg Øde og har sansen for refleksjonene hans. Jeg stoler mest på Terje og Lasse der inne - de virker ærlige. Når de sier med stor sikkerhet at Aune er den som gjør minst, og desidert minst, da er det han som fortjener å bli valgt.

Men da er det tydelig at Sølje hadde et annet kriterie for å velge Thomas. Fordi hun kunne valgt Øde og gitt en tydelig grunn. Når hun da velger Thomas, tilsynelatende helt uten grunnlag, så er det løgn. Hun har en grunn men våger ikke si den.

Aune sa jeg, mente Øde.

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Aune sa jeg, mente Øde.

:fnise: Potato potato! Alle forstod uansett hvem du mente ettersom dem er av samme ulla! :Knegg: 
Jeg hadde for øvrig foretrukket Aune heller.

Endret av Ctrl
  • Liker 7
Skrevet

Hadde vært kult om Thomas hadde valgt Tusse og det ble tautrekking! :hoho: Det hadde vært litt av et syn! :hoho: Men han tør ikke velge Lasse. Han velger neppe Espen heller siden de er kompiser. Redd han velger Öde. Greit at Öde kanskje ikke har bidratt så mye, men han har vært med på å lage sabla god TV!

• Liker 13
Skrevet
Amatariel skrev (1 time siden):

Hva i alle dager skjedde med kokosen? Jeg kan ikke se for meg at noen har sabotert med vilje... var i så fall en rar ting å sabotere.

Jeg tipper det var en katt eller noe som har tråkket i maling og så i kokosen. Det er nok ikke sabotasje, for da burde vel vedkommende sabotert mer.

Sånn ellers: Jeg er SÅ sjokkert over hvor usympatisk Thomas er! Det var overhodet ikke det inntrykket jeg hadde av han fra før. Og hvem tror han at han er? Som det ble påpekt i episoden: Å lage mat er lettere enn å delta på ukesoppdraget. Man har heller ikke ukesoppdrag for moro skyld, for det er jo beinhardt slit, ukesoppdraget skal jo gi penger og mat på bordet. Thomas fremstiller det jo som om han har ofret seg for at de andre "skal få lov" til å drive med ukesoppdraget og at han er en nøkkelperson der inne. Det er han jo ikke. Han kan jo ikke bidra med stort annet enn mat, og det er nok flere som er gode på å lage mat der inne. Anniken er opptatt av hva hun spiser, andre har barn de sikkert lager mye mat til, Terje har vunnet master chef...altså, å finne en ny kokk blir ikke vanskelig. Noen måtte bli valgt, og det er direkte ufint å reagere så på at en selv blir valgt, som om man er så mye mer verdt enn andre. 

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 21
Skrevet
Ctrl skrev (2 minutter siden):

:fnise: Potato potato! Alle forstod uansett hvem du mente! :Knegg:

Hvordan våger De å sammenlikne Öde med den vulgære snøffelen Aune?! Nu må De altså skjerpe Dem! Jeg syns De skal vaske munnen Deres med sepe!

:fnise: 

• Liker 16
Skrevet

Jeg er ikke så sikker på at Sølje sa sannheten da Øde spurte henne direkte der - for vi vet jo at Signy hadde gitt beskjed om at hun kom til å tape kampen med vilje - men det benektet egentlig Sølje der... Og vi vet jo at det var sånn, det har de jo sagt i ettertid. Må si disse damene kommer seg veldig enkelt til finaleuka...

Men da blir det 99% sikkert tvekamp mellom Thomas og Øde på søndag da. Heia Øde sier jeg🤘🏻

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 12
Skrevet
Amatariel skrev (2 timer siden):

Hva i alle dager skjedde med kokosen? Jeg kan ikke se for meg at noen har sabotert med vilje... var i så fall en rar ting å sabotere.

Kokos blir lysrosa og rød når den ligger ute i romtemperatur for lenge. Det er altså en naturlig årsak her, og ingen sabotasje :) 

• Liker 9
Skrevet

Det er greit nok å ha en allianse (slikt skjer jo), men hvis grunnlaget for denne alliansen er at "det hadde vært så kjekt med alle jentene i finalen" "Vi har ikke hatt noen konflikter og det er vi stolt av" - så er det en ganske døll allianse, haha.

• Liker 8
Skrevet (endret)
jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Hvordan våger De å sammenlikne Öde med den vulgære snøffelen Aune?! Nu må De altså skjerpe Dem! Jeg syns De skal vaske munnen Deres med sepe!

Aune er så vakker. Like vakker som en gyldensøt blomst som parrer med en bie. Som å studere naturens bryster. Lukten av kvinne. Paradiset på jord. Akkurat som min mors vafler med helt nydelig og unik jordbærsyltet-tøy. Høstet fra naturens vakre åker. Livet er fantastisk. Og det er du også. Aaah, bryster! :Knegg:

NB: For dem som ikke tok den: dette var en etterligning. Jeg er ikke blitt helt koko ;) 

Endret av Ctrl
  • Liker 9
Skrevet (endret)

Litt usikker på hvor stor favoritt Lasse og musklene egentlig er,  tror ikke han har noen fordeler i hinderløypa og resten av øvelsene er vel praktiske og krever kunskap?

Endret av Apis
  • Liker 8
Skrevet
Apis skrev (Akkurat nå):

Litt usikker på hvor stor favoritt Lasse og musklene egentlig er,  tror ikke han har noen fordeler i hinderløypa og resten av øvelsene er vel praktiske og krever kunskap?

Har Farmen Kjendis samme mannsdominerte del- og semifinaler som Farmen hadde i desember, så har Lasse booket en finaleplass allerede nå. 

Helt pussig at han ikke endte som førstekjempe en eneste gang i løpet av Farmen Kjendis. 

• Liker 9
Skrevet
Apis skrev (1 minutt siden):

Han er vel oppvokst på gård? Og er treningsoffiser i militæret? Han virker ganske rustet for dette!

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han er vel oppvokst på gård? Og er treningsoffiser i militæret? Han virker ganske rustet for dette!

Han hadde aldri pløyd før i allefall,  tror Kine vinner hinderløypa

• Liker 3
Skrevet
Ctrl skrev (11 minutter siden):

Har Farmen Kjendis samme mannsdominerte del- og semifinaler som Farmen hadde i desember, så har Lasse booket en finaleplass allerede nå. 

Helt pussig at han ikke endte som førstekjempe en eneste gang i løpet av Farmen Kjendis. 

Blir spennende å se.  Sånn sett et merkelig valg av Sølje som påstod hun ikke hadde noe å utsette på noen, ville jo da tro en valgte førstekjempe med begrunnelse av å bli kvitt en stor konkurrent 

• Liker 7
Skrevet
jukkapalme skrev (28 minutter siden):

Fantastisk godt sagt 😆😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er greit nok å ha en allianse (slikt skjer jo), men hvis grunnlaget for denne alliansen er at "det hadde vært så kjekt med alle jentene i finalen" "Vi har ikke hatt noen konflikter og det er vi stolt av" - så er det en ganske døll allianse, haha.

Jentene hadde ikke noe allianse, de bare hadde snakket om at det hadde vært fint vis alle jentene kom til finalen, flinke på nettverksbygging da.

• Liker 10
Skrevet
Apis skrev (1 minutt siden):

Jentene hadde ikke noe allianse, de bare hadde snakket om at det hadde vært fint vis alle jentene kom til finalen, flinke på nettverksbygging da.

Vel ja det er jo det som er så døllt.

Flinke på nettverksbygging, det høres ut som de er på et jobbseminar. 

Jeg etterlyser mer lidenskap, drama, motivasjon og konflikt! "så tjekkt med oss jenter i finalen, det hadde vært kjempe koslig" - det svinger liksom ikke av det. Det er hverken sjel eller lyst i det. Man trenger ikke å gi noe av seg selv når man sier det.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vel ja det er jo det som er så døllt.

Flinke på nettverksbygging, det høres ut som de er på et jobbseminar. 

Jeg etterlyser mer lidenskap, drama, motivasjon og konflikt! "så tjekkt med oss jenter i finalen, det hadde vært kjempe koslig" - det svinger liksom ikke av det. Det er hverken sjel eller lyst i det. Man trenger ikke å gi noe av seg selv når man sier det.

Alle burde lært av dugnads Finn og pølsetarm snapperen Olav Harald fra Ulsteinvik 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...