jukkapalme Skrevet 3. februar 2021 #1381 Del Skrevet 3. februar 2021 Bøtteballetten skrev (4 timer siden): Nei trenger ikke det. Holder med den pakken til 79 kr Er det veldig mye reklame på den? Jeg har den til 129 fordi jeg ikke orker reklame. Har adblock, men får ikke lov å velge den til 79 kr uten å skru av adblock. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1382 Del Skrevet 3. februar 2021 Stakkars Øde, jeg tror han får litt mer henvendelser og oppmerksomhet enn han var forberedt på fra diverse media i disse dager...😬 Håper han lærer seg å si nei til det han ikke har lyst til, rett og slett. Er kanskje forpliktet til å stille opp for diverse TV2 kanaler, men sånn ellers ihvertfall. De kjærlighetsryktene mellom Øde og Anniken bør media kanskje legge døde med en gang, siden Øde sier han er singel og Anniken sier de bare er gode venner. Trenger liksom ikke mase mer om det da eller lage overskrifter.. Huff kan ikke være bare lett å gå fra en nesten anonym tilværelse til at plutselig alle vil ha en bit av deg. Satser på at Øde er fornuftig og trekker seg litt tilbake etter at farmen er ferdig på tv😇 Anonymkode: 3503b...396 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1383 Del Skrevet 3. februar 2021 Har mindre inntrykk av at Øde har romantiske følelser for Anniken nå, egentlig. Virker som de er bare venner. Anonymkode: 25a8b...8bd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1384 Del Skrevet 3. februar 2021 Øde er så flott, for en type ❤️ Anonymkode: 8b45e...92b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1385 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har mindre inntrykk av at Øde har romantiske følelser for Anniken nå, egentlig. Virker som de er bare venner. Anonymkode: 25a8b...8bd Anniken er jo en veldig sjarmerende og «litt annerledes» jente, så det forstår jeg godt😁 Anonymkode: 8b45e...92b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1386 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anniken er jo en veldig sjarmerende og «litt annerledes» jente, så det forstår jeg godt😁 Anonymkode: 8b45e...92b Den skjønte jeg ikke. Anonymkode: 25a8b...8bd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 3. februar 2021 #1387 Del Skrevet 3. februar 2021 jukkapalme skrev (43 minutter siden): Er det veldig mye reklame på den? Jeg har den til 129 fordi jeg ikke orker reklame. Har adblock, men får ikke lov å velge den til 79 kr uten å skru av adblock. Slipper ikke reklamen nei. Det er som å se lineær tv. For meg som abonnerer for noen uker i nyog ne så har det ikke så mye å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 3. februar 2021 #1388 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har mindre inntrykk av at Øde har romantiske følelser for Anniken nå, egentlig. Virker som de er bare venner. Anonymkode: 25a8b...8bd De er gode venner tror jeg. Jeg legger i allefall ikke mer i det enn det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1389 Del Skrevet 3. februar 2021 jukkapalme skrev (1 time siden): Er det veldig mye reklame på den? Jeg har den til 129 fordi jeg ikke orker reklame. Har adblock, men får ikke lov å velge den til 79 kr uten å skru av adblock. Jeg synes det er en overkommelig mengde reklame. Utnytter alltid reklamen til å svare på meldinger/snaps osv, eller hente meg noe på kjøkkenet. Sitter aldri bare i stua og irriterer meg over den. Anonymkode: 56e9f...5e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 3. februar 2021 #1390 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har mindre inntrykk av at Øde har romantiske følelser for Anniken nå, egentlig. Virker som de er bare venner. Anonymkode: 25a8b...8bd Som storbonde kan han vel ikke flørte med sine undersåtter? Vet ikke om de har noe på gang, tror kanskje ikke det. Det er det bare de to som kjenner til. En sommerflørt trenger ikke bety noe heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. februar 2021 #1391 Del Skrevet 3. februar 2021 Bøtteballetten skrev (22 minutter siden): Slipper ikke reklamen nei. Det er som å se lineær tv. For meg som abonnerer for noen uker i nyog ne så har det ikke så mye å si. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er en overkommelig mengde reklame. Utnytter alltid reklamen til å svare på meldinger/snaps osv, eller hente meg noe på kjøkkenet. Sitter aldri bare i stua og irriterer meg over den. Anonymkode: 56e9f...5e9 Takk for svar, dere Da holder jeg meg til det reklamefrie abonnementet. Pleier å skru av lyden på tv-en, svare på meldinger osv når det er reklame jeg også, men orker ikke reklame midt i en Torpet-episode f.eks. Har hørt at det ikke går å spole den vekk også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 3. februar 2021 #1392 Del Skrevet 3. februar 2021 Av den lille reklamesnutten jeg så for dagens episode (tv2 Instagram) så tror jeg kanskje denne episoden kan bli ganske morsom jeg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1393 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har mindre inntrykk av at Øde har romantiske følelser for Anniken nå, egentlig. Virker som de er bare venner. Anonymkode: 25a8b...8bd Ja, det har nok mye å si hvordan tv2 klipper det også😇 Og det gjelder jo helt sikkert for alle deltagerne inne der, ikke sikkert ting var akkurat slik som det fremstilles på tv😉 Anonymkode: 3503b...396 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 3. februar 2021 #1394 Del Skrevet 3. februar 2021 Tråden er ryddet for spoiler og avsporinger. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1395 Del Skrevet 3. februar 2021 Jeg tror jeg har bestemt meg for at jeg ønsker jentekamp i kveld, de damene kan jo ikke fredes helt fram til finaleuka de heller😉 Jeg er forresten ikke så sikker på at Øde tenker at han må ha ut de sterkeste konkurrentene, tror han lever mer i nuet jeg☺️ Noen som vet hvor mange tvekamper det er igjen før finaleuka? Og vinneren av Torpet kommer inn i finaleuka og konkurrerer på lik linje med de andre? (lenge sida jeg har fulgt med på farmen så husker ikke helt konseptet🤪) Anonymkode: 3503b...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. februar 2021 #1396 Del Skrevet 3. februar 2021 Ikke vanskelig å se at Øde er forelsket i Anniken. Hun er "dama han aldri kunne få" på ungdomsskolen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1397 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette et ikke kritikk av Lasse altså for jeg syns han virker som en veldig ålreit kar☺️ men det at han sprader rundt i boxer’n hele tida gjør at jeg må små le litt hver gang han er på skjermen🙈 Misforstå meg rett, han er flott å se på, det er bare litt merkelig hele greia..☺️ Anonymkode: 3503b...396 Jeg synes Kine og Anniken skal sprade rundt i truse så det blir litt jevnere fordeling av mannehud og kvinnehud på skjermen. Anonymkode: 56e9f...5e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1398 Del Skrevet 3. februar 2021 Bare jeg som syns Kine er klein? Hermer utrolig etter Anniken og prøver å bli godt likt av henne. Imponert over at Øde ser at noen smisker, trodde ikke han la merke til sånn Anonymkode: 73063...cdd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. februar 2021 #1399 Del Skrevet 3. februar 2021 Öde i den kjortelen, haha, jeg lo så tårene trillet! Og ikke minst barten! Öde og Terje er helt konge begge to. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. februar 2021 #1400 Del Skrevet 3. februar 2021 Håper egentlig på en jentekamp nå!! Drømmen hadde vært Signy og Sølje mot hverandre! 😄 Men skjønner ikke det skjer da... men jeg blir fornøyd om en av dem blir førstekjempe nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå