AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1121 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er rart det der, hvordan enkelte vinner seg og enkelte taper seg. Antikken vinner seg og en drøss taper seg. Smisking og bakvasking er sjeldent et lurt trekk på tv 👍 Anonymkode: d169f...59b Det virker som at enkelte av de glemmer at de skal ut der fra engang Anonymkode: 25a8b...8bd 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1122 Del Skrevet 31. januar 2021 Prelunia skrev (1 time siden): Ja, enig. Signy og co kan jo i hvert fall stå for at de har sagt han skal velge Øde , om ikke til kamera i det minste... Og i hvert fall ikke kalle henne paranoid. Ja det er helt hinsides, tyr faen meg til gaslighting. For en gjeng! Anonymkode: bd53c...0a1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 31. januar 2021 #1123 Del Skrevet 31. januar 2021 Tror kanskje Øde har falt for Anniken jeg 🥰 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 31. januar 2021 #1124 Del Skrevet 31. januar 2021 Jaaaaa Øde❤️ så imponert over han i tvekampen!!!! 👏🏻👏🏻 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 31. januar 2021 #1125 Del Skrevet 31. januar 2021 Isabella Moon skrev (4 minutter siden): Såpass må man tåle i et konsept som Farmen. Anniken er over gjennomsnittet skjør på mangt og mye. En fin ting at hun vil forsvare vennen sin, men du sitter på Farmen kjendis med godt voksne folk som har finalesmak i kjeften. Grow up. Men en trenger vel ikke være falsk, selv om en er voksen og har finalesmak i kjeften? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1126 Del Skrevet 31. januar 2021 Vinterjenta skrev (1 minutt siden): Tror kanskje Øde har falt for Anniken jeg 🥰 Tror jeg også 🥰 Anonymkode: 0e1a8...633 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 31. januar 2021 #1127 Del Skrevet 31. januar 2021 Vinterjenta skrev (1 minutt siden): Tror kanskje Øde har falt for Anniken jeg 🥰 Hadde vært hyggelig det, liker begge to veldig godt på farmen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1128 Del Skrevet 31. januar 2021 Så glad for at ting gikk som det gikk i dag. Øde var fantastisk i tvekampen og fikk bevist at han er sterkere enn nok mange trodde. Kjempeimponert over han!! Blir rent stolt av den gutten jeg😅❤️ Anonymkode: 3503b...396 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 31. januar 2021 #1129 Del Skrevet 31. januar 2021 Catalina Culès skrev (33 minutter siden): Hadde vært artig om Markus velger Øde som storbonde Tror kanskje det blir Terje. De fikk så god kontakt, men man vet aldri ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 31. januar 2021 #1130 Del Skrevet 31. januar 2021 Vinterjenta skrev (20 minutter siden): Tror kanskje Øde har falt for Anniken jeg 🥰 Tror de har et godt øye til hverandre. De klippet bort litt av klemmen de ga hverandre etter tvekampen. Noe som er rart, siden det gode forholdet de imellom er noe det ble fokusert på hele episoden. Ble det for spicy? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 31. januar 2021 #1131 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) Eli Kari er virkelig ikke snau, hvem er det hun prøver å lure? "Jeg er så konfliksky *knis*. Vil bare at folk skal ha det bra *knis*", men går rundt og lyver, baksnakker, sender stikk, tør ikke stå for meningene sine, snur kappen etter vinden, viser falsk omsorg for folk, lurer andre, osv... Signy kaller folk paranoide når de tar henne i løgn. Wow... Thomas er fortsatt en slange. Kine vet jeg ingenting om, men heier på henne over gjengen overfor any day! Lasse har en sterk lederstil, helt ok men mange har problemer med den. Men måten han snakker til folk på er ikke alltid like fin. Anniken liker jeg helt greit. Jeg skjønner ikke at hun tar sånn på vei for at folk spiller spillet, men... jeg har nok sett mer på reality enn henne og vet at folk selvfølgelig prøver å påvirke den som sitter med makten. At hun ikke vil at Øde skal dra betyr ikke at det er urettferdig at Øde sto i fare. Øde snakker med store og utdaterte ord, og.. ja.. ellers? Tja... Han har en original hårsveis hvertfall. Terje liker jeg! Tror han får beskjed om å komme med en kommentar om de andre hver gang han filmes alene. 😛 Kan bli litt i overkant, men han har nå et smil og en latter på lur i enhver situasjon og det kan man like. Endret 31. januar 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1132 Del Skrevet 31. januar 2021 Paranøtt skrev (3 minutter siden): Tror kanskje det blir Terje. De fikk så god kontakt, men man vet aldri ☺️ Signy smisket fælt med Markus, og han har jo blitt påvirket til å velge Øde. Håper ikke det blir henne, for jeg tipper at hun kommer til å velge Anniken som førstekjempe. Anonymkode: 27ee6...923 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1133 Del Skrevet 31. januar 2021 Igjen snakker Anniken før en mann har sagt sitt, f.eks Thomas fikk ikke sagt det han skulle, i stedet er det han som må tie for nå skal selvfølgelig bare hun snakke. Pinlig av Thomas å bare la henne ta kontroll på situasjonen og ta ordet da de satt på verandaen. Nyfeminisme på direktetv nok en gang, tv2. Bare å gratulere. Anonymkode: 702bc...34e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 31. januar 2021 #1134 Del Skrevet 31. januar 2021 Tror Øde og Anniken hadde blitt et fint par, begge er litt kunstneriske og de kler hverandre 😊 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 31. januar 2021 #1135 Del Skrevet 31. januar 2021 Vinterjenta skrev (32 minutter siden): Tror kanskje Øde har falt for Anniken jeg 🥰 Det virket litt sånn, så koselig 😍 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1136 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Igjen snakker Anniken før en mann har sagt sitt, f.eks Thomas fikk ikke sagt det han skulle, i stedet er det han som må tie for nå skal selvfølgelig bare hun snakke. Pinlig av Thomas å bare la henne ta kontroll på situasjonen og ta ordet da de satt på verandaen. Nyfeminisme på direktetv nok en gang, tv2. Bare å gratulere. Anonymkode: 702bc...34e Er du virkelige seriøs nå ? Anonymkode: 4a190...34b 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1137 Del Skrevet 31. januar 2021 Isabella Moon skrev (1 time siden): Greit å være idealist og sånt, Anniken, men Farmen er et sosialt spill med èn vinner, og alle (?) har lyst til å bli lengst mulig værende. Bare fordi du har en soft spot for Øde og han egentlig ikke hadde lyst til å gå i kamp alikevel, er han ikke fredet, selv om han oppfører seg som en antikvitet på to bein. Det blir uansett mest logisk av Markus å velge Øde (evt. Thomas) dersom han skal redde sitt eget skinn. Signy og co er drevne voksne som har sett flere sesonger av farmen enn det du har, så vi får bare leve med krokodilletårene dine. Snart blir det vel slakt av gris, så da er vel Annikens bristepunkt nådd uansett. 🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: c908b...413 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 31. januar 2021 #1138 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Igjen snakker Anniken før en mann har sagt sitt, f.eks Thomas fikk ikke sagt det han skulle, i stedet er det han som må tie for nå skal selvfølgelig bare hun snakke. Pinlig av Thomas å bare la henne ta kontroll på situasjonen og ta ordet da de satt på verandaen. Nyfeminisme på direktetv nok en gang, tv2. Bare å gratulere. Anonymkode: 702bc...34e Det er feil. Anniken snakket og Thomas avbrøt henne. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1139 Del Skrevet 31. januar 2021 Vinterjenta skrev (42 minutter siden): Tror kanskje Øde har falt for Anniken jeg 🥰 Jeg og senset noe sånt. Og ble umiddelbart redd for at han skal bli skuffet. Anonymkode: bd53c...0a1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1140 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Igjen snakker Anniken før en mann har sagt sitt, f.eks Thomas fikk ikke sagt det han skulle, i stedet er det han som må tie for nå skal selvfølgelig bare hun snakke. Pinlig av Thomas å bare la henne ta kontroll på situasjonen og ta ordet da de satt på verandaen. Nyfeminisme på direktetv nok en gang, tv2. Bare å gratulere. Anonymkode: 702bc...34e Ja heldigvis er det nyfeminisme nå, slik at damer får snakket seg ferdig 🤓 Anonymkode: bd53c...0a1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå