Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prelunia skrev (1 minutt siden):

De fikk baby i november i år,   så .. 

det kunne jo ikke jeg vite! Leser ikke kjendis-sladder og dette er første gang jeg er innom tv2 når dette programmet er på skjermen!

Anonymkode: d03e1...b0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjør? Nei, hun står jo opp for seg selv og svarer tilbake. 

Og ja du har rett i at de er godt voksne folk - det er nettopp det som er skremmende.

Anonymkode: 06a18...fa0

Å reagere slik hun gjør i utgangspunktet, indikerer at hun er skjør. Tåler lite, blir fort påvirket av hva hun selv mener at er rett og galt, ser ikke hvor hun er i verden og hva hun er med på, mener at alle skal tenke og føle som henne osv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paranøtt skrev (1 minutt siden):

Takk og lov for at Øde vant! 😁 

Han var jo et råskinn med slegga. 

Anonymkode: 50061...ef5

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (Akkurat nå):

Sleipe Signy prøvde å psyke ut Øde rett foran kampen.  Og toppet det med å rope til Markus: du er en solstråle. Sikkert noe med klippinga, men ...

Ja hva var vitsen med å si sånt høyt hvis det ikke var for å psyke ham ut? Å jeg er så glad han vant, selv om jeg også liker Markus og skulle ønske han fikk en sjans der inne. Kort fortalt, det var andre jeg heller skulle sett i kamp enn de to. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (1 minutt siden):

Hadde vært artig om Markus velger Øde som storbonde :)

Ja, hvem tror dere han faktisk velger? Jeg er redd for at det blir enten Signy eller Sølje jeg da. 😑

Edit: siden de prøvde å overtale ham til det. Kanskje han har hørt på dem. Ellers så blir det kanskje Terje? 

Endret av Blå lenestol
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må det for gudsskyld bli kvinnekamp neste uke, nå må mennene få litt slack. Med mindre jeg kan bli 100 % forsikret om at det hadde vært Thomas som røyk. 

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (Akkurat nå):

Hadde vært artig om Markus velger Øde som storbonde :)

Håper han velger en mann i hvert fall, gjerne Øde. Må i hvert fall få ut en av disse kvinnfolka! 

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (24 minutter siden):

Vet ikke om Signys oppførsel direkte er pga bitterhet og sjalusi på Anniken, selv om det var Anniken som fikk gjennomgå. Tror bare Signy på generelt grunnlag er høy på seg selv, og ser lett ned på andre. Og kanskje aller mest yngre. Du vet, Signy er en vellykket, gammeldags og høytstående karrierekvinne. Ungjenter må ikke komme å fortelle henne noe. Litt old-school og usunn opp-ned holdning til andre mennesker. 

Mitt inntrykk. 

Jeg er ikke så gammel, så jeg har ikke fått med meg hva som er så vellykket med Signy, annet enn å være en redaktør for et simpelt blad?

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke så gammel, så jeg har ikke fått med meg hva som er så vellykket med Signy, annet enn å være en redaktør for et simpelt blad?

Anonymkode: 27ee6...923

Sitat

Fardal startet yrkeskarrieren som redaktør i ungdommagasinet Ungsosialisten (1981–1983). Deretter arbeidet hun som nyhetsredaktør for RadiOrakel (1982–1984),[4] Klassekampen (1982–1983) og Dagbladet (1983–1986) før hun i 1986 ble ansatt i Dagens Næringsliv. Her var hun i nesten 12 år, derav den siste fem årene som redaksjonssjef. Deretter var hun informasjonsrådgiver i Geelmuyden Kiese i et drøyt år (1997–1998)[5] før hun fikk stillingen som sjefredaktør i den norske utgaven av motebladet Elle.[6] Hun fikk i perioder mye medieomtale i løpet av de 20 årene hun hadde denne stillingen. Hun sluttet etter eget ønske i 2018.[7] Hun var deretter rådgiver og partner i FrontRow Consulting (2019–2020).[6] I 2021 ble hun kommunikasjonssjef i Bellona.[8]

Kilde: Wikipedia

Hun har en ganske OK CV :) 

Endret av Ctrl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå glad Øde vant! :hoppendeglad: Han var jo helt rå med slegga! Lurer på hvem som blir storbonde nå. Håper på Terje, eller aller helst Øde. Håper virkelig ikke det blir noen av de slarvekjerringene. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart det der, hvordan enkelte vinner seg og enkelte taper seg. Antikken vinner seg og en drøss taper seg. Smisking og bakvasking er sjeldent et lurt trekk på tv 👍

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...