AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1061 Del Skrevet 31. januar 2021 Ååååå jeg vil ha Øde der inne, men så vil jeg liksom også ha Markus der inne litt og, han virker så god og skikkelig gledesspreder. Irriterer meg at EK var så feig Anonymkode: 06a18...fa0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. januar 2021 #1062 Del Skrevet 31. januar 2021 Digger Øde, han må vinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 31. januar 2021 #1063 Del Skrevet 31. januar 2021 Spoiler Wow! Øde bryter alle fysiske lover når han vinner mot Markus i slegge. Sykt bra jobba! Bare å ta av seg hatten for det! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 31. januar 2021 #1064 Del Skrevet 31. januar 2021 Ikke spoil, vær så snill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1065 Del Skrevet 31. januar 2021 Trynefaktor skrev (Akkurat nå): Ikke spoil, vær så snill!! Det står jo i spoiler.. ikke trykk om du ikke vil vite Anonymkode: 25a8b...8bd 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 31. januar 2021 #1066 Del Skrevet 31. januar 2021 Spoiler Hurra!!!!! Heia Øde!! Blei så sykt glad nå 😂 og han + Anniken smelter jeg helt av 😇 selvom de ikke nødvendigvis blir kjærester så er de bare så skjønne. Åpenbart at de er veldig glad i hverandre 🥰 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 31. januar 2021 #1067 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) Klarer bare ikke Signy mer, håper hun er den første til å ryke etter Torpet er ferdig, rettelse: får fnatt er mer riktig Endret 31. januar 2021 av Apis 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1068 Del Skrevet 31. januar 2021 Apis skrev (1 minutt siden): Klarer bare ikke Signy mer, håper hun er den første til å ryke etter Torpet er ferdig, Ja hu er jo ikke kjent for å være spesielt likandes. Anonymkode: 4a190...34b 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1069 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg likte Markus, helt til han valgte Øde. Anonymkode: 95fb5...7e3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1070 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg hopper rett over på Torpet hvis Øde taper!! 😢 Den kaklehøne gjengen (de voksne damene med Signy og Thomas i spissen) orker jeg nesten ikke, men jeg heier mer og mer på Anniken - hun er ærlig og har integritet👏🏻 Men Øde kan ikke ryke!!!🤞🏻🤞🏻😔 Anonymkode: 3503b...396 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 31. januar 2021 #1071 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) Spoiler AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg likte Markus, helt til han valgte Øde. Anonymkode: 95fb5...7e3 At han valgte Øde er greit, at han ble lurt til å velge Øde fordi noen har sagt at Øde ville i kamp, er ikke greit Endret 31. januar 2021 av Apis 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1072 Del Skrevet 31. januar 2021 Øde ryker selvfølgelig ikke. Han er jo det store trekkplasteret til TV2 i denne sesongen. De taper for mye penger på at han må ut. Anonymkode: 9b157...4e8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 31. januar 2021 #1073 Del Skrevet 31. januar 2021 Fascinerende å se oppførselen til Signy. I første episode holdt hun den "fantastiske" appellen om hvorfor hun burde bli storbonde. Hadde ledererfaring, bla, bla....takke meg til at hun ikke har blitt storbonde. Hadde min sjef oppført seg som Signy hadde jeg byttet jobb asap. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella Moon Skrevet 31. januar 2021 #1074 Del Skrevet 31. januar 2021 Greit å være idealist og sånt, Anniken, men Farmen er et sosialt spill med èn vinner, og alle (?) har lyst til å bli lengst mulig værende. Bare fordi du har en soft spot for Øde og han egentlig ikke hadde lyst til å gå i kamp alikevel, er han ikke fredet, selv om han oppfører seg som en antikvitet på to bein. Det blir uansett mest logisk av Markus å velge Øde (evt. Thomas) dersom han skal redde sitt eget skinn. Signy og co er drevne voksne som har sett flere sesonger av farmen enn det du har, så vi får bare leve med krokodilletårene dine. Snart blir det vel slakt av gris, så da er vel Annikens bristepunkt nådd uansett. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1075 Del Skrevet 31. januar 2021 Signy, Sølje og Thomas lager jo ikke en gang god underholdning, de er bare kjipe. Orker nesten ikke se på dem etter dagens episode. EK har jeg vært skeptisk til siden dag én, stoler ikke på folk som skal være så blide og positive HELE tiden. Livet er ikke bare fryd og gammen, så sånne folk er av erfaring falske. Håper virkelig Øde vinner. Jeg heier på Anniken også, liker henne kjempegodt etter Farmen og har kjempelyst til at de skal bli et par. Synes de er like pene, jeg, selv om utseendet ikke er alt. Hvertfall koselig at de har blitt så glad i hverandre Anonymkode: 8bb20...909 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 31. januar 2021 #1076 Del Skrevet 31. januar 2021 Isabella Moon skrev (Akkurat nå): Greit å være idealist og sånt, Anniken, men Farmen er et sosialt spill med èn vinner, og alle (?) har lyst til å bli lengst mulig værende. Bare fordi du har en soft spot for Øde og han egentlig ikke hadde lyst til å gå i kamp alikevel, er han ikke fredet, selv om han oppfører seg som en antikvitet på to bein. Det blir uansett mest logisk av Markus å velge Øde (evt. Thomas) dersom han skal redde sitt eget skinn. Signy og co er drevne voksne som har sett flere sesonger av farmen enn det du har, så vi får bare leve med krokodilletårene dine. Snart blir det vel slakt av gris, så da er vel Annikens bristepunkt nådd uansett. Men at det var litt "dirty " spill av Signy og co, kan vi vel være enige i? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 31. januar 2021 #1077 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det står jo i spoiler.. ikke trykk om du ikke vil vite Anonymkode: 25a8b...8bd Jada, er bare redd noen glemmer spoilern. Som den over meg klarte. Er det mulig,da! Endret 31. januar 2021 av Trynefaktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 31. januar 2021 #1078 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Øde ryker selvfølgelig ikke. Han er jo det store trekkplasteret til TV2 i denne sesongen. De taper for mye penger på at han må ut. Er vel ingen i produksjonsteamet til tv2 som helt sikkert kan vite hvem som blir publikumsfavoritt? Han har like stor sjangs for å ryke ut som alle andre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 31. januar 2021 #1079 Del Skrevet 31. januar 2021 Er det noen fler som har tenkt at Signy Fardal virker unødvendig irritert/bitter/sjalu på Anniken Jørgensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 31. januar 2021 #1080 Del Skrevet 31. januar 2021 Fasinert over at EK klarer å være på lag med de som både vil, og ikke vil slakte gris. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå