Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ååååå jeg vil ha Øde der inne, men så vil jeg liksom også ha Markus der inne litt og, han virker så god og skikkelig gledesspreder. Irriterer meg at EK var så feig

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Wow! Øde bryter alle fysiske lover når han vinner mot Markus i slegge. Sykt bra jobba! Bare å ta av seg hatten for det!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (Akkurat nå):

Ikke spoil, vær så snill!! 

Det står jo i spoiler..  ikke trykk om du ikke vil vite

Anonymkode: 25a8b...8bd

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Hurra!!!!! Heia Øde!! Blei så sykt glad nå 😂 og han + Anniken smelter jeg helt av 😇 selvom de ikke nødvendigvis blir kjærester så er de bare så skjønne. Åpenbart at de er veldig glad i hverandre 🥰

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer bare ikke Signy mer, håper hun er den første til å ryke etter Torpet er ferdig,

rettelse: får fnatt er mer riktig

Endret av Apis
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (1 minutt siden):

Klarer bare ikke Signy mer, håper hun er den første til å ryke etter Torpet er ferdig, 

Ja hu er jo ikke kjent for å være spesielt likandes. 

Anonymkode: 4a190...34b

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper rett over på Torpet hvis Øde taper!! 😢

Den kaklehøne gjengen (de voksne damene med Signy og Thomas i spissen) orker jeg nesten ikke, men jeg heier mer og mer på Anniken - hun er ærlig og har integritet👏🏻  Men Øde kan ikke ryke!!!🤞🏻🤞🏻😔

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg likte Markus, helt til han valgte Øde.

Anonymkode: 95fb5...7e3

At han valgte Øde er greit, at han ble lurt til å velge Øde fordi noen har sagt at Øde ville i kamp, er ikke greit 

Endret av Apis
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde ryker selvfølgelig ikke. Han er jo det store trekkplasteret til TV2 i denne sesongen. De taper for mye penger på at han må ut.

Anonymkode: 9b157...4e8

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende å se oppførselen til Signy. I første episode holdt hun den "fantastiske" appellen om hvorfor hun burde bli storbonde. Hadde ledererfaring, bla, bla....takke meg til at hun ikke har blitt storbonde. Hadde min sjef oppført seg som Signy hadde jeg byttet jobb asap. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å være idealist og sånt, Anniken, men Farmen er et sosialt spill med èn vinner, og alle (?) har lyst til å bli lengst mulig værende. Bare fordi du har en soft spot for Øde og han egentlig ikke hadde lyst til å gå i kamp alikevel, er han ikke fredet, selv om han oppfører seg som en antikvitet på to bein. Det blir uansett mest logisk av Markus å velge Øde (evt. Thomas) dersom han skal redde sitt eget skinn. Signy og co er drevne voksne som har sett flere sesonger av farmen enn det du har, så vi får bare leve med krokodilletårene dine. Snart blir det vel slakt av gris, så da er vel Annikens bristepunkt nådd uansett. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signy, Sølje og Thomas lager jo ikke en gang god underholdning, de er bare kjipe. Orker nesten ikke se på dem etter dagens episode. EK har jeg vært skeptisk til siden dag én, stoler ikke på folk som skal være så blide og positive HELE tiden. Livet er ikke bare fryd og gammen, så sånne folk er av erfaring falske. Håper virkelig Øde vinner. Jeg heier på Anniken også, liker henne kjempegodt etter Farmen og har kjempelyst til at de skal bli et par. Synes de er like pene, jeg, selv om utseendet ikke er alt. Hvertfall koselig at de har blitt så glad i hverandre :)

Anonymkode: 8bb20...909

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabella Moon skrev (Akkurat nå):

Greit å være idealist og sånt, Anniken, men Farmen er et sosialt spill med èn vinner, og alle (?) har lyst til å bli lengst mulig værende. Bare fordi du har en soft spot for Øde og han egentlig ikke hadde lyst til å gå i kamp alikevel, er han ikke fredet, selv om han oppfører seg som en antikvitet på to bein. Det blir uansett mest logisk av Markus å velge Øde (evt. Thomas) dersom han skal redde sitt eget skinn. Signy og co er drevne voksne som har sett flere sesonger av farmen enn det du har, så vi får bare leve med krokodilletårene dine. Snart blir det vel slakt av gris, så da er vel Annikens bristepunkt nådd uansett. 

Men at det var litt "dirty " spill av Signy og co, kan vi vel være enige i?

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det står jo i spoiler..  ikke trykk om du ikke vil vite

Anonymkode: 25a8b...8bd

Jada, er bare redd noen glemmer spoilern. 
Som den over meg klarte. Er det mulig,da! 

Endret av Trynefaktor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Øde ryker selvfølgelig ikke. Han er jo det store trekkplasteret til TV2 i denne sesongen. De taper for mye penger på at han må ut.

Er vel ingen i produksjonsteamet til tv2 som helt sikkert kan vite hvem som blir publikumsfavoritt? Han har like stor sjangs for å ryke ut som alle andre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...