Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så reklame for neste episode...

Jo mere Espen sier han liker Øde, jo mere nervøs blir jeg for at han faktisk velger han som andrekjempe...😬 

Er det forresten slik at det kommer utfordrere inn i Farmen kjendis? (Jeg har aldri fulgt med så nøye tidligere..😋)

Anonymkode: 3503b...396

Ja, et år kom hvertfall Linni og hun kona til Buraas inn, tror bare det var før de begynte å ha Torpet. Nå er det jo en fra Torpet som blir utfordrer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg stillw et litt teit spm? Hvordan ser man fra torpet? Har ikke sett farmen før 😅

Anonymkode: 25a8b...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan jeg stillw et litt teit spm? Hvordan ser man fra torpet? Har ikke sett farmen før 😅

Du må ha Sumo. Det er bare korte program på 12-13 minutter få ganger i uka.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (15 minutter siden):

Ja, et år kom hvertfall Linni og hun kona til Buraas inn, tror bare det var før de begynte å ha Torpet. Nå er det jo en fra Torpet som blir utfordrer.

Har kona til buraas vært der?

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, 1.sesong. innom, men ble stemt ut, de måtte velge bort enten hun eller Linni og valgte at Linni skulle bli.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (10 minutter siden):

Du må ha Sumo. Det er bare korte program på 12-13 minutter få ganger i uka.

Tusen takk😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, Øde, altså❤️ Han ser ut som en figur fra folkeeventyrene, og han er et sant eventyr også😄 Skulle vært klippet sammen et program med bare gullkorn fra han☺️ Han er helt annerledes enn jeg hadde trodd utfra presentasjonen😅

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvem Espen velger som andrekjempe, så tror jeg andrekjempen vinner. Han imponerte jo ikke akkurat i kunnskap da han slo John Arne 1-0. Han er også en del eldre enn de andre og ser hverken sterk eller trent ut. Gleder meg til å bli kvitt Espen! 

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lawyam skrev (1 time siden):

Ja, 1.sesong. innom, men ble stemt ut, de måtte velge bort enten hun eller Linni og valgte at Linni skulle bli.

Nei, kona til tidligere alpinist Hans Petter Buraas har aldri vært med. Kona til Ørjan Burøe, Marna "Komikerfrue" Haugen, kom derimot inn som utfordrer sammen med Linni i første sesong av Farmen kjendis. 

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 time siden):

Tror du blander med marna, kona til Burøe og ikke buraas 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror du blander med marna, kona til Burøe og ikke buraas 😊

Takk, visst gjorde jeg det. Jeg mente Marna, ja. BURØE. Beklager den.

Endret av Lawyam
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når JAR trakk seg fra 71 grader nord, og begrunnet det med savn av kone og barn ( forøvrig fikk han 550 000 kr for deltakelsen der), så burde han ha en anelse om at det ble for tøft å reise fra en nyfødt sønn under farmen Kjendis. 

Anonymkode: c164d...d41

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caram skrev (9 timer siden):

Ah, Øde, altså❤️ Han ser ut som en figur fra folkeeventyrene, og han er et sant eventyr også😄 Skulle vært klippet sammen et program med bare gullkorn fra han☺️ Han er helt annerledes enn jeg hadde trodd utfra presentasjonen😅

Ja, han er en så morsom og rar fyr! Tenk om flere turte å skille seg ut sånn, da hadde det vært mer morsomt.

Og da han hadde vært i åkeren og vår møkkete som et lite barn! Jeg lo altså så godt da😆

Anonymkode: 36d0e...c03

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye diskusjon om JAR her, skjønner han engasjerer folk. Så sånn sett er det synd at han er ute både fra Farmen og Torpet.

Men hva med gjengen som er igjen? Hvem velger Espen i morgen til 2.kjempe? Jeg er redd det blir Øde, tror nesten det. Og da kan det godt hende at Øde ryker, siden Espen har sittet og lest i gårdsboka. Det er i så fall synd, for Øde er den som virkelig gjør dette programmet verdt å se i år.

Lasse burde heller valgt en av jentene i denne kampen, men Espen irriterer nok noen av mennene og derfor er han lett å velge.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caram skrev (11 timer siden):

Fantastisk! Han ligner i grunn litt på Askeladden fra Ivo Caprino filmene 😍

Han virker så utrolig tvers igjennom snill og god 🥰

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mye diskusjon om JAR her, skjønner han engasjerer folk. Så sånn sett er det synd at han er ute både fra Farmen og Torpet.

Men hva med gjengen som er igjen? Hvem velger Espen i morgen til 2.kjempe? Jeg er redd det blir Øde, tror nesten det. Og da kan det godt hende at Øde ryker, siden Espen har sittet og lest i gårdsboka. Det er i så fall synd, for Øde er den som virkelig gjør dette programmet verdt å se i år.

Lasse burde heller valgt en av jentene i denne kampen, men Espen irriterer nok noen av mennene og derfor er han lett å velge.

JAR er ute av sinn for min del, klarer ikke å se hvorfor han engasjerer så voldsomt, men tydelig at han gjør det. Det er vel en grunn til at han blir spurt om å være med i slike program.

Øde gjør 90% av programmet for meg. Han er et scoop og krysser fingra for at han blir med ei stund til. Ryker han så tror jeg interessen min for programmet dabber av også.. Det er absolutt fine folk med, men ingen som engasjerer meg (på en positiv måte) slik som Øde. Jeg blir i godt humør av å se og høre han, rett og slett😂

Enig i at Lasse burde valgt ei dame til førstekjempe, men han vil nok helst slippe å gjøre seg upopulær blant dem allerede...😉

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvem velger Espen i morgen til 2.kjempe? Jeg er redd det blir Øde, tror nesten det. Og da kan det godt hende at Øde ryker, siden Espen har sittet og lest i gårdsboka. Det er i så fall synd, for Øde er den som virkelig gjør dette programmet verdt å se i år.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Øde gjør 90% av programmet for meg. Han er et scoop og krysser fingra for at han blir med ei stund til. Ryker han så tror jeg interessen min for programmet dabber av også.. Det er absolutt fine folk med, men ingen som engasjerer meg (på en positiv måte) slik som Øde. Jeg blir i godt humør av å se og høre han, rett og slett😂

Enig i at Lasse burde valgt ei dame til førstekjempe, men han vil nok helst slippe å gjøre seg upopulær blant dem allerede...😉

Jeg er også redd det blir Øde, og det suger skikkelig om han ryker☹ Jeg trenger min dose Øde også fremover!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde får ikke ryke på søndag!! Jeg nekter å miste Øde for Espen, det hadde blitt skikkelig surt. Øde - nå må du lese i boka eller øve på øksekast!! 

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (52 minutter siden):

Jeg er også redd det blir Øde, og det suger skikkelig om han ryker☹ Jeg trenger min dose Øde også fremover!

Nei nå må dere gi dere! :fnise:

Det er kun på Kvinneguiden euforien rundt Øde skjer. ;) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner virkelig ikke den Øde-«hyllesten» deres jeg🤷🏼‍♀️ Terje er jo tusen ganger bedre!

Anonymkode: eaab6...b48

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...