Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig var det tull.

Hvordan vet vi det, jeg synes han virket seriøs da han sa det. Men jeg er jo en av de som ikke elsker Øde og da er det kanskje lettere å ikke ta det som tullprat. 😛

Anonymkode: 45775...7a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet vi det, jeg synes han virket seriøs da han sa det. Men jeg er jo en av de som ikke elsker Øde og da er det kanskje lettere å ikke ta det som tullprat. 😛

Fordi jeg heldigvis er utstyrt med humoristisk sans og fungerende antenner.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fordi det er bare sånn han leverer spøkene sine 😛 Han mente det ikke på alvor.

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (17 minutter siden):

Fordi jeg heldigvis er utstyrt med humoristisk sans og fungerende antenner.

Godt vi er flere😂🤘🏻
(Men de som allerede irriterer seg over Øde vil jo bruke det mot han for alt det er verdt...surprise😉

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisi00 skrev (3 minutter siden):

Godt vi er flere😂🤘🏻
(Men de som allerede irriterer seg over Øde vil jo bruke det mot han for alt det er verdt...surprise😉

Bruker det ikke imot han, jeg spør om han mente det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å komme reportasjer i media om at Sølje er lykkelig i ekteskapet sitt og at de er ferdig med all sjalusi....puh det er enda godt det ellers kunne det fort blitt litt kleint å se farmen sammen...😉😬😋 

(Har ikke lest reportasjen altså...og dette er en spøk🤪)

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loveli skrev (2 minutter siden):

Skjønner den, og det er vel noe av greia med Øde, at man ikke nødvendigvis med en gang skjønner om han tuller, om han er ironisk eller faktisk mener det...😉 Men han sier jo det meste med snert og glimt i øyet så jeg ville vært forsiktig med å ta han for bokstavelig...😇

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipanmor skrev (11 timer siden):

Jeg har blitt så glad i denne Farmen-gjengen at jeg gruer meg veldig, veldig til søndag kveld og det er over. Ikke mer Øde, Anniken, Terje, Lasse og alle de andre flotte folka. Huff og huff. Var en skikkelig bra cast i år, rett og slett.

Ja, kjempebra! Det blir veldig trist på søndag når det er over. Det syns jeg ofte om realityserier, spesielt med god cast. Men - heldigvis kommer det andre ting. Ikke såå lenge til Kompani Lauritzen igjen, og de har super cast syns jeg!! Så noe å glede seg til 😊

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (17 minutter siden):

Ja, kjempebra! Det blir veldig trist på søndag når det er over. Det syns jeg ofte om realityserier, spesielt med god cast. Men - heldigvis kommer det andre ting. Ikke såå lenge til Kompani Lauritzen igjen, og de har super cast syns jeg!! Så noe å glede seg til 😊

Hvem skal være med der? 

Anonymkode: 35358...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, loveli said:

Det var da veldig tydelig at det var en inside joke de hadde? Selvfølgelig dro han ikke til Thailand på horehus 😂 

Anonymkode: 13418...3cb

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Rise visste jeg om fra fotballinteressen min. Så det handler litt om interesse også.

Anonymkode: a74db...a02

Navnet staves Riise. Nei, de fleste vet ikke hvem John Arne Riise er, fordi de er spesielt interessert i fotball.  Jeg har aldri sett en fotballkamp i hele mitt liv. Men har alltid visst hvem han er. Han var jo på forsiden av alle landets aviser ukentlig, da karrieren var på topp. Og var ofte på tv. Tror de aller aller fleste vet hvem han er. 

Endret av Hannah80
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Syns Harm og Hegseth er litt vel mye, spørs jeg orker å se på. Litt mye gnål for min del 🤣🤣 eller virker resten av casten bra! 

Anonymkode: 78c36...4f3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (15 minutter siden):

Navnet staves Riise. Nei, de fleste vet ikke hvem John Arne Riise er, fordi de er spesielt interessert i fotball.  Jeg har aldri sett en fotballkamp i hele mitt liv. Men har alltid visst hvem han er. Han var jo på forsiden av alle landets aviser ukentlig, da karrieren var på topp. Og var ofte på tv. Tror de aller aller fleste vet hvem han er. 

samme faen

Anonymkode: a74db...a02

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kine og Øde på GMN i morra og finalefest med flere av deltagerne på tv2.no på søndag ser jeg🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kristina S. skrev (7 timer siden):

Nå har jeg også bitt meg merke i at Sølje benytter "enhver" (litt overdrevet) anledning til å klå på Lasse, og synes det er noe kleint.  Sånn som "trenger du en klem" og "nå ble jeg glad" *hopper på Lasse*. Den kyssinga på halsen hans ble kleint.

Dette har jeg også lagt merke til! Fikk hun ikke «nei» til svar når hun spurte om han trengte en klem? 😂 Men jeg har ofte hevet brynene litt pga dette. Blir litt mye, og veldig åpenbart. Mannen hennes er også en røsslig kar, så tydelig at hun liker den typen. Men dette ble bare for kleint.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det begynner å komme reportasjer i media om at Sølje er lykkelig i ekteskapet sitt og at de er ferdig med all sjalusi....puh det er enda godt det ellers kunne det fort blitt litt kleint å se farmen sammen...😉😬😋 

(Har ikke lest reportasjen altså...og dette er en spøk🤪)

Synd at den Se & Hør reportasjen bare var for de med abonnement. Kunne tenkt meg å lese den. 

Anonymkode: 8b147...d70

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (4 timer siden):

Selvfølgelig mente han ikke det 😂 Ser du for deg han der? 😂 

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Selvfølgelig mente han ikke det 😂 Ser du for deg han der? 😂 

Anonymkode: d169f...59b

Hadde du visst hvor mange forskjellige typer menn som kjøper sex så hadde du ikke utelukket Øde på en 'dannelsesreise' til et horehus i Thailand. 😅

Litt komisk hvor mange som helt åpenbart skjønte at Øde køddet men som samtidig tar meg litt for seriøst om akkurat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...