Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke programmet ferdig enda?? Hmm, er det fordi jeg ser det uten reklame jeg så det ferdig for en stund siden? I hvert fall super fornøyd med alle 3 semifinalistene 👌🏻👌🏻

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hva Kine egentlig har vært borte i...

• Liker 10
Skrevet

Jaaaaaa Terje fikk den siste plassen!!!

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, Paranøtt said:

Øde banner 😆

Han er klar for horehus i Thailand 

• Liker 17
Skrevet

Fy søren, Anniken imponerer 👏👏 synd hun røk, men bra det var Terje som fikk plassen fremfor de andre da ihvertfall 😊

Anonymkode: 77592...f8d

• Liker 14
Skrevet

Artig at de tre eldste gikk videre 🥳

• Liker 13
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Håper Terje og Sølve står i selve finalen. 

Gjest Maxwell
Skrevet
Mkigjen skrev (Akkurat nå):

Han er klar for horehus i Thailand 

😆 Synd han gikk ut, men trekløveret er helt greit ☺️ 

Skrevet

Håper Terje vinner. Sølje er sikkert grei hun, men sliter med å like henne ordentlig pga alt pjatt tidligere om vaksiner osv. 

Anonymkode: d5c8f...940

• Liker 19
Skrevet

Synd Öde røk, men veldig fortjent med Terje, Tusse og Sølje i semifinalen! Liker alle tre, men håper Terje vinner. Jeg digger den fyren! 

• Liker 10
Skrevet
Catalina Culès skrev (13 minutter siden):

Håper Terje og Sølve står i selve finalen. 

Det håper jeg også.

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært fett hvis Terje vinner farmen! Da har han vunnet både MasterChef (tror Tv3 2014), Camp Kulinaris (tror også Tv3 2019) OG Farmen Kjendis 😂 Jeg føler liksom at det er han og Pål Anders Ullevålseter som liksom er kjendisene som vinner flest reality-konkurranser de er med på 😅 Sistnevnte har i tillegg til å vinne Farmen kjendis i 2018, vunnet Isdans (Tv 2 2007), 71 grader nord - norges tøffeste kjendis (tv Norge 2011) og Mesternes Mester (Nrk 2019). Hadde nesten vært artig og sett begge to i samme realitykonkurranse engang! Tipper det hadde vært de to i finalen 😂

• Liker 17
Skrevet

Herregud, jeg har digget Hr Efter & Nu :rodmer: :ler: Men bra at Kine satte han på plass!.

Det var forøvrig umulig å ikke få med seg kommentaren(e) hans , så hadde det vært Mads som ledet dem, hadde han garantert latt Kine få kaste om igjen! :skravle:

• Liker 2
Skrevet

Kine og Sølje, makan til å gå langt ut i alfabetet for å finne "kjendisser". Ingen har hørt om de før, at det går an. Kjedelig å se på , "farmen KJENDIS" men må google deltagerne for å vite hvorfor de er der. Fortsatt usikker på disse 2, kine noe mer cheerlleedin, noe som ikke gjøre i norge. og sølje har vært med i en varm veum film........

særr, kødder du med meg? kjendiser?
Funner ut her inne at kine er dattern til Drillo, men ffs! Er det grunnen? Kanskje de bær avvilke farmen kjendis

Anonymkode: e45e0...eca

• Liker 5
Gjest Trynefaktor
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kine og Sølje, makan til å gå langt ut i alfabetet for å finne "kjendisser". Ingen har hørt om de før, at det går an. Kjedelig å se på , "farmen KJENDIS" men må google deltagerne for å vite hvorfor de er der. Fortsatt usikker på disse 2, kine noe mer cheerlleedin, noe som ikke gjøre i norge. og sølje har vært med i en varm veum film........

Funner ut her inne at kine er dattern til Drillo, men ffs! Er det grunnen? Kanskje de bær avvilke farmen kjendis

Neida. Jeg hadde hørt om begge, og jeg er ikke veldig opptatt av kjendiser.

Kine var jo med på å vinne NM,EM og VM i cheerleading. Så ukjent kan hun ikke kalles, synes jeg. 

Det spørs vel hva man er opptatt av selv?

Lasse var ukjent for meg før Farmen😂

Gjest Trynefaktor
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og det du skriver om at Cheerleading ikke gjøres i Norge er feil. Kine var medlem av Viqueens, det ble startet i 1997.. 

Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Synd Öde røk, men veldig fortjent med Terje, Tusse og Sølje i semifinalen! Liker alle tre, men håper Terje vinner. Jeg digger den fyren! 

De skal vel ha en matlagingskonkurranse i år også? Hvis så vinner jo Terje den og sikkert Sølje. Ser ikke for meg Lasse som kokk.

Da blir det Terje og Sølje i finalen og det blir sikkert åpent mtp kunnskap. Kanskje Sølje kan slå godt fra seg der siden hun har vært med på så mye der. Vi får vente og se. Håper matlaging står på menyen hvertfall og at Lasse ryker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...