AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2661 Del Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er finalen på søndag? Anonymkode: 5f969...4da Ja, den begynner klokka 20. Anonymkode: 3503b...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2662 Del Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja, den begynner klokka 20. Anonymkode: 3503b...396 Tusen takk😊 Anonymkode: 5f969...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 19. februar 2021 #2663 Del Skrevet 19. februar 2021 Kine og Øde på GMN, så kloke og fine begge to💕 og Mary/Erna som slett ikke ville inn i studio stakkar...😅 (Og Øde’s kommentar om Thomas’ smisking på farmen...😂) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 19. februar 2021 #2664 Del Skrevet 19. februar 2021 Når Øde som var inne på Farmen sitter på TV og nevner Thomas sin smisking da var det nok et samtaleområde inne der også tenker jeg.😀 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2665 Del Skrevet 19. februar 2021 Sisi00 skrev (1 time siden): Kine og Øde på GMN, så kloke og fine begge to💕 og Mary/Erna som slett ikke ville inn i studio stakkar...😅 (Og Øde’s kommentar om Thomas’ smisking på farmen...😂) Hva sa han om Thomas sin smisking? Anonymkode: 4da99...d64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 19. februar 2021 #2666 Del Skrevet 19. februar 2021 Håpet mitt nå er Terje. Lasse er militær og jeg liker ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 19. februar 2021 #2667 Del Skrevet 19. februar 2021 Kine er bare søt hun. Fint at hun bruke skjørt så mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2668 Del Skrevet 19. februar 2021 Håper Kine får litt fred nå etter å ha stilt opp sammen med Øde. Var jo helt ekstreme stygge meldinger hun har mottatt fra folk. Anonymkode: c164d...d41 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 19. februar 2021 #2669 Del Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva sa han om Thomas sin smisking? Anonymkode: 4da99...d64 Det var i sammenheng med at han syns de klarte å lage morsomme historier på egenhånd, uavhengig av klipping etc Han nevnte seg selv som en halvt poet/halvt idiot (eller noe slik?) som bare plutselig forsvant ut som en sviske. Og Kine som holdt så lav profil så lenge, men som plutselig bare eksploderte😅og Thomas som smisket og slikket «kongen» opp etter armen, men som ble avslørt og måtte ut🤪 Noe i den duren ihvertfall...😇 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2670 Del Skrevet 19. februar 2021 GKN skal ha finale-fest med flere av deltagerne i studio på søndag😊 De som kommer er ihvertfall: Sølje, Terje og Lasse selvfølgelig. Samt Eli Kari, Anniken og Øde. Det blir koselig💕 Anonymkode: 3503b...396 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19. februar 2021 #2671 Del Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): GKN skal ha finale-fest med flere av deltagerne i studio på søndag😊 De som kommer er ihvertfall: Sølje, Terje og Lasse selvfølgelig. Samt Eli Kari, Anniken og Øde. Det blir koselig💕 Anonymkode: 3503b...396 Hva er GKN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2672 Del Skrevet 19. februar 2021 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Hva er GKN? God kveld Norge. Anonymkode: eaab6...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 21. februar 2021 #2673 Del Skrevet 21. februar 2021 Håper på Terje. Sølje burde vert ute for lenge siden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2674 Del Skrevet 21. februar 2021 Da er det finale da🤘🏻 Merker at jeg ikke er såå engasjert i hvem som vinner, men dette syns jeg om de 3: Sølje: Flink til å jobbe og stå på, litt vel mye piperøyking og ikke spesielt underholdende på tv, men har fått mere sansen for henne utover i sesongen. Hun kan bli litt mye ‘coach’ når hun snakker, men hun virker tøff og utholdende og vinner hun så er det absolutt fortjent. Lasse: Virker real og sympatisk, jobber og står på, men akkurat som Sølje, ganske kjedelig på tv. Ja ja jeg vet han er flott å se på, men at han sprader rundt i liten shorts uansett om han jobber eller bader, er liksom ikke nok for meg...aner jo fortsatt ikke om mannen feks har humor?! Men absolutt fortjent finalist og vinner han så er det helt greit. Terje: Min favoritt av de tre. Syns han er veldig morsom og han jobber og er flink i det meste. Syns noen ganger at han kommenterer de andre litt vel mye i kamera..og har egentlig tenkt på han nærmest som programlederen gjennom hele sesongen, men alt i alt heier jeg på Terje. Syns han virker som en tvers gjennom fin fyr og mannen har masse humor og det elsker jeg!! Men uansett, heia heia alle tre!! Måtte den beste vinne 🤪🤘🏻 Anonymkode: 3503b...396 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2675 Del Skrevet 21. februar 2021 Jeg heier på Terje! Han er real, flink og morsom. Virker som en kjempekar. Sølje og Lasse vil også være fortjente vinnere, men jeg liker dem ikke fullt så godt. Anonymkode: dface...6f4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. februar 2021 #2676 Del Skrevet 21. februar 2021 Hvis det blir melkespann-holding mellom disse tre, hvem tror vi ryker..?? Litt redd det blir Terje... Så ser for meg Sølje og Lasse i finalen sammen. De har vel begge en kniv også, så stiller likt utgangspunkt. Men håååper Terje klarer dette!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2677 Del Skrevet 21. februar 2021 Herlig at Espen Thoresen ikke får komme tilbake! 😃 Anonymkode: edf43...6e2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 21. februar 2021 #2678 Del Skrevet 21. februar 2021 Håper Sølje vinner👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2679 Del Skrevet 21. februar 2021 Jeg tenker at folk bør være litt forsiktige med å ta det vi får presentert på tv som en sannhet. Vi vet jo at produksjonen klipper og redigerer og til tider kanskje lager mye mer drama og konflikter ut av ting enn hva som faktisk var i virkeligheten. Flere deltagere har jo i ettertid gått ut og sagt at de synes Espen har blitt feil og urettferdig fremstilt. Og det tenker jeg er noe folk bør ta med i betraktningene sine, siden de inne på farmen jo bør vite bedre enn oss som ser på? Vi vet også at det ulovlige kaffe besøket ut til Thomas egentlig ble sagt fra om kvelden før til et kamerateam, og at de ikke fikk beskjed om at det ikke var lov da. De hadde også tenkt å stikke innom Lasse på turen tilbake, men ble da ropt inn igjen fra produksjonen. Ut fra hva vi har lest så ble Lasse fly forbanna etter besøket (det har han sagt selv) og byttet gren for å statuere et eksempel, men på tv fremstod Lasse rimelig rolig og fattet tross alt. Fordi produksjonen valgte å vise det på den måten. Så at Thomas faktisk var redd for å bli fysisk skadet var sannsynligvis helt reelt, men det vi fikk se var bare et stort antiklimaks utfra hypen før episoden... Så ja, tenker det er lurt å ta noen ting vi blir servert med en klype salt og ihvertfall prøve å skjønne at dette programmet er laget for underholdningens del og ikke i ramme alvor...🤘🏻 Det er litt som Øde sier det, du kan bli fremstilt som en martyr (som han har blitt) eller som djevelen selv (som Espen til en viss grad har blitt) Ingen av delene er vel den fulle sannheten her😇 Anonymkode: 3503b...396 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2680 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg tenker at folk bør være litt forsiktige med å ta det vi får presentert på tv som en sannhet. Vi vet jo at produksjonen klipper og redigerer og til tider kanskje lager mye mer drama og konflikter ut av ting enn hva som faktisk var i virkeligheten. Flere deltagere har jo i ettertid gått ut og sagt at de synes Espen har blitt feil og urettferdig fremstilt. Og det tenker jeg er noe folk bør ta med i betraktningene sine, siden de inne på farmen jo bør vite bedre enn oss som ser på? Vi vet også at det ulovlige kaffe besøket ut til Thomas egentlig ble sagt fra om kvelden før til et kamerateam, og at de ikke fikk beskjed om at det ikke var lov da. De hadde også tenkt å stikke innom Lasse på turen tilbake, men ble da ropt inn igjen fra produksjonen. Ut fra hva vi har lest så ble Lasse fly forbanna etter besøket (det har han sagt selv) og byttet gren for å statuere et eksempel, men på tv fremstod Lasse rimelig rolig og fattet tross alt. Fordi produksjonen valgte å vise det på den måten. Så at Thomas faktisk var redd for å bli fysisk skadet var sannsynligvis helt reelt, men det vi fikk se var bare et stort antiklimaks utfra hypen før episoden... Så ja, tenker det er lurt å ta noen ting vi blir servert med en klype salt og ihvertfall prøve å skjønne at dette programmet er laget for underholdningens del og ikke i ramme alvor...🤘🏻 Det er litt som Øde sier det, du kan bli fremstilt som en martyr (som han har blitt) eller som djevelen selv (som Espen til en viss grad har blitt) Ingen av delene er vel den fulle sannheten her😇 Anonymkode: 3503b...396 Det er kamerateamets jobb å filme alt av interesse på farmen. Så de har ikke lov til å bryte inn eller blande seg. Det er produksjonsteamet som har hovedansvaret for kjendisene. Så da de ble klar over at Thomas fikk besøk, så tok de tak i det. Anonymkode: 27ee6...923 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå