Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fra før kjente jeg til terje(som komiker), thomas(som vokalist i we), Eli Kari værdame. Riise .... samt Har hørt om sølje i forbindelse med vaksinemotstanddebatten for noen år siden.  

De andre var ukjente. Likte Anniken og øde best av dem :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Etter å ha googlet Sølje så er jeg at hun er vaksinemotstandere og shamer folk som er går i arbeid. 

Hun glemmer at ikke alle kan leve på royalties og luksus. 

Ny fyjomei! 

Heier på Sporsheim, men om Lasse vinner er det også ok.

Anonymkode: a74db...a02

Hun er vaksineskeptiker, og både hun og barna har tatt mange vaksiner selv. En stor forskjell fra å være motstander. Men media liker å vinkle alle meninger verst mulig. Og hun shamer ikke folk som går i arbeid når de har barn generelt, men hun syns det er rart at man velger å gå for fort ut i arbeid etter fødsel. Jeg er ikke enig med henne i hennes meninger, men det må faktisk være innafor å mene det hun mener. Hun sikter ikke til alenemødre eller folk som sliter økonomisk, men hun påpeker at veldig mange har for høye krav til ferier, biler, bolig etc, og at utgiften for dette går utover barna. 

Anonymkode: 94e30...46d

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hun er vaksineskeptiker, og både hun og barna har tatt mange vaksiner selv. En stor forskjell fra å være motstander. Men media liker å vinkle alle meninger verst mulig. Og hun shamer ikke folk som går i arbeid når de har barn generelt, men hun syns det er rart at man velger å gå for fort ut i arbeid etter fødsel. Jeg er ikke enig med henne i hennes meninger, men det må faktisk være innafor å mene det hun mener. Hun sikter ikke til alenemødre eller folk som sliter økonomisk, men hun påpeker at veldig mange har for høye krav til ferier, biler, bolig etc, og at utgiften for dette går utover barna. 

Veldig bra svar!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Søljes syn på vaksiner og arbeid er vi diametralt uenige. Men hun preiker jo ikke om det på Farmen, så i denne settingen bryr jeg meg ikke. Hun har virkelig imponert. Stått på hele tiden, er råsterk og virker skikkelig real. Kjempedame! 

Håper hun eller Lasse vinner, han har de samme, gode egenskapene, virker det som. 

Anonymkode: fb933...672

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt svar. De valgte å bo i en bitte liten leilighet så hun kunne være hjemme med barna mens de var små. Tror de bor i samme leiligheten fortsatt.

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Han havna i vannet, men han ble da verken reddet fra å drukne, eller røk ut pga det. 

Anonymkode: f3bf8...8f4

Ryktene vil ha det til at Kine lå i buskene og hvisket ''Mist årene. Mist årene'', helt til det skjedde 👻 😛

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjuagutten skrev (25 minutter siden):

Ryktene vil ha det til at Kine lå i buskene og hvisket ''Mist årene. Mist årene'', helt til det skjedde 👻 😛

:hoho: ser det for meg! :fnise: 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (16 minutter siden):

:hoho: ser det for meg! :fnise: 

Rykter er som djevelen, og ryktespredere er djevelens undersåtter 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipanmor skrev (5 timer siden):

Jeg har blitt så glad i denne Farmen-gjengen at jeg gruer meg veldig, veldig til søndag kveld og det er over. Ikke mer Øde, Anniken, Terje, Lasse og alle de andre flotte folka. Huff og huff. Var en skikkelig bra cast i år, rett og slett.
Min favoritt er Lasse, men de to andre i semien er også helt herlige og jeg blir nok glad uansett hvem av dem som står igjen som vinner til slutt:) 

Enig, synes det var skikkelig vemodig og trist å se at spesielt Øde forlot gården igår💗🥺 Har gledet meg til hver eneste episode denne sesongen! Håper Lasse vinner🌟 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (15 minutter siden):

Enig, synes det var skikkelig vemodig og trist å se at spesielt Øde forlot gården igår💗🥺 Har gledet meg til hver eneste episode denne sesongen! Håper Lasse vinner🌟 

Jaaaaa, helt enig!
En sånn tomhetsfølelse som sniker seg på alt nå :(:( 
Går for L-man som vinner, jeg og, men ser at dette absolutt kan bli jevnt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Etter å ha googlet Sølje så er jeg at hun er vaksinemotstandere og shamer folk som er går i arbeid. 

Hun glemmer at ikke alle kan leve på royalties og luksus. 

Ny fyjomei! 

Heier på Sporsheim, men om Lasse vinner er det også ok.

Til opplysning.  Hun og mannen valgte å vaksinere barna. 

Og hvilke royalties snakker du om? 

Anonymkode: 248ee...2b0

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er kokke konkurranse i semi’n? Og alle er gode til å lage mat? Det er jo litt kjedelig da😉 er jo morsommere når noen ender opp med å lage noe uspiselig...😂  

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppdaget Lasse da han var fotomodell og reklame-viking for Aurora Spirit i Lyngen for noen år siden, de som lager whisky og annen sprit under navnet Bivrost. Ble fascinert over den digre vikingen han framsto som. 
Leste stykket om han i Forsvarets forum (som noen linket til i tråden), og han framstår som en mann med ordentlig gode holdninger og verdier. Hel ved. 

Anonymkode: b6fed...887

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (1 time siden):

Nå har jeg også bitt meg merke i at Sølje benytter "enhver" (litt overdrevet) anledning til å klå på Lasse, og synes det er noe kleint.  Sånn som "trenger du en klem" og "nå ble jeg glad" *hopper på Lasse*. Den kyssinga på halsen hans ble kleint.

Jeg visste ikke hvem hun var for jeg har ikke sett hotell Cesar, tror ikke jeg har gått glipp av noe. Men enig i at det var en interessant casting i årets FK.

Har ikke lagt merke til at hun har gjort det🤷‍♀️ 

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mkigjen skrev (20 timer siden):

Han er klar for horehus i Thailand 

Håper virkelig det var tull.

Man kjøper ikke sex av kvinner i nød og uten andre inntektsmuligheter i et fattig land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.2.2021 den 12.39):

Nei dagens episode, da Øde røyk ut fordi han hoppa ut av båten.

Anonymkode: 240ed...39b

Trolling på høyt nivå det her.

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (14 minutter siden):

Håper virkelig det var tull.

Man kjøper ikke sex av kvinner i nød og uten andre inntektsmuligheter i et fattig land.

Selvfølgelig var det tull.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (2 timer siden):

Nå har jeg også bitt meg merke i at Sølje benytter "enhver" (litt overdrevet) anledning til å klå på Lasse, og synes det er noe kleint.  Sånn som "trenger du en klem" og "nå ble jeg glad" *hopper på Lasse*. Den kyssinga på halsen hans ble kleint.

Jeg visste ikke hvem hun var for jeg har ikke sett hotell Cesar, tror ikke jeg har gått glipp av noe. Men enig i at det var en interessant casting i årets FK.

Haha, først i går jeg la merke til det, men det er ganske tydlig at hun liker nærkontakt 😂 

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...